Aviomieheni jätti minut kaupungille, kun en
innostunut tanssimaan hänen kanssaan baarissa.
Kävelin 8km kotiin toiven, että hän soittaisi ja nappaisi taksin kyytiin, mutta ei piraustakaan.
Olen kotona nyt yksin...jäässä...
Kommentit (27)
N. kahden vuoden paussin jälkeen lähdimme yhdessä baariin ja oli ihan kiva ilta. Menille illan päätteeksi grillille ja joku mies puhui minulle ja vaihdoin sit muutaman ystävällisen sanan. Oma miehen suuttui siitä, että "vieraalle" puhuin. Soitin meille taksin (miehen puhelimella) ja mies vavihkaa lähti itse sillä, jättäen minut välille. Ei ollut rahaa mukana, kun yleensä mies ottaa vain lompakon mukaan ja oma puhelinkin oli jäänyt kotiin. Odotin tunnin siellä grillillä ennen kuin onnistuin saamaan uuden taksin, kotimatkaa 50 kilsaa, joten kävelemään ei lähdetä. Tämän jälkeen en ole suostunut miehen kanssa ulos lähtemään. Tuosta on kolmisen vuotta aikaa.
- ei siinä tunteilu auta
t. kokenut
googlata tuota alati tarjoamaanne narsistidiagnoosia.
Sen olen tuntenut (ja psyk.testi vahvistanut), että mieheni empatiakyky on heikko.
Hassua, että rakastuneena hän oli niin hellä ja huolehtivainen ja tunsin 12 vuotta sitten, että hän pitää minusta hyvää huolta.
Hän oli siis jonottanut takaisin samaan baariin ja käynyt kuulema ystävieni kanssa tanssimassa.
Tuli taksilla kotiin ennen neljää ja nyt aamulla käänsi asian aluksi, "mikä sulle oikein tuli"-tyyliin...mutta sai kyllä kuulla oman kantani.
Tosi tylsä, mutta varmaan aika tavallinen tilanne kautta Suomen viime yönä.
OT
Täällä jaellaan noita narsismi-diagnooseja todella kevyellä kädellä. Olin tukihenkilönä ihmiselle, jonka puolisolla oli diagnosoitu narsistinen psykopatia. Se on hyvin vakava asia. Mikä tahansa lapsellinen, itsekeskeinen, typerä käytös ei ole narsismia. On myös niin, että varmaan jokaisella ihmisellä - jopa av-mammalla - on luonteessaan narsistisia piirteitä tai hän reagoi tietyissä tilanteissa narsistisesti. Se ei tee hänestä narsistia.
Mua myös ärsyttää se, että niin tuhoavalle tilalle kuin narsismi annetaan kaikenmaailman söpöjä lempinimiä, kuten "narsku" ja "narsu". Se on vakavan asian (alitajuista) vähättelyä.
17
Mä olen tehnyt vähän vastaavanlaisesti miehelleni, jättänyt hänet itsekseen baari-illan jälkeen kaupungille ja vaan hävisin (kotiin) kun en enää jaksanut katsella kun hän oli koko ajan naama norsun*itulla.
Enkä usko kyllä olevani sen perusteella narsisti.
Vähän nyt järkeä kehiin, arvon palstamammat. Jos jollakulla on huono päivä ja pinna kireellä, ja siten lipsuu yhteen lapselliseen tekoon, ei se tarkoita että on heti narsisti.
EN tarkoita että ap:n miehen temppu ois ollut mitenkään hyväksyttävä, typerästihän hän teki, ainakin ap:n kertoman mukaan, tosin miehen versiokin asiasta olisi hyvä kuulla.. ainakin ennen diagnoosien langettamista ja eroon kehottamista!
mutta muuten herrasmies...ainakin yrittää esittää.
Olen pettynyt käytökseen...ehkä mun olisi vaan pitänyt feikata ja esittää jorausintoista vaimoa. : /
Tekemällä toiselle aina mieliksi voi välttyä tälläisiltä tilanteilta, mutta narsisti keksii aina uusia ja uusia tapoja käyttää valtaa. Ehkä hän halusi viettää aikaa ilman sinua? Itse kestin 3kk narsistin kanssa... aina tein väärin. Mutta teillä lapset, niin lähteminen ei ole niin yksinkertaista. Ota tosiaan yhteyttä tuohon linkitettyyn tukipalveluun. Tarvitset itsellesi tukea, että jaksat. Ja jo lasten takia sinun pitää jaksaa.
Hän oli siis jonottanut takaisin samaan baariin ja käynyt kuulema ystävieni kanssa tanssimassa.
Tuli taksilla kotiin ennen neljää ja nyt aamulla käänsi asian aluksi, "mikä sulle oikein tuli"-tyyliin...mutta sai kyllä kuulla oman kantani.