Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika erikoista, että islam on Halla-ahon kannattajien mielissä leimattu pedofiiliuskonnoksi,

Vierailija
29.04.2011 |

vaikka se ei sitä ole.

Persujen kannattajat eivät osaa sisälukea edes mestarinsa kirjoituksia oikein :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräävät yhteen kaikki vääryydet ja yleistävät, että sitä se islam on.

Ottamatta kantaa itse väitteeseen totean, että joku ulkopuolinen voisi perustellusti väittää, että kristinuskon ytimeen kuuluu pedofilia ja insesti, koska eräs kristitty suuntaus on katsonut toiminnan lähes normaaliksi, johon saa anteeksiannon kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
2/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa itse väitteeseen totean, että joku ulkopuolinen voisi perustellusti väittää, että kristinuskon ytimeen kuuluu pedofilia ja insesti, koska eräs kristitty suuntaus on katsonut toiminnan lähes normaaliksi, johon saa anteeksiannon kerta toisensa jälkeen.

Tekeekö tämä sinun mielestäsi Islaminuskon pedofialian pyhittämisen hyväksyttävämmäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se ei sitä ole. Persujen kannattajat eivät osaa sisälukea edes mestarinsa kirjoituksia oikein :(

Muhammed nai Aishan kun Aisha oli 6-vuotias. Liitto pantiin "täytäntöön", kun tyttö oli 9-vuotias. Jos seksi 9-vuotiaan kanssa ei ole pedofiliaa, niin mikä on pedofiliaa?

Ehkä tuo ei Islamista tee sinänsä pedofiiliuskontoa, mutta jos sattuu olemaan pedofiili, on se helppo ainakin perustella Koraanilla.

Tosin varmasti raamatustakin löytyy vastaavaa..

Jos minä saisin päättää, uskonnot kiellettäisiin.

Vierailija
4/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se ei sitä ole. Persujen kannattajat eivät osaa sisälukea edes mestarinsa kirjoituksia oikein :(

Muhammed nai Aishan kun Aisha oli 6-vuotias. Liitto pantiin "täytäntöön", kun tyttö oli 9-vuotias. Jos seksi 9-vuotiaan kanssa ei ole pedofiliaa, niin mikä on pedofiliaa?

Ehkä tuo ei Islamista tee sinänsä pedofiiliuskontoa, mutta jos sattuu olemaan pedofiili, on se helppo ainakin perustella Koraanilla.

Tosin varmasti raamatustakin löytyy vastaavaa..

Jos minä saisin päättää, uskonnot kiellettäisiin.

tapahtuneita asioita nykytermein?

Olemmeko me kaikki raiskareita, kun polveudumme neandertalin ihmisestä, jotka todellakaan eivät romanttisia kynttiläillallisia morsiamilleen tarjonneet ennen aktia?

Vierailija
5/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se ihan ok että aikuinen mies menee naimisiin 12v tytön kanssa....

Vierailija
6/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se ihan ok että aikuinen mies menee naimisiin 12v tytön kanssa....

Vierailija
7/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä tahansa laki, joka on sitä mieltä, että 12 vuotiaan kanssa on soveliasta mennä naimisiin ja harrastaa sukupuoliaktia on syvältä perseestä ja kannustaa pedofiliaan.

Vierailija
8/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä tahansa laki, joka on sitä mieltä, että 12 vuotiaan kanssa on soveliasta mennä naimisiin ja harrastaa sukupuoliaktia on syvältä perseestä ja kannustaa pedofiliaan.

Vierailija
9/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

provosoidakseen, yhdellä näistä nerokkaista "loogisista päättelyketjuistaan"

Eli siihen maailmanaikaan oli täysin tavallista mennä naimisiin nuorten tyttöjen kanssa, näin tekivät sekä juutalaiset kuten myös kristitytkin alkukirkon aikoihin.

Hindut esim. Intiassa tekevät niin vieläkin.

Se ei kuitenkaan ole mitenkään uskontoriippuvainen ilmiö vaan ajankohdalle ja kulttuurile tyypillinen. Noista ajoista on sekä maailma että kulttuurit muuttuneet.

Islam sinällään ei mitenkään "pyhitä" pedofiiliyttä.

Halla-aho vaan irrotti muutaman asian asiayhteydestään ja teki "loogisen päättelyketjun": koska islam pyhittää Mohammedin teot -> se pyhittää myös nuoren tytön kanssa naimisiin menon -> islam pyhittää pedofilian.

Näinhän asia ei todellisuudessa ole ja sen Halla-aho on itsekin myöntänyt, hän mm. lausui eilen A-talkissa, että kyse on siitä, että asia on "teknisesti ottaen näin"

Vierailija
10/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Suomessa ei taida voida islamin uskoset mennä naimisiin 12-vuotiaiden kanssa. Että pitäisköhän ne kaikki islamilaiset pelastaa tänne?

Vierailija
11/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osassa se on alle 15 v.

Vierailija
12/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska islam pyhittää Mohammedin teot -> se pyhittää myös nuoren tytön kanssa naimisiin menon -> islam pyhittää pedofilian.

Kyllähän tuo aivan looginen kokonaisuus on.

Alaikäiseen sekaantuminen on pedofiliaa, tapahtuipa se missä ja milloin vain. Ja jos joku uskonto ei tänä päivänäkään pysty tuota tekoa tuomitsemaan, vaan edelleenkin pyhittää tuon teon on se mielestä vähintäänkin vastenmielinen joskaan ei suoranaisesti pedofiliaan yllyttävä. Kuitenkin pedofilian hyväksyvä ja sen pyhittävä.

Vierailija
13/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun alaikäisen kanssa niin ei se voi olla kaikkinen maailman muslimien syy.

Se uskonto (ihan samoin kuin kristinuskokin) orjuuttaa eikä vapauta, nämä ihmiset ovat uskontojensa uhreja.

Kuuluukohan Halla-Aho kirkkoon? jos kuuluu niin samalla logiikalla hän hyväksyy myös orjuuden, kolonialismin, noitavainot ym.

Vierailija
14/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-ahon kannattajat eivät ymmärrä Halla-ahon sinällään nerokkaita provoja, vaan ne uppoavat tuohon hedelmälliseen maahan kuin veitsi voihin.

Kaikki sanotut otetaan kirjaimellisesti, miettimättä itse asiassa lainkaan itse mitä Halla-aho on sanonut ja millä tarkoitusperillä.

Mahtaa Halla-ahoa naurattaa itseäänkin, miten helppoa se on..

Vierailija
15/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen 13- vuotias tyttö Intiasta ja asun perheeni kanssa pienessä kylässä lähellä Quettan kaupunkia. Täälläpäin on tapana naittaa nuoria tyttöjä jo 13- vuotiaina n. 20 vuotiaiden miesten kanssa. Täällä vanhemmat valitsevat tytölle sulhon, joka olisi tietysti samasta kastista. Olen kuullut, että länsimaissa tytöt saavat jopa itse valita tulevan aviomiehensä ja jopa seurustella heidän kanssaan ennen naimisiin menoa. Täällä saamme tavata tulevan aviomiehen yleensä vain kerran, ja sekin vain pikaisesti. Vanhempani ovat jo valinneet minulle 24- vuotiaan miehen, enkä ole saanut tavata häntä vielä kertaakaan. Olen jo pienestä pitäen tiennyt, että minut naitetaan "isona", mutta nyt kun se sitten on edessä. se tuntuu hullulta ja vähän pelottavaltakin. Olen yrittänyt kertoa tunteistani äidille, mutta hän vain paasaa minulle itsekkyydestä, vastuusta ja aikuistumisesta. Isälleni en voi ilmaista tunteitani, sillä hän varmasti raivostuisi ja heittäisi minut pellolle. Häätkin painostavat isäni mieltä, koska hän joutuu maksamaan myötäjäisiä ja häiden kustannuksia. Pakko myöntää, että tulevaisuus pelottaa, mutta kyllä se siitä…"

Vierailija
16/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

islam hyväksyy lapsiavioliitot ja niitä harrastetaan vielä laajasti monissa islamisuskoisissa maissa...ota ap itse selvää!

Vierailija
17/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla logiikalla hän hyväksyy myös orjuuden, kolonialismin, noitavainot ym.

Mikä uskonto tänä päivänä pyhittää orjuuden, kolonialismin ja noitavainot. Islam pyhittää profeetta Muhammedin pedofiiliset teot. Jopa katolinen kirkko on pyytänyt anteeksi pappiensa pedofiliaa. Milloin islamilainen maailma tuomitsee pedofilian sen sijaan että pyhittää pedofiilisen aktin?

Vierailija
18/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten missään nimesäs halua sen uskonnon tänne rakkaaseen kotimaahani leviävän. PISTE!

Vierailija
19/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla logiikalla hän hyväksyy myös orjuuden, kolonialismin, noitavainot ym.

Mikä uskonto tänä päivänä pyhittää orjuuden, kolonialismin ja noitavainot. Islam pyhittää profeetta Muhammedin pedofiiliset teot. Jopa katolinen kirkko on pyytänyt anteeksi pappiensa pedofiliaa. Milloin islamilainen maailma tuomitsee pedofilian sen sijaan että pyhittää pedofiilisen aktin?

kun ensin on vuosikausia yrietty peitellä ja selitellä. Anteeksi pyytelyt ovat pelkkää silmänlumetta.

Kirkko on edelleenkin täysin vieraantunut Jumalasta ja Raamatun sanomasta, jo vuosisatoja sitten. Se on orjuuttanut ihmisiä väärillä opeillaan ja tapattanut miljoonia ihmisiä siunaamalla sotia, miksi näitä ei ole pyydetty anteeksi?

Miksi ja kenenkä pitäisi pyytää Mohammedin tekoja anteeksi?

Vierailija
20/25 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän eivät hyväksy Mohammedin arvostelua ja pitävän kyseisen partasudin elämää kaikin puolin ihailtavana. Ensimmäinen askel irti pedofiliasta olisi imaamien tuomio lapsiavioliitoille. Sitäpä ei tule, koska Koraanissa se hyväksytään.

Tottakai joskus menneessä maailmassa tehtiin kaikkea pervoa meidän näkökulmasta ja menihän Vanhassa Testamentissakin se yksi tyttärensä kanssa naimisiin. Mutta yksikään kristitty maa ei tänä päivänä hyväksy insestiä laissaan, yksikään pappi ei sitä puolusta vaan se yksiselitteisesti tuomitaan, vaikka se kuinka olisi Raamatussa mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme