mieheni pahoinpiteli minut
aivan hirveä olo, olen kai sokissa. En keksi mitä tehdä
Kommentit (47)
tai siis kai voisi mutta en pysty pyytää apua, en halua että kukaan saa tietää. Mulla on niin kamala olo
mutta en halua että kukaan saa tietää. Tämä ei voinut tapahtua meillä, kaikki meni niin äkkiä liian pitkälle
Katso vastaisuuden varalle, että kaapissa on tarpeeksi peittävää meikkivoidetta. Ja suuret aurinkolasit.=P
tai siis kai voisi mutta en pysty pyytää apua, en halua että kukaan saa tietää. Mulla on niin kamala olo
ja meet pois sieltä,vai haluatko otsikoksi lehtiin;mies tappoi vaimonsa? nää on niin nähty,pahoinpitely ei jää yhteen kertaan!!
yli puolet liitoista päätyy eroon, miksi se olisi niin kamalaa jos sinunkin päättyisi? Oletko hieman itsekäs
ei tarvitse hävetä asiaa.
Kerro sisarellesi tms. ja pyydä apua. Sitä miehesikin tarvitsee. Jos et hae apua, ette voi mennä kuin huonompaan suuntaan.
Kannattaa todella tarkkaan harkita ennekuin siihen lähtee. Jos pahoinpitelystä on jäänyt mitään jälkiä, vaikkapa mustelmia, menee juttu yleisen syyttäjän käsittelyyn pahoinpitelynä, ei lievänä. Tälöin sitä ei voi perua vaikka haluaisikin, ja juttu menee oikeastaan poikkeuksetta käräjäkäsittelyyn.
Kenellekään ei ole mitään hyötyä siitä, että mies saa sakot, merkinnän tietoihinsa ja mahdollisesti muita seuraumuksia. Oikeasti kannattaa nyt mieluumin vähän aikaa rauhoittua ja ennenkaikkea jutella miehen kanssa tilanne selväksi sitten kun tomu on laskeutunut.
Ei virkavallan sotkeminen asiaan mitään helpota, päinvastoin se voi pahentaa, ja enenkaikkea sitten voidaan olla tilanteessa jota kumpikaan ei enää halua jos asiat on jo sovittu keskenään.
Ettei vaan ole äitini täällä ymmärtämässä tilanteeseen johtaneita syitä ja kertomassa että (aina) pitää antaa uusi mahdollisuus jos mies haluaa yrittää?