mieheni pahoinpiteli minut
aivan hirveä olo, olen kai sokissa. En keksi mitä tehdä
Kommentit (47)
Olettaako mies pääsevänsä siten jotenkin helpommalla vai onko raivohuutoa (jonka todellinen tarkoitus on nähdä onko sinulla lainkaan pokkaa pitää puoliasi eli mies näkee millä taktiikalla kannattaa edetä).
Soita poliisille. Siitä ei ainakaan ole haittaa. Voit katua ilmoittamattomuutta jos nyt tai myöhemmin päätät erota. Ja ainakin miehen on pakko vastata teoistaan.
kyllä se siitä. ja terkkuja Porgååseen:)
luulette vai etten tiedä että ei kannattanut potkaista?
Ei ole mies tässä nyt.. Kun päästi vihdoin irti ja sanoin ja itkin että nyt menit liian pitkälle, niin alkoi sen soita poliisille soita poliisille
Ei ole enää sanonut muuta kun että "en kuuntele että turhaan vikiset"
sille Andylle suorat sanat! ja kerro Dianelle, se auttaa sua..
Molemmat teitte toisillenne väkivaltaa,tehkää toisistanne rikosilmoitus
luulette vai etten tiedä että ei kannattanut potkaista?
Ei ole mies tässä nyt.. Kun päästi vihdoin irti ja sanoin ja itkin että nyt menit liian pitkälle, niin alkoi sen soita poliisille soita poliisille
Ei ole enää sanonut muuta kun että "en kuuntele että turhaan vikiset"
ei tunnu nimittäin mulle miltään, kuten ei oikein mikään. Niin se sai alistettua minut juuri kuten tahtoi... En enää ole eri mieltä mistään.
Kai minä ansaitsin tämän.
Olen joo paha kun tein virhearvion ja potkaisin. Kiitos kuitenkin kun sain kertoa sen teille, oikeastaan se varmaan helpotti. Koska merkityksellisempihän se on mitä itse tein.
itse aloitit potkimalla toista munille. sitä saa mitä tilaa,olet kai kuullut sanonnan. hyvää vapun jatkoa.
lääkärintoditusta ennemmin tai myöhemmin ja yöksi
pian ystävän luo tai turvakotiin
Miksi ihmeessä sun piti potkaista toista munille? Aika yleistä on siinä vaiheessa saada köniinsä takaisin. Mieshän yritti lähteä tilanteesta, mutta sinä aloitit väkivallan käytön. Aika typerää fyysisesti heikommalta vielä. Pahoinpitely on väärin aina, mutta vielä ongelmallisempi on aloittaja. Miehet on luonnostaan aggressiivisempia ja he reagoivat fyysiseen hyökkäykseen naisia primitiivisemmin. Eikö kotona ole opetettu, ettei miestä kannata koskaan lyödä, kun siinä voi käydä huonosti? Mulle ainakin opetettiin tuo isän toimesta jo lapsena... Ja isä ei koskaan ole lyönyt ketään perheenjäsentä ja itse en ole koskaan fyysisesti suhteessa tapellut.
aivan hirveä olo, olen kai sokissa. En keksi mitä tehdä
Olipa erinomaista, että älysit sentään kysyä meiltä.
Tee ensimmäiseksi rikosilmoitus poliisille. Se onnistuu oikein hyvin myös näin netin kautta, kun nyt satut netissä muutenkin olemaan. FB:n päivitys kannattaa jättää tuonnemmaksi, sillä ensin sinun pitää pelastaa itsesi pois sen miehen ulottuvilta.
Soita siis poliisi, ja jos hätänumero ei vastaa, niin soita sitten taksi.
Kannattaa todella tarkkaan harkita ennekuin siihen lähtee. Jos pahoinpitelystä on jäänyt mitään jälkiä, vaikkapa mustelmia, menee juttu yleisen syyttäjän käsittelyyn pahoinpitelynä, ei lievänä. Tälöin sitä ei voi perua vaikka haluaisikin, ja juttu menee oikeastaan poikkeuksetta käräjäkäsittelyyn.
Kenellekään ei ole mitään hyötyä siitä, että mies saa sakot, merkinnän tietoihinsa ja mahdollisesti muita seuraumuksia. Oikeasti kannattaa nyt mieluumin vähän aikaa rauhoittua ja ennenkaikkea jutella miehen kanssa tilanne selväksi sitten kun tomu on laskeutunut.
Ei virkavallan sotkeminen asiaan mitään helpota, päinvastoin se voi pahentaa, ja enenkaikkea sitten voidaan olla tilanteessa jota kumpikaan ei enää halua jos asiat on jo sovittu keskenään.
Ikaalisten ampumatapaus todistaa, että tuon kirjottaja on oikeassa: poliisille ilmoittamisesta ei ole mitään hyötyä kun henki menee kuitenkin.
Joka tapauksessa pelasta edes lapsesi jos sinulla niitä on.
Mene johonkin missä voit olla turvassa. Vanhemmille, ystäville, mihin tahansa.
kannattaa hakeutua hoitoon. Muussa tapauksessa kannattaa ehkä rauhoittua, jos mahdollista jutella miehen kanssa tapahtuneesta ja miettiä tilanteeseen johtaneita syitä ja seurauksia.
Joka tapauksessa tuo miettiminen on hyväksi; miksi tuohon tilanteeseen ajauduttiin, ja miten sitä voi jatkossa välttää. Oleellinen pointti on myöskin se, onko tuo toistuva käytösmalli vai oliko tilanne aivan ennakoimaton ja yllättävä.
mutta en halua että kukaan saa tietää. Tämä ei voinut tapahtua meillä, kaikki meni niin äkkiä liian pitkälle
3 harrastaa nyt suuremman luokan sontaterapiaa. Ap lähde pois kotoa, tarvittaessa ensiapuun, poliisille ilmoitus. Mies ei kaipaa mitään päähänpaijausta.
Olen pahoillani puolestasi!
Eihän hänkään suojele sinua. Soita poliisille.
sille Andylle suorat sanat! ja kerro Dianelle, se auttaa sua..