Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PO.P Second Hand Market

Vierailija
28.04.2011 |

Kokemuksia kaipaisin tästä tapahtumasta?

Olet sitten ollut myyjänä tai ostajana, niin kaikki kokemukset ovat tervetulleita :)

Erityisesti kiinnostaisi, että millaisella määrällä vaatteita tuonne kannattaa lähteä myymään? Ja miten hinnoitella vaatteet? En osaa itse yhtä arvioida... Huudossa vaatteista tunnutaan maksavan aika paljon, mutta en ehkä tohtisi sellasia hintoja pyytää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flamingossa oli kerran ja mä myöhästyin :(

Vierailija
2/8 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metron lähellä olevassa liiketilassa. Metroasemalta vasempaan. Isot kyltit.

Alkaa klo 10.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ainakin väkeä on tosi paljon liikkeellä. Melko hyvin siellä menee vaatteet kaupaksi - osa ihan huutonet hinnoilla. Jos hinnoittelet kirppishinnoilla niin varmasti menee hyvin kaupaksi (jos siis kunnoltaan ihan ok vaatteita).

Seuraava Po.P Second Hand on 21.5. kuudessa toimipisteessä eli Vantaa (Flamingo), Turku (Skanssi), Tampere (Koskikeskus), Kuopio (Ravintola Os), Kokkola (Chydenia) ja Rovaniemi.

Vierailija
4/8 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvaatekirppiksiä. On törkeää, että yksityinen yritys saa ja voi mainostaa! Sikamaista!

Vierailija
5/8 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että ei saa kertoa mistä tapahtumasta on kyse ja milloin se on. En ole missään sidoksissa kyseiseen yritykseen, eikä tarkoituksenani ollut mainostaa mitään. Vain kysellä hieman kokemuksia ja neuvoja :)

Vierailija
6/8 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka meillä onkin tosi paljon Po.p:n vaatteita kaikilla kolmella lapsella - vaatteet menevät pienemmälle tai kaverin lapselle kiertoon.

Kuitenkin hinnoitteluohjeita olen kuullut Po.P:n myymälästä (kysäise sieltä ap): pääsääntöisesti vaatteista, joissa näkyy, että ovat käytettyjä, mutta ok-kuntoisia, voi pyytää puolet ovh:sta, siis enemmän kuin kirpparilla. Joistakin suosituista kuoseista, jotka loppuivat kaupoista hetkessä, voi saada jopa yli ovh:n (olettaen, että kunto hyvä).

Käväisin itse ko. tapahtumassa viime syksynä, mutta vasta kun paikka oli ollut auki kolmisen tuntia ... muutama vaate roikkui enää tangoilla ja ne olivat oikeasti niin huonokuntoisia, etten ilkeisi sellaisia myydä tai edes antaa eteenpäin, mutta uskon kyllä, että ensimmäisen tunnin aikana myynnissä on ollut vaikka mitä. Samalla myynnissä on jäännöseriä uusia Po.p-vaatteita, niistä tein löytöjä!

Vierailija
7/8 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin moni tekeekin, jotta pääsee ostoksille sitten muita ennemmin, varsinkin ne uuden malliston -50% kun ovat kovin kysyttyjä. Sitten kun ovet aukeaa yleisölle, ei ole enää kuin jämät jäljellä.

Vierailija
8/8 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä oli paljon apua :)

Lisääkin saa kertoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi