En tunne rumia, enkä sano köyhille päivää!
En ole rumien, lihavien ystävä. Enkä myöskään puhu ihmisille joiden palkka on alle 3500e/kk (ellei pakko)
Esimerkiksi kaupankassalle en puhu!
Kommentit (20)
kaltaistasi kaipaa, olet heille pelkkää ilmaa.
nyt on vitun huono provo mutta kerran ravintolan naapuripöydässä eräs todella humalassa ollut mikälie pikkupomo jutteli ihan oikeasti tuollaisia!
Siitä ollaan saatu monet naurut jälkeenpäin.
jos kommentoit viestiketjuissa toisille, tulet väkisinkin tehneeksi vastoin periaatteitasi, DORKA!
En minäkään tunne rumia, enkä sano köyhille päivää, tosin hiukan eri merkityksessä...
Kaikki ovat kauniita ja köyhyys on itsestään kiinni, minkä haluaa köyhyydeksi luetella.
AP
suluissa mun mielestä viittaa vaan tuohon palkkalausahdukseen.
T. läskikakkonen (ähäkutti!)
jos kommentoit viestiketjuissa toisille, tulet väkisinkin tehneeksi vastoin periaatteitasi, DORKA!
En varsinaisesti puhu heille ;)
että täällä voidaan olla sinunkaltaiseen ihmiseen edes näin yhteydessä. Ehkä sinusta tarttuu meihin vähempiosaisiin jotakin ylellisyyttä.
Tuosta on pakko tehdä runo tai laulunsanat!!
Tuosta on pakko tehdä runo tai laulunsanat!!
olen tehnyt niin joskus ennenkin. Toisinaan täältä saa ideoita omiin teksteihin! 12
olen tehnyt niin joskus ennenkin. Toisinaan täältä saa ideoita omiin teksteihin! 12
että kaupan kassa on köyhä? Siis rahallisesti, voihan se käydä töissä omaksi ilokseen ja pankkitilillä on miljoonaperintö.
Sinä sensijaan olet rutiköyhä tunne elämältäsi ja ruma kuin mikä (en edes keksi mitään vertausta, en halua loukata muita). Elämäsi on varmasti melko köyhää. Kysytkö muuten ensimmäisenä pankkitilin saldoa kun tapaat uuden ihmisen?, eipä ihme että sinulla ei ole ystäviä tai edes hyvänpäivän tuttuja.
Ingnooratkaa edellinen viestini! Tähän minun piti kommentoida: Näimpä!! :P
:D
ja siellä ghetossa asustaa monta tämmöistä helmeä kun ap. Pidetään kalliita vaatteita hienoja autoja ja ei tietenkään itse maksrtaa. Mutta voi nolous kun joku joka on oikeasti rikas kysyy missä asut niin johan loksahtaa leuat:D
mutta toi sana "lihava"..
Kun se elintaso kuitenkin näkyy kaikessa mitä teetkin..
En ole rumien, lihavien ystävä. Enkä myöskään puhu ihmisille joiden palkka on alle 3500e/kk (ellei pakko) Esimerkiksi kaupankassalle en puhu!
aika harva minun kokemukseni mukaan puhuu kaupankassalle
ja kaupankassat eivät sano mitään vaikka heille puhuisit
En ole rumien, lihavien ystävä. Enkä myöskään puhu ihmisille joiden palkka on alle 3500e/kk (ellei pakko) Esimerkiksi kaupankassalle en puhu!
aika harva minun kokemukseni mukaan puhuu kaupankassalle
ja kaupankassat eivät sano mitään vaikka heille puhuisit
mutta kamppulassa tämäkin on viety ihan uudelle tasolle.
Hyvää joulua :)