Katsoitteko eilen A-talkin? Halla-Aho yms
Toimittaja oli ihan kamala, en tiedä mistä noin ylimielisiä ja ammattitaitoisia toimittajia löytyy. Eikö Suomessa ole mitään koulutusta noilla kun tuntuu aina olevan hyvin huonoja ammatillisesti, meinasi pilata koko lähetyksen ja jäi ihan Halla-Ahon jyrän alle. Halla-Ahoa ei kannata enää päästää telkkariin, koska nyt ihmiset huomaa kuinka pirun fiksu se on ja menee tuolta rasistinatsiidioottihuutelulta mitä ns suvaitsevaiset tekevät ihan hukkaan. Onkohan Halla-Aholla muuten henkivartija kun Facebookissa on kymmenittäin uhkauksia, jossa vihreät ja suvaitsevaiset uhkaavat hänet tappaa?
http://img560.imageshack.us/img560/6531/panujaana.png
Kommentit (41)
yle on poliittisesti ohjattu laitos.
Tästä voit tarkistaa hallinnon kuviot:
http://avoinyle.fi/www/fi/organisaatiotietoa/index.php
Tarkasta kunkin elimen edustajien poliittiset tausta, hallintoneuvosto, hallitus,johtoryhmä ja vastaavat toimittajat. Sieltä löytyy vastaus. Sen lauluja laulat jonka leipää syöt.
yle on poliittisesti ohjattu laitos.
Tästä voit tarkistaa hallinnon kuviot:
<a href="http://avoinyle.fi/www/fi/organisaatiotietoa/index.php" alt="http://avoinyle.fi/www/fi/organisaatiotietoa/index.php">http://avoinyle.fi/www/fi/organisaatiotietoa/index.php</a>
Tarkasta kunkin elimen edustajien poliittiset tausta, hallintoneuvosto, hallitus,johtoryhmä ja vastaavat toimittajat. Sieltä löytyy vastaus. Sen lauluja laulat jonka leipää syöt.
laulat, kenen leipää syöt.
Juuri kehuitte kuinka hyvin pärjäsi? Sitten joku puhuu vaarasta?
Mitä siellä oikein pitäisi keskustella?
aivot jotka pystyvät prosessoimaan mahtavan tietomäärän ja vieläpä yhtäaikaa. Halla-aho osaa myös keskustella ja keskustelussa perustella väitteensä. Hänellä on myös megapaljon tietoa. On todella harmi, että hän on niin fokusoitunut pelkästään maahanmuuttoon. Kyllä hänen älykapasiteetilleen olisi paljon parempaa käyttöä paljon tärkeämpien asioiden parissa.
sivistys auta mitään. Oli tohtori tai ei, ihmistä pyörittää 6-0 sen mielenterveyden tila sivistyksen häviöksi. Halla-ahon sisäinen vihakiehunta esim. pyörittää täysin sen yrityksiä olla asiallinen "mamukriittinen". Sen seurauksena kaveri kirjoittaa että olisi yksinomaan iloinen jos tietty nainen raiskattaisiin tai viljelee sanoja kuten homoneekeri julkisissa kirjoituksissaan.
Itse olen ruvennut kiinnostumaan humanitäärisestä työstä tämän kaiken seurauksena. En usko että vihan kierrettä pystytyään Suomessa enää pysäyttämään. Viha on liian nopeasti tarttuvaa ja sen moottorit on liian sitkeitä. Silloin voi vaan yrittää pitää itsensä ihmisenä ja oman omatunnon puhtaana.
aivot jotka pystyvät prosessoimaan mahtavan tietomäärän ja vieläpä yhtäaikaa. Halla-aho osaa myös keskustella ja keskustelussa perustella väitteensä. Hänellä on myös megapaljon tietoa. On todella harmi, että hän on niin fokusoitunut pelkästään maahanmuuttoon. Kyllä hänen älykapasiteetilleen olisi paljon parempaa käyttöä paljon tärkeämpien asioiden parissa.
Mitä sinulle itsellesi kertoo se, että omien sanojesi mukaan "helvetin älykäs ihminen", jolla on "megapaljon tietoa", on nimenomaan valinnut teemakseen maahanmuuton?
Luulisi, että osaisit ynnätä yksi plus yksi yhteen ja ymmärtää, että kyseessä todellakin on potentiaalisesti jotakin niin suurta, että siitä kannattaa nostaa esille keskustelua - vaikka omien kasvojen menetyksen uhallakin.
Minä olen nähnyt elämässäni tarpeeksi ulkomaalaisten tarjoamaa eksotiikkaa (sisäpiiristä käsin), ettei minulle ole lainkaan epäselvää se miksi Halla-ahon kaltainen superälykäs ihminen näkee nämä vaarat ennalta, joita vain aniharva huomaa.
maahanmuuttotiedostavien
voi jeesus mikä termi :D :D :D
Asioiden (/ ongelmien) tiedostamisesta. Te tavis pulliaiset ette edes tietäisi, että mikä teihin iski siinä vaiheessa, kun ongelma on jo niin paha ja niin laaja, että oma tilanne alkaa olla tukala ja tilanne ylitsepääsemätön.
se on valinnut homoneekereistä puhumisen tien? Miettikää, jos meillä olisi Halla-ahossa oikeasti asialinjalla pysyvä maahanmuuttokriittinen eduskuntavaaliehdokas. Siis sellainen joka ei ilahdu kenenkään raiskauksesta ja joka ei vääntele tilastotietoa saadakseen asiat näyttämään pahemmilta kuin ne on. Mä luulen että sellainen ihminen voisi saada jopa enemmän kannatusta ja voisi syntyä jopa aitoa keskustelua asiasta poteroihin linnoittautumisen sijaan.
Mutta ei. Halla-aho valitsee homoneekeri-tyylin. Mä luulen ettei sillä ole vaihtoehtoa, koska koko sen motivaatio tähän asiaan keskittymiseen lähtee sen psyykkisistä ongelmista ja tarpeesta purkaa ja levittää pienen valtion kokoista tukahdutettua vihaansa.
Siis sellainen joka ei ilahdu kenenkään raiskauksesta ja joka ei vääntele tilastotietoa saadakseen asiat näyttämään pahemmilta kuin ne on. Mä luulen että sellainen ihminen voisi saada jopa enemmän kannatusta ja voisi syntyä jopa aitoa keskustelua asiasta poteroihin linnoittautumisen sijaan.
Miksi oi miksi teidän pitää jatkuvalla syötöllä keskittyä vain ruotimaan Halla-ahon puutteita ja virheitä joka ikisessä käänteessä? Tämä poliittinen ajojahti häntä kohtaan on jo jotakin aivan uskomatonta; ei hän ole kirjoittelullaan oikeasti ihan tälläistä ansainnut.
Minusta sinä olet väärässä. Jos Halla-aho olisi kirjoitellut maahanmuutosta hieman vähemmän raflaavammin, emme me nyt keskustelisi siitä - tai ylipäätään edes keskustelun tarpeellisuudesta, sillä koko heppu ei olisi koskaan edes blogeineen saanut riittävää julkisuutta.
Miten te voitte mennä joka ainoan kerran tuohon median asettamaan ansaan Halla-ahon yksittäisten sanomisien esillenostamisesta ja sanojen vääristelyistä koskemaan jotakin ihan muuta kuin mitä alkuperäisessä asiayhteydessä on tarkoitettu? Luulisi, että teilläkin olisi sitä kuuluisaa itsekriittistä pelisilmää edes pikkaisen, sitä aina toivon - mutta aina petyn teihin kuitenkin. Ette te näe. Te näette vain sen, mitä haluatte nähdä.
Yritä ymmärtää, kun sanon tämän: Halla-aho on vain yksi ihminen, puutteellinen ihminen. Niinkuin me kaikki olemme; meillä on vahvuuksiamme ja meillä on puutteitamme. Ei hän ole koskaan nostanut itseään muiden yläpuolelle tai mestariksi, hän on vain kirjoitellut omassa henkilökohtaisessa nettiblogissaan asiasta, joka häntä (täysin oikeutetusti) huolettaa; hänellä on kaunis vaimo, 2 tyttölasta ja asuinkokemusta pääkaupunkiseudulta 10 vuoden ajalta.
Minä en hetkeäkään usko, että maahanmuuton kysymyksistä keskusteltaisiin nyt yhtään sen enemmän, jos Halla-aho persoonana olisi ollut enemmän sitä, tätä tai tuota ja vähemmän sitä, tätä ja tuota - siinä tapauksessa teillä olisi hampaissanne vain toinen syntipukki, jota yhteisesti riepotella ja jälleen oma sädekehä loistaa hetken verran kirkkaammin.
Sinä luulet mitä haluat. Minä luulen, että Halla-aho ei voinut enää olla hiljaa ja katsoa vierestä maailmanmenoa yhä vaan hullumpaan suuntaan naissukupuolen kannalta ja koko suomalaisen yhteiskunnan kannalta, vaan hän koki, että jonkun on pakko toimia asioiden esillenostamiseksi heti. Ja niin hän teki. Loppu onkin historiaa.
http://hilla.halla-aho.com/indeng.html
Jos sinä olisit mies, joka näkee uhkaavan vaaran, etkö sinä pyrkisi suojelemaan häntä? Ai niin suurimman osan teistä mies ei pyrkisi.. kaikki miehet eivät ole niin aikaansaamattomia.
Sinä luulet mitä haluat. Minä luulen, että Halla-aho ei voinut enää olla hiljaa ja katsoa vierestä maailmanmenoa yhä vaan hullumpaan suuntaan naissukupuolen kannalta ja koko suomalaisen yhteiskunnan kannalta, vaan hän koki, että jonkun on pakko toimia asioiden esillenostamiseksi heti.
Olen elämässäni taistellut erinnäisiä vuosia erilaisten mt-ongelmien kanssa, hankkinut asiasta paljon tietoa ja tunnistan niihin littyviä ajatuskulkuja ihan toisella tavalla kuin keskiverto ihminen. Mun huoli Halla-ahossta alkoi sinä päivänä kun menin katsomaan skriptaan kuka se Halla-aho oikein on ja totesin että OH SHIT.
Sinä luulet mitä haluat. Minä luulen, että Halla-aho ei voinut enää olla hiljaa ja katsoa vierestä maailmanmenoa yhä vaan hullumpaan suuntaan naissukupuolen kannalta ja koko suomalaisen yhteiskunnan kannalta, vaan hän koki, että jonkun on pakko toimia asioiden esillenostamiseksi heti.
Olet väärässä. Olen elämässäni taistellut erinnäisiä vuosia erilaisten mt-ongelmien kanssa, hankkinut asiasta paljon tietoa ja tunnistan niihin littyviä ajatuskulkuja ihan toisella tavalla kuin keskiverto ihminen. Mun huoli Halla-ahossta alkoi sinä päivänä kun menin katsomaan skriptaan kuka se Halla-aho oikein on ja totesin että OH SHIT.
Klassinen psykologian termi, ja tässä tapauksessa varmasti ihan paikallaan oleva.
Yritä nyt ymmärtää, että sinä et tajua (niinkuin eivät tajua 97% suomalaisista muistakaan, jotka eivät ole ilmiöön läheltä tutustuneet) sitä kuinka suuresta ongelmasta tässä on kysymys, jos tilanne päästetään rauhassa eskaloitumaan yhtä pahaksi, kuin monissa muissa euroopan valtioissa on jo.
Halla-aho on kaukaa viisas. Ja hän on antanut aivan uskomattoman mahtavan kontribuution suomalaiselle yhteiskunnalle nostamalla tätä aihetta ihmisten tietoisuuteen ja esille.
Menin huvikseni skriptaan katsomaan pystyykö Halla-aho pitämään tuoreimmassa tekstissään paranoidisen ajattelunsa kurissa ensimmäisessä viidessä kappaaleessa eikä tietenkään pystynyt. Se onkin ensimmäinen mikä Skriptassa tulee eteen. Se miten Halla-ahon kirjotusten sisällöstä erittäin suuri prosenttiosuuson ollut sen ruotimista miten häntä vainotaan. Muistan jo ihan ekan Hesarin kirjoituksen mikä Halla-ahosta tehtiin ja siinä Halla-aho eteni lause lauseelta etsien tekstistä merkityksiä joita siinä ei todellakaan ollut - todisteita toimittajan pahantahtoisuudesta Halla-ahoa kohtaan.
Ei tohtorintutkintoon mitään superälyä vaadita, varsinkaan humanistisella alalla
Keskimäärin sen(kin) tittelin saaneista arviolta 90% ovat vähemmän älykkäitä kuin Halla-aho.
Oletteko muuten sitä koskaan ajatelleet, että äänestäessänne eduskuntaan ketä tahansa henkilöä, te ette voi juuri koskaan olla täysin varmoja siitä, miksi ko. henkilöä äänestätte ja millä perusteella; mitä mieltä hän aikuisten oikeasti asioista on.
Halla-ahon tapauksessa tulevat äänestäjät ovat saaneet seurata aitiopaikalta hänen blogikirjoituksiaan tilanteessa, jossa hän ei edes aikonut politiikkaan mukaan, kuukausien ja muutamien vuosien ajan. Halla-ahoa äänestävät tietävät tarkalleen mitä ovat saamassa; samaa ei voi sanoa meistä muista äänestäjistä (äänestin itse uudeltamaalta, en siis voinut äänestää Halla-aho itseänsä ;) - ja muutenkin äänisaaliin ollessa muutenkin mahtava, olisin laskelmoinut ja antanut ääneni jollekin toiselle Helsingin vaalipiiristä, jonka olisi Halla-ahon ohella toivonut menevän läpi).
Oletteko muuten sitä koskaan ajatelleet, että äänestäessänne eduskuntaan ketä tahansa henkilöä, te ette voi juuri koskaan olla täysin varmoja siitä, miksi ko. henkilöä äänestätte ja millä perusteella; mitä mieltä hän aikuisten oikeasti asioista on.
on mieltä asioista. Ehkä se on oikeasti sitä mieltä että hyvin vedätin noita torveloita. Millä tänään niitä ruokkisin että ne pysyisivät tyytyväisinä.
kuin jokin homoneekeriksi haukkuminen mikä näkyy päällepäin.
Itse lasken sen varaan että oman edustajani ensimmäinen edellytys on hyvien tapojen noudattaminen ja se ettei edustaja yritä tahallaan ja tarpeettomasti halventaa muita ihmisiä. Se jo raakkaa pois joukosta ihmiset joita en todellakaan halua päättämään kenenkään asioista.
Halla-aho on kaukaa viisas. Ja hän on antanut aivan uskomattoman mahtavan kontribuution suomalaiselle yhteiskunnalle nostamalla tätä aihetta ihmisten tietoisuuteen ja esille.
ostos-tv:n elämään suurempien tuotteiden. Halla-aholla on siis tämä valtavan hieno ja tärkeä sanoma josta kukaan muu politikko ei tajua yhtään mitään. Mutta silti sitä yritetään myydä ostos-tv:ssä homoneekeri-heittojen avulla. Miksi? Oikeasti viisas haistaa palaneen käryä tässä vaiheessa.
Oikeasti viisas haistaa palaneen käryä tässä vaiheessa
Tahtoo lisätä maahanmuuttoa tilanteessa, jossa siitä ei ole osoittaa muuta kuin (suurta!) haittaa kyseiselle maalle muutamien vuosien kuluessa.
Yhteiskunnan paine asettaa meidän niskaamme odotuksia olla tietynlaisia ja jotakin mieltä valtavirtaa koskevista asioista sattuu olemaan tässä maahanmuutto-kysymyksessä Halla-aho- / perussuomalaisvastainen; ei se silti tee heidän agendastaan yhtään sen enempää epätosia tai huonoja. Yhteiskunnallinen ilmapiiri ei vaan vielä ole valmis vastaanottamaan tämän kaltaista uutta tietoa.
Pakko todeta, että minusta toimittaja teki Halla-ahosta pellen. Nautin näkemästäni ja arvostan Anderssonia. Hän ei sortunut persujen päänsilittelyyn, kuten Kalle Isokallio tänään Jälkiviisaissa.
Ja se toinen persu ukko nyt oli ihan vitsi koko mies. Ei yhtään järkevää argumenttia. Kävi Anna Kontulaa sääliksi kun tämä joutuu tuollaisten tollojen kanssa juttelemaan.