Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jumalainen kroppa (kuva)

Vierailija
30.04.2011 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011043013632380_vi.shtml

olen rehellisen kateellinen. Varsinkin noista sääristä ja takapuolesta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään enemmän omastani.

Vierailija
22/26 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kroppa, ei siinä mitään, mutta ei ehkä enää ihan niin naisellinen vartalo kuin itse haluaisin itselleni. Ehdottomasti kyllä parempi kuin oma kroppani tällä hetkellä.

Itse pidän siroista, kiinteistä ja sulavalinjaisista vartaloista. Tai siis sellaisen haluaisin itselleni. Lihaksia saa olla, mutta ei niin, että ne hallitsevat kroppaa.

Vierailija
24/26 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan muutama päivä sitten oli ketju, jossa pulskaa ja löysän näköistä naista kehuttiin maasta taivaaseen. Joopa joo, kyllähän sellainen 90 kiloinen nainen on ehdottomasti aina kauniinpi kuin tuollainen 55(?) kiloinen. Se on totuus eikä yhtään ole läskin mamman yritys tuntea itsensä paremmakse, ei, ei varmasti ole!

Siinä ketjussa ei melkein kukaan löytänyt mitään arvosteltavaa. Tämä tyttö taas pilkotaan osiin ja jokainen selittää mikä kohta nyt on pielessä. Ei oikein tule muuta selitystä mieleen kuin kateus. Siinä lihavassa naisessa ei ollut kenellekään mitään uhkaa, tässä seksipommissa taas ei muuta olekaan :)

Vierailija
25/26 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan kuudesta kahdeksaan tuntia viikossa. Olen tyytyväinen :)

Vierailija
26/26 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän siroista, kiinteistä ja sulavalinjaisista vartaloista. Tai siis sellaisen haluaisin itselleni. Lihaksia saa olla, mutta ei niin, että ne hallitsevat kroppaa.

nainen on täsmälleen kuvailusi mukainen. Siro, kiinteä ja sulavalinjainen. Lihakset eivät hallitse kroppaa.

Missäpä siis vika?