Oliko se yksi pieni morsiustyttä vammainen lapsi?
Näytti vähän. En löydä kuvaa, mutta telkkarista katsoin.
Kommentit (39)
niin ihanaa, että oli otettu mukaan.
Minusta Katykin näytti vauva kuvissaan melkein Downilta.
kaikki lapset ole mitään pikkusieviä. Usein vähän erikoisen näköisistä lapsista tulee kauniita, mukavalla tavalla persoonallisen näköisiä aikuisia :) Yksi mun sukulaistyttö näytti vauvana ihan pöllöltä ja nätti likka tuli (ja oli minusta suloinen omalla tavallaan jo vauvana).
juu, muitahan vammoja ei olekkaan ku down..
tämä kyseinen tyttö kuitenkin hiukan kieroon katsoi yms. muistutti kasvoistaan erästä tietyn vamman omaavaa lasta.
ihana tosiaan ku otettu mukaan
t. nro 2
En usko. Tyttö oli varmaan Middeltodien sukua,,, Minusta Katykin näytti vauva kuvissaan melkein Downilta.
Mutta yksikään morsiuslapsista ei ollut Katen puolelta.
Aika moni suu auki ihmeissään toljottava penska näyttää vammaiselta... niin toki suu auki ihmeissään toljottava aikuinenkin.
En usko. Tyttö oli varmaan Middeltodien sukua,,, Minusta Katykin näytti vauva kuvissaan melkein Downilta.
olivat vammaisen oloiset. Eikä siinä mitään pahaa ole todellakaan, ei meistä kukaan voi sille mitään millaiseksi syntyy.
Aika moni suu auki ihmeissään toljottava penska näyttää vammaiselta... niin toki suu auki ihmeissään toljottava aikuinenkin.
Vaan tosiaan karsii pahasta karsastuksesta...
Vaan tosiaan karsii pahasta karsastuksesta...
Miehen veljen tytöllä oli samanlainen vika, ja leikkauksen jälkeen on ihan ok.
Ei välttämättä ihan leikkauksella korjaannu.
kun kärsin itse pahasta karsastuksesta. Että ei kovinkaan kivalle tunnu juuri nuo viittaukset kehitysvammaisuuteen. Ja esim minun tapauksessa leikkauksista ei ole mitään hyötyä ollut. Koko elämäni ajan olen saanut silmistäni kärsiä juurikin ilkeiden ihmisten vuoksi. Mutta minkäs teet.
Minusta Katykin näytti vauva kuvissaan melkein Downilta.
..yhtään niissä lapsissa...
Pääsi yläasteelta tasan 10:n (lukuaineitten) keskiarvolla, ja opiskelee nykyisin hyvällä menestyksellä huippulukiossa. Paha vamma tosiaan.
samaa katsoin