Tein pirun halvan sähkösopimuksen nigerialaisen yhtiön kanssa
Tosi kätevä, suoraveloitus kiinteään kwh hintaan viikoittain eivätkä tarvinneet aloitusmaksuksi kuin 14 750 euroa, jotta saavat sähkönsiirron käyntiin. Sopimus vaan oli kumman huonoa suomea...
Kommentit (12)
No en tuolla leijuisi. Itse maksoin 12 000 USD ja ensi viikolla tilille rapsahtaa 1,8 miltsiä Nigerian hoviväen perintömassia. Sillä maksaa sähkölaskuja hetken.
Hei, sinulle on tullut sähkösopimuksen aloituspaketti postiin. Saadaksesi paketin sinun on maksettava muodollinen 1,05 e tullimaksu. Lunasta pakettisi tästä: tilityhjenee.00.ng/selectall-ok
Sieltä Nigerian konttorista joku Mailer Daemon -niminen henkilö aina vastaa jokaiseen viestiini, on hieno asiakaspalvelu. Pitäisi jaksaa vielä suomentaa mitä tarkoittaa: "Mail could not be delivered to the recipient".
Mä odottelen sieltä saapuvaksi ökyrikasta plastiikkakirurgia, kunhan maksan vain 25k, jotta se saa rahat liikkeelle jostain, tai jotenkin niin se menee. Sit se maksaakin kaiken, ollaan jo kihloissakin.
Tyhmän kaupan teit 🦧! Sähköhän ehtii pilaantua noi pitkällä siirtomatkalla! 😲
Vierailija kirjoitti:
No en tuolla leijuisi. Itse maksoin 12 000 USD ja ensi viikolla tilille rapsahtaa 1,8 miltsiä Nigerian hoviväen perintömassia. Sillä maksaa sähkölaskuja hetken.
No minä kun vähän aikaa olin vaihdellut viestejä tuon sähköyhtiön edustajan kanssa, hän paljasti rakastuneensa minuun 😍 Hän tahtoo muuttaa luokseni Suomeen. Elämme yhdessä onnellisina ja myymme nigerialaista sähköä suomalaisille ja tienaamme tuon 1,8 miltsiä joka kuukausi! Tällaisen hulppean tulevaisuuden rinnalla on pieni asia, että maksan 20000 e hänen päästäkseen matkalle Suomeen. Nekin hän maksaa takaisin minulle heti, kun pääsee käsiksi sveitsiläisessä pankissa olevaan perintöönsä, eli oikeastaan minulla ei ole mitään riskiä tässä.
Nestori k kirjoitti:
Tyhmän kaupan teit 🦧! Sähköhän ehtii pilaantua noi pitkällä siirtomatkalla! 😲
Niin ne on ne jännitehäviöt, sieltä kun laittaavat 230V tulemaan, niin tänne tullessa se on jo hiipunut nollaan!
Vierailija kirjoitti:
Varaudu sähkökatkoksiin...
Älä nyt ole noin kateellinen. Minäkin tilasin tuon ja varmistin, että onhan tämä luotettava? Sain ystävällisen vastauksen, että kyllä on 100 % luotettava! Varmemmaksi vakuudeksi sain dokumentin, jossa oli hienoja virallisen näköisiä leimoja.
No, ei tarvitse pelätä sähkönkulutusta ainakaan.