Jos ihminen haluaa kuoltuaan Jeesuksen luokse taivaaseen, miten neuvot häntä toimimaan?
jos joku kysyy sinulta neuvoa, että mitä pitäisi tehdä jotta pääsisi sinne taivaaseen?
Kommentit (7)
Sanon, että hänen tulee elää vanhurskas elämä ja auttaa vähäosaisia kuten minua. Paras tapa auttaa on muistaa minua rahalahjoilla.
T: Saunatontutkin ovat todellisia
Vaan minua! Minä olen nöyrempi ja vanhurskaampi kuin sinä. Rahat minulle niin äkkiä se sielu taivaaseen vilahtaa.
mutta oikeesti kun ihminen ekee kuolemaa silloin monellekaan ei saunatonttu auta.
Kiva se nyt on pelleillä, mutta kun se tauti on kroppaan levinnnyt, silloin asiat näkee toisella lailla.
silloin kun sille luonteva paikka on.
Kukin tyylillään, ei me kaikki julistajia olla.
Sunhan tehtäväsi voisi olla vaikka tälä palstalla evankelioiminen?
mutta oikeesti kun ihminen ekee kuolemaa silloin monellekaan ei saunatonttu auta. Kiva se nyt on pelleillä, mutta kun se tauti on kroppaan levinnnyt, silloin asiat näkee toisella lailla.
Ei kai tässä nyt ollut tautia edes mainittu. Kysymys oli yleisluontoinen. Joka tapauksessa on niin, että toiselle helpotuksen tuo Nirvana, toisella saunatonttu ja yhdelle usko Nasaretin poikaan. Itselleni Raamattu on samanveroinen historiallinen eepos kuin Kalevala.
Sanon, että hänen tulee elää vanhurskas elämä ja auttaa vähäosaisia kuten minua. Paras tapa auttaa on muistaa minua rahalahjoilla.
T: Saunatontutkin ovat todellisia