Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko polttareissa olleet kutsua häihin?

Vierailija
30.04.2011 |

Meillä on ongelmana se, että haluamme pienet häät, mutta läheisiä ystäviä on paljon, sekä molemilla on suuret perheet.

Nyt näyttäisi siltä, että emme voi kutsua kaikkia polttareihin osallistuvia häihin...

Suuttuisitko, jos olisit polttareissa, muttet saisi hääkutsua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ainakin polttarivieraille etukäteen, varsinkin jos kustannukset ovat isot.

Vierailija
2/11 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä asia menee niin päin, että häihin kutsutut järjestävät polttarit. Sinä morsiamena huolehdit siitä, että kaaso tai vastaava järjestää polttarit vain häihin osallistuville.

Ne ystävät, jotka eivät saa kutsua, voivat _omasta aloitteestaan_ niin halutessaan pitää polttarit/illanistujaiset tmv.!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ystävät, jotka eivät saa kutsua, voivat _omasta aloitteestaan_ niin halutessaan pitää polttarit/illanistujaiset tmv.!

Tarkoitan tässä siis sitä, että tietty ystäväporukka (esim. työkaverit), jotka eivät ole kutsuttuina häihin voivat omasta halustaan järkätä morsiammelle jotain spesiaalia.

Vierailija
4/11 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että häät ovat kaukana ja jos kutsuisimme nämä täällä asuvat ystävämme, heidän kulut vaan kasvaisivat. Ja myöskin kutsuessamme heidät velvoittaisimme kuitenkin häälahjaan, tavallaan.

Haluaisimme, että he jotenkin voisivat olla osallisina juhliin.

Vierailija
5/11 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että häät ovat kaukana ja jos kutsuisimme nämä täällä asuvat ystävämme, heidän kulut vaan kasvaisivat. Ja myöskin kutsuessamme heidät velvoittaisimme kuitenkin häälahjaan, tavallaan.

Haluaisimme, että he jotenkin voisivat olla osallisina juhliin.

Vain polttareihin kutsuminen on noloa. Tulee mieleen, että ollaan vain vailla maksumiehiä.

Jos jotenkin haluaisit saada ystäväsi osalliseksi häihin, niin kutsu heidät häiden jälkeen istumaan iltaa kotiinne. Tarjoa hyvää ruokaa ja näytä valokuvia tai videota häistänne.

Vierailija
6/11 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sut jäisivät ilman hääkutsua? Ei voi toimia noin!

Vierailija
7/11 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että häihin osallistuu vain morsiusparin perheet, kutsu pelkkiin polttareihin on ok. Edellyttäen, että ystäväpiiri haluaa kuitenkin asian tietäen polttarit järjestää.

Vierailija
8/11 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että häät ovat kaukana ja jos kutsuisimme nämä täällä asuvat ystävämme, heidän kulut vaan kasvaisivat. Ja myöskin kutsuessamme heidät velvoittaisimme kuitenkin häälahjaan, tavallaan. Haluaisimme, että he jotenkin voisivat olla osallisina juhliin.

Vain polttareihin kutsuminen on noloa. Tulee mieleen, että ollaan vain vailla maksumiehiä. Jos jotenkin haluaisit saada ystäväsi osalliseksi häihin, niin kutsu heidät häiden jälkeen istumaan iltaa kotiinne. Tarjoa hyvää ruokaa ja näytä valokuvia tai videota häistänne.

Minun ex-työkaveri meni ulkomailla naimisiin, kutsuttuja vain n.20 lähimpää sukulaista / ystävää. Jälkeenpäin he järjestivät kotonaan grillijuhlat, joissa tv:ssä pyöri sekä sisällä että ulkoa heidän häävideonsa. Oli todella hieno tapa juhlia loppujen ystävien kanssa.

Vierailija
9/11 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä avoimesti puhunut, että pidämme pienet häät, koska eivät olleet ensimmäiset. Ja polttareista olin toivonut vapaata saunontaa ja biletystä kavereiden kesken. Olin tehnyt mielestäni myös polttareita järjestäneille kavereille tämän selväksi. Yksi polttarivieraista ilmoitti myöhemmin loukkaantuneensa. Syy oli kai juuri tuo raha, vaikka tuskn bileiden kustannukset oli kovin suuret, oltiin omalla rahalla baarissa yms.

Vierailija
10/11 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä avoimesti puhunut, että pidämme pienet häät, koska eivät olleet ensimmäiset. Ja polttareista olin toivonut vapaata saunontaa ja biletystä kavereiden kesken. Olin tehnyt mielestäni myös polttareita järjestäneille kavereille tämän selväksi. Yksi polttarivieraista ilmoitti myöhemmin loukkaantuneensa. Syy oli kai juuri tuo raha, vaikka tuskn bileiden kustannukset oli kovin suuret, oltiin omalla rahalla baarissa yms.

Rahan sijaan voisin loukkaantumisen syynä olevan se, että et katsonut hänen olevan tarpeeksi "arvokas" ystävä juhlimaan pienen piirin häitänne. Tiesikö hän jo polttareissa, että ei tule hääkutsua saamaan?

Vierailija
11/11 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole minun vaan miehen polttareista, jonne innokas bestman kutsui näitä häihin kutsumattomia ihmisiä.

Toki siis ovat miehelle tärkeitä kaikki, jotka polttareihin osallistuu, mutta häihin olimme ajatelleet kutsua vain yhteiset hyvät ystävämme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan