Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään tullut paha, oksettava olo synnytyksessä?

Vierailija
27.10.2005 |

Mä vedin sitä ilokaasua paljon, vaikka tuntui ettei siitä juuri ollut apua. Se aiheutti pahaa oloa. Ja sit ihan loppuvaiheessa tuli sellainen, nyt kohta oksennan -olo, mutten sitten oksentanutkaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo pelkästään supistusten voimasta, ilokaasua en saanut.

Vierailija
2/8 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin sitten sen ottamisen, kun en halunnut yrjöämään siinä alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin eka ja sitten tarjosivat (tai oikeastaan pakottivat) ottamaan ilokaasua ja oksensin lisää... Yhteensä kai 3-4 kertaa. Ei ollu kivaa.

Vierailija
4/8 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin kätilö sanoi kun vessasta tullessani ilmoitin oksentaneeni että kertoo että ollaan tietyssä vaiheessa (?), ihan normaalia.

Vierailija
5/8 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut täräytin jännityspaskat siihen synnytyslavetille.

Vierailija
6/8 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin oksennuskupin mahanpäälle, koska oksetti niin kovasti....en kuitenkaan oksentanut.

Vierailija
7/8 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan loppuvaiheessa,juuri ennen ponnistusvaihetta.Ja ilokaasua olen nappaillut tosi ahkeraan kummallakin kertaa joten syy saattaa olla siinä.

Vierailija
8/8 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ilokaasusta ihan känninen olo. Vedin kaasua minkä keuhkot kestivät ja tuntui kuin olisin ollut todella tukevassa humalassa. Mutta huono olo ei tullut. Myöskään alkoholista ei tule huono olo vaan useimmiten erittäin hyvä olo ja humala. Toisillehan alkoholi aiheuttaa vain huonon ja ärtyneen olon eikä se tunnu hyvältä. Voisiko olla, että nämä ihmiset reagoivat myös ilokaasuun samoin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi