Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin tänään eläväni etuoikeutettua elämää.

Vierailija
30.04.2011 |

Eikä minulla todellakaan ole oikeastaan varaa valittaa mistään. Oli ihana huomata se vaan yks kaks.

Pakko oli se tänne tulla kertomaan, kun en oikein osaa muotoilla sitä ystävillenikään kuulostamatta ylpeilevältä. Miehelle oli tosin pakko avautua heti ja häntä heräämiseni lähinnä nauratti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläväni etuoikeutettua elämää. Ollaan melko köyhiä, mutta koska teemme molemmat enimmäkseen töitä kotona, meillä arki on tosi vapaata.

Vierailija
2/4 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellisuus ei ole rahasta kiinni vaan ihan omasta asenteesta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani etuoikeutettu monestakin syystä.

Olen onnellisessa suhteessa lasteni isäni kanssa, vaikka olemme olleet naimisissa jo 12v, en koe suhteemme olevan millään tavalla väljähtänyt. Lapsemme ovat jo sen verran isoja että minulla on aikaa säännöllisesti harrastaa liikuntaa, joka tuo tosi paljon minulle iloa. Muutenkin lapset vaikuttavat oikein tyytyväisiltä ja tasapainoisilta, mikä lisää perheemme onnellisuutta. Taloudellinen tilanteemme on tosi hyvä, minkä vuoksi pystyn tekemään osapäiväistä työtä, josta tykkään tosi paljon. Saan itse määrätä työaikani ja menoni. Meillä on kaunis talo ihanalla paikalla, eli moni asia on vaan naksahtanut paikoilleen.

Voin yksinkertaisesti sanoa olevani tosi onnellinen, mitä en nuorena, rikkinäisen kodin kasvattina, olisi koskaan voinut kuvitellakkaan.

Ja tämä kaikki mulle välähti tänä aamuna juodessani kahvia ja katsellessa pihalle. Hassua.

Vierailija
4/4 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipas monta "tosi" sanaa... :)