Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihminen haluaa kuoltuaan Jeesuksen luokse taivaaseen, miten neuvot häntä toimimaan?

Vierailija
01.05.2011 |

jos joku kysyy sinulta neuvoa, että mitä pitäisi tehdä jotta pääsisi sinne taivaaseen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että hänen tulee elää vanhurskas elämä ja auttaa vähäosaisia kuten minua. Paras tapa auttaa on muistaa minua rahalahjoilla.

T: Saunatontutkin ovat todellisia

Vierailija
2/7 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että hänen tulee elää vanhurskas elämä ja auttaa vähäosaisia kuten minua. Paras tapa auttaa on muistaa minua rahalahjoilla.

T: Saunatontutkin ovat todellisia

Vaan minua! Minä olen nöyrempi ja vanhurskaampi kuin sinä. Rahat minulle niin äkkiä se sielu taivaaseen vilahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No usko Jeesukseen riittää.

Vierailija
4/7 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeesti kun ihminen ekee kuolemaa silloin monellekaan ei saunatonttu auta.

Kiva se nyt on pelleillä, mutta kun se tauti on kroppaan levinnnyt, silloin asiat näkee toisella lailla.

Vierailija
5/7 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun sille luonteva paikka on.

Kukin tyylillään, ei me kaikki julistajia olla.

Sunhan tehtäväsi voisi olla vaikka tälä palstalla evankelioiminen?

Vierailija
6/7 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

I really can't help her.

Vierailija
7/7 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeesti kun ihminen ekee kuolemaa silloin monellekaan ei saunatonttu auta. Kiva se nyt on pelleillä, mutta kun se tauti on kroppaan levinnnyt, silloin asiat näkee toisella lailla.

Ei kai tässä nyt ollut tautia edes mainittu. Kysymys oli yleisluontoinen. Joka tapauksessa on niin, että toiselle helpotuksen tuo Nirvana, toisella saunatonttu ja yhdelle usko Nasaretin poikaan. Itselleni Raamattu on samanveroinen historiallinen eepos kuin Kalevala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi