Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvailuja ketkä julkkikset eivät ole vielä tulleety kaapista?

Vierailija
29.04.2011 |

Tiukkapipoiset älkööt vaivautuko arvuuttelemaan!

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ketjuun vastanneista taitaa joutua sanomisistaan edesvastuuseen joten ei kannattaisi kamalasti spekuloida tällaisilla asioilla.

Moni ei ole ilmeisesti selvillä siitä, että anonyymitkin viestit voidaan IP-osoitteen perusteella jäljittää kirjoittajaan, jos juorujen kohde kokee kunniansa tulleen loukatuksi ja nostaa syytteen.

Vierailija
42/121 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on homosivusto ja verrattavissa hämmästyttävän paljon av:hen. No, siellähän nämä kaappihomot ovat jokapäiväinen puheenaihe. Varmoina tietoina siellä esitetään, että ainakin Tom Cruise, John Travolta, Robert Pattison, Hugh Jackman, etc. etc. ovat homoja, mutta kaapissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta avaudu. Minusta ihan ok, muutenhan meillä retostellaan jos avaa vaatekaapin oven kerran. Kyllähän noita kaappihomoja julkkiksissa on paljon, homotuttuni kautta kuulen uusimmat juorut joten ei tarvitse seiskaa lukea.

Vierailija
44/121 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edesvastuuseen joten ei kannattaisi kamalasti spekuloida tällaisilla asioilla.

Jos täällä mietitään kenen kohdalla tutka värähtää, niin ei kai siinä mitään. Mihinkäs edesvastuuseen tämä nykyinen kansanedustaja on joutunut omasta lausumastaan?

Vierailija
45/121 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ketjuun vastanneista taitaa joutua sanomisistaan edesvastuuseen joten ei kannattaisi kamalasti spekuloida tällaisilla asioilla.

Moni ei ole ilmeisesti selvillä siitä, että anonyymitkin viestit voidaan IP-osoitteen perusteella jäljittää kirjoittajaan, jos juorujen kohde kokee kunniansa tulleen loukatuksi ja nostaa syytteen.

Yhtä hyvin täällä voitaisiin pohtia, onko hän vasenkätinen. Homous on ominaisuus, ei vika.

Vierailija
46/121 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdet ei kerro jos henkilö ei itse asiasta avaudu. Minusta ihan ok, muutenhan meillä retostellaan jos avaa vaatekaapin oven kerran. Kyllähän noita kaappihomoja julkkiksissa on paljon, homotuttuni kautta kuulen uusimmat juorut joten ei tarvitse seiskaa lukea.

jos homojulkkis ei tule kunnolla kaapista. Sen sijaan voivat jättää kertomatta silloinkin, jos julkkis ei peittele olevansa homoseksuaali, muttei tee siitä numeroakaan.

Vierailija
47/121 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjijä on muuten se, joka sanoo, että homoksi epäileminen on loukkaus. Yhtä hyvin täällä voitaisiin pohtia, onko hän vasenkätinen. Homous on ominaisuus, ei vika.

mutta jos joku henkilö, josta tässä ketjussa on keskusteltu pitää omaan persoonaansa kohdistuvaa homopohdintaa loukkaavana, niin asia on aivan toinen. Ei mua haittaisi, jos joku pitäisi mua lesbona ja kertoilisi siitä täällä, se ei olisi mitään uutta auringon alla. Mutta kaikki ihmiset eivät jaa tätä näkemystä kanssani.

Vierailija
48/121 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Veitola

Vierailija
49/121 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestissäsi et todista asiaa mitenkään todeksi. Voit siis aivan hyvin valehdella ja ikävintä on että tällaiset jutut voivat alkaa elämään omaa elämäänsä ja se ei sitten enää olekaan kivaa varsinkin jos on valheesta kyse.

Minusta tuollaiset saisi jättää kokonaan kertomatta jos ei halua/pysty niitä todistamaan mitenkään. Kuten jo aiemmin kirjoitin niin kenestä tahansa voi kuka tahansa väittää mitä tahansa.

eikä minulla ole mitään poliittista kantaa, en ymmärrä poltiikasta mitään, en edes äänestänyt.

Mutta on tiedossa että hän opiskeluaikoinaan oli suhteessa toisen miehen kanssa. Se ei ollut mikään julkinen asia (salaisuus), mutta muutaman siitä kuitenkin tiesi ja tunnen tämän toisen vastapuolen joka ei kuitenkaan itse ole asiasta puhunut, mutta muut asiasta tietävät puhuivat siitä silloin n. 15v. sitten.

Vierailija
50/121 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesteistä joutuisi edesvastuuseen.Eikös homot halua olla tasavertaisia oikeuksineen joten miksei vois spekuloida? Ihan sama jos pistettäis ketju pystyyn jossa luetellaan hetero julkimoita.

Vierailija
51/121 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tekopyhää ajatella et näistä viesteistä joutuisi edesvastuuseen.Eikös homot halua olla tasavertaisia oikeuksineen joten miksei vois spekuloida? Ihan sama jos pistettäis ketju pystyyn jossa luetellaan hetero julkimoita.

Jotkut ihmiset saattaa kokea loukkaavana, kun heidän seksuaalisuuttaan arvuutellaan. No, pelkät arvailut eivät tietenkään ketään vahingoita, mutta esim. nuo "paljastelut" Halla-ahosta saattavat olla vähän niillä rajoilla.

Vierailija
52/121 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muista julkisuuden henkilöistä? Ei tietenkään pidä valehdella kenestäkään, mutta eikös täällä ole ollut lähinnä arvailuja vai mitä viestejä tarkoitatte loukkaaviksi?

Vierailija
53/121 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Vauva-lehti kuitenkin loppupelissä on vastuussa JSNeuvostolle palstastaan?

Vierailija
54/121 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo silloin kun hän hakeutui pressakisaan.Hän toimi vuosia mm.Setan puheenjohtajana.

Maria Veitola on myös bi niinkuin moni muukin tässä ketjussa.

Vierailija
55/121 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän koki tilanteen inhottavana, ahdistavana ja nöyryyttävänä.

Meinaatteko että ette itse ole koskaan ajatellut vastaavanne väkivallalla, jos vaikka joku sekaantuisi lapseenne tai raiskaisi teidät tai tyttärenne. Sanonpa, että jokaiselle se on tullut mieleen, onko sitten synti sanoa se ääneen?

Raiskaaminen on vähän eri asia kuin iskuyritys. :D

Minua on yrittänyt iskeä baarissa eräs nainen, en suuttunut, ei hävettänyt, ihan sama asia kuin jos joku mies olisi yrittänyt. Minun miehenikin on vain naureskellut jälkeen päin kun häntä on yrittänyt muutama mies iskeä (sattui vielä samana viikonloppuna kaksi tapausta), ei hänellä mitään väkivaltaisia ajatuksia tullut, oli imarreltu ja naureskeli että hänellä olisi ilmeisesti markkina-arvoa myös miesten keskuudessa. Ei itsevarma, normaali ihminen ahdistu ja saa aggressiivisia ajatuksia saman eikä toisen sukupuolen iskuyrityksistä.

Vierailija
56/121 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino.”

Kamoon, jos joku yo:n kommareista heittää tollasen jutun persuista, niin pidätkö sitä itse vitsinä?!

Halla-aho muuten ei ole homo, homon näköiset miehet ei useimmiten oo. Mun mies on saman näköinen, siis semmoinen herkkäpiirteinen, ja vetää homoja puoleensa kuin hunaja kärpäsiä, mutta on itse umpihetero.

Vierailija
57/121 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa Keskinen (bi), Jasper Pääkkönen, Aake Kalliala, Juha Veijonen, Pekka Pouta

Vierailija
58/121 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin selvä tapaus.

Vierailija
59/121 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittynee Haloseen.

Vierailija
60/121 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs julkkisnainen meni naimisiin semmoisen semi-julkkis miehen kanssa. saivat lapsenkin.

tuli kutsu linnan juhliin.

juhlissa oli tarjoilijana sen miehen entinen miesrakastaja. siitä ei oltu missään puhuttu.

ex-miesrakastaja oli yrittänyt saada katsekontakia mieheen, mutta nykyinen hetero perheenisä oli vain kääntänyt pään poispäin...

Helens Petäjistö ei ole jostain syystä koskaan tullut kaapistaan. Ylen pahantuulinen toimittaja Leena Pakkala.