Huomenna alkaa kuulemma go fat go kamppanja taas, 2viikon pätkä. Kysyisin muutamaa asiaa!
Eli millaisia kokemuskia ylipäätäsä? Ja katsoin ruokaohjeita esim lihaa 100g + kasviksia,niin lätkäsettekö sen lihan "pelkilteen" lautaselle ja kasvikset kylkeen vai tehdäänko siitä lihasta/kanasta/kalasta esim kana kastiketta,lihapullia vai miten?? tiedän että ainakaan jauhoja ei saa käyttää,joten aika hankalaa..ei hirveesti houkut laittaa paistijauhelihaa lautaselle ja rinnalle salaattia?? Itse ajattelin max kuukauden kuurin ottaa tällä ja katsoa sitten miten jatkan,olen jo ennestään 5kg tiputtanut:) ja ylipainoa on 30kg+
Kommentit (3)
aineiden rajoissa mitä haluaa. Itse olen tehnyt esim. wokkeja, pakastekasvissekoituksia ja lihaa. Keittoakin voi tehdä, lihapullia.. Foorumilla on ollut aika monipuolisiakin ohjeita. Kannattaa muistaa, että monet mausteet eivät ole kuitenkaan sallittuja (esim. chilikastikkeet ym).
Salaatit ja wokit on helpoimpia, ja mulla ainakin jossain vaiheessa loppuu se mielenkiinto ruveta väsäämään erikoisuuksia, ruokaa alkaa pitää polttoaineena ja välttämättömänä pahana. Jauheliha ja salaatti ei välttämättä toimi, mutta kanafilee ja tonnikala/lohi taas on salaatin kanssa ihan ok.
jauhelihasta pihvejä, eli maustoin paketillisen jauhelihaa reippaasti, vaivasin taikinan monitoimikoneessa pehmeäksi ja paistoin 4 pihviä oliiviöljyssä pannulla. Maistui salaatin kanssa.
sä kirjoita sinne Go fat Go foorumille, siellä on ruokaohejeita jne.