Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin laitan munkkien paistorasvan? Jäteongelma siis:-)

Vierailija
30.04.2011 |

kiitos!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaadoin muovipulloon tratin avulla ja pistin roskiin. =D

Vierailija
2/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäähtyneenä toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumana ja kuumaa vettä päälle. Asun ylimmässä kerroksessa, joten tukos ei minua haittaa. En muutenkaan pidä alakerran asukkaista.

Vierailija
4/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä mitä tahansa astiaa, pulloa, maitotölkkiä tai vast. Öljy ei ole biojäte, vaan kuuluu sekajätteisiin. Näin olen oppinut.

Vierailija
5/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskiin kuuluu.

Vierailija
6/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä mitä tahansa astiaa, pulloa, maitotölkkiä tai vast. Öljy ei ole biojäte, vaan kuuluu sekajätteisiin. Näin olen oppinut.

Ei se nyt kauhean rakentavaa ole sitä kaatopaikalle kantaa, siellä se sitten lilluu muovipullossa ties kuinka kauan.

Vierailija
7/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se pitänyt sitten biojätteisiin lorotella?

Toisekseen meillä on niin alkeellinen taloyhtiö, että biojäteastia lojuu asukastoimikunnan puheenjohtajan varastokopissa!

Jep, vuokralla asutaan ja ei täällä mikään muukaan toimi kuten pitäis.

Viemäriin ei saa kaataa, tukkii putket pahasti ja kuormittaa vedenpuhdistusta. Viemäriin ei kuulu tuollaiset ongelmajätteet (ei lääkkeet eikä muutkaan).

Vierailija
8/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se pitänyt sitten biojätteisiin lorotella?

Toisekseen meillä on niin alkeellinen taloyhtiö, että biojäteastia lojuu asukastoimikunnan puheenjohtajan varastokopissa!

Jep, vuokralla asutaan ja ei täällä mikään muukaan toimi kuten pitäis.

Viemäriin ei saa kaataa, tukkii putket pahasti ja kuormittaa vedenpuhdistusta. Viemäriin ei kuulu tuollaiset ongelmajätteet (ei lääkkeet eikä muutkaan).

tai viemäristä mitään, vaan ihan maahan kaatamisesta. Rasva imeytyy kyllä hetkessä.

Vierailija
9/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien ulos kunhan lähdetään lenkille.

Meillä menee sekajätteeseen, koska kaatopaikka- ja energiajätettä ei täällä eritellä.

Vierailija
10/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse jäähdytän tiskipöydällä ja sit kippaan tiskipöydän siihen reikään

sekajätteeseen kuuluu

Vierailija
11/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös maahan kaatamista. Kyseessä on kuitenkin biohajoava tuote joka ei saastuta maaperää.

Vierailija
12/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös maahan kaatamista. Kyseessä on kuitenkin biohajoava tuote joka ei saastuta maaperää.

mitä rasva tekee maaperälle? Koska siinä kohtaa seuraavan kerran kasvaa mitään? Kysyn siis uteliaisuuttani.

Mietin, että jos meidän taloyhtiön 55 perheestä tänä viikonloppuna 20 uppopaistaa munkkeja, 10 tekee ranskalaisia perunoita ja viisi friteeraa muikkuja ja kaikki kaataisi öljylitransa pihanurmelle, istutusten sekaan tai leikkipaikalle (maatahan sielläkin on) niin mitä tapahtuisi?

Vierailija
13/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä rasva tekee maaperälle? Koska siinä kohtaa seuraavan kerran kasvaa mitään? Kysyn siis uteliaisuuttani.

Mietin, että jos meidän taloyhtiön 55 perheestä tänä viikonloppuna 20 uppopaistaa munkkeja, 10 tekee ranskalaisia perunoita ja viisi friteeraa muikkuja ja kaikki kaataisi öljylitransa pihanurmelle, istutusten sekaan tai leikkipaikalle (maatahan sielläkin on) niin mitä tapahtuisi?

Tohon oon kaadellu nurmikolle suht samaan kohtaan, eikä mitään ole tapahtunut.

Vierailija
14/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita takaisin pulloon ja jääkaappiin. Tuon rasvan voi käytää uudelleen kerran tai pari munkinpaistoon. Sitten sekajätteisiin.

Vierailija
15/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä ihan semmonen kuutio mikä ei ole pullossa ollutkaan. Mutta juu ei siis missään nimessä viemäriin herranen aika sentään!!

Ja tiedän että jotkut paistaa öljylläkin.

Vierailija
16/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo!! Ainoa oikea tapa on kaataa tyhjään maitotölkkiin, muovipulloon, tms. ja viedä roskikseen, sekajätteeseen!!!

Vierailija
17/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viimeiset munkit voi paistaa todella pienessä määrässä rasvaa! Loput menee kompostiin.

Vierailija
18/21 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liruttelen rasvantähteet kirrien ruokiin. Sinne menee, moniin pöperöihin pitäisikin lorauttaa vähän ruokaöljyä.

Vierailija
19/21 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2011 klo 08:47"]

kuumana ja kuumaa vettä päälle. Asun ylimmässä kerroksessa, joten tukos ei minua haittaa. En muutenkaan pidä alakerran asukkaista.

[/quote]mä teen samoin

Vierailija
20/21 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sillä suolihuuhtelun