Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet(en ymmärrä)

Vierailija
28.04.2011 |

Jätin avopuolisoni ja muutin yhteisestä asunnostamme pois jo jonkkin aikaa sitten.Exän kanssa olemme senkin jälkeen tulleet hyvin toimeen,exä on kutsunut edelleen antamallaan lempinimellä.Olen ollut ystävällinen mutta etäinen,samoin hän.Muutama viikko sitten kertoi että vielä on tunteita(vaikka tavallaan tiesinkin,eihän ne monen vuoden jälkeen vaan häviä)

n.viikko sitten kysyin mailitse lainaksi erästä tavaraa ja kutsuin samalla lapsen synttäreille.Vastaus oli tyly.Eilen tapasimme kaupungilla kun vein hänelle muutaman kirjeen,niin oli aika vittuuntuneen/vihaisen/tylyn oloinen ja illalla tuli vielä sähköpostia jota en kyllä käsittänyt ollenkaan..oliko ukolla huono päivä vai yrittääkse tuolla vihalla unohtaa mut vai inhooko vaan yhtäkkiä mua noin hirveesti

meilissä oli jotain että en ole tilivelvollinen mistään ja että hoidetaan vaan lapsiin liittyvät velvollisuudet..ei siis noilla sanoilla mutta tuota tarkoitti..siis haloo,itse olen sanonut samaa jo syksyllä enkä ole missään vaiheessa antanut ymmärtää mitään muuta..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin avopuolisoni ja muutin yhteisestä asunnostamme pois jo jonkkin aikaa sitten.Exän kanssa olemme senkin jälkeen tulleet hyvin toimeen,exä on kutsunut edelleen antamallaan lempinimellä.Olen ollut ystävällinen mutta etäinen,samoin hän.Muutama viikko sitten kertoi että vielä on tunteita(vaikka tavallaan tiesinkin,eihän ne monen vuoden jälkeen vaan häviä) n.viikko sitten kysyin mailitse lainaksi erästä tavaraa ja kutsuin samalla lapsen synttäreille.Vastaus oli tyly.Eilen tapasimme kaupungilla kun vein hänelle muutaman kirjeen,niin oli aika vittuuntuneen/vihaisen/tylyn oloinen ja illalla tuli vielä sähköpostia jota en kyllä käsittänyt ollenkaan..oliko ukolla huono päivä vai yrittääkse tuolla vihalla unohtaa mut vai inhooko vaan yhtäkkiä mua noin hirveesti meilissä oli jotain että en ole tilivelvollinen mistään ja että hoidetaan vaan lapsiin liittyvät velvollisuudet..ei siis noilla sanoilla mutta tuota tarkoitti..siis haloo,itse olen sanonut samaa jo syksyllä enkä ole missään vaiheessa antanut ymmärtää mitään muuta..

Jonka mielestä olette liian hyvissä väleissä :)

Vierailija
2/5 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäs se olis sen tavannu,kun ei missään käy:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin auttoi selvästi, kun tein selväksi etten enää (muka...) halua muuta. Ehkä sellainen tietty tylytys on oma konsti päästä asiasta yli. Sellainen "vielä on tunteita" -vellominen kun ei ainakaan asiaa auta...

Eli tunteita on, se lienee selvää :) mutta hän yrittää nyt toipua sinusta. Tsemppiä eroon sinullekin!

Vierailija
4/5 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että voisimme pysyä väleissä,jos ei muuten niin lastemme takia :)

Vierailija
5/5 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että voisimme pysyä väleissä,jos ei muuten niin lastemme takia :)

Ilmeisesti eronne sujui kaikesta huolimatta ihan ystävällisesti. Annat hänelle hetken aikaa päästä yli, sitten ei ole taas mitään esteitä ylläpitää ystävällisiä, asiallisia välejä. Mutta olen itse todennut parhaaksi sen, että mitään ylimääräistä yhteydenpitoa emme harrasta. Alussa sitäkin oli, käytiin yhdessä kylpylässä, huvipuistossa jne., kai se olisi pidemmän päälle ollut hämmentävää lapsellekin, mutta sen verran vähän tehtiin sitä kuitenkin, että toimi varmaan pehmeänä laskuna eroon lapselle. Sitten pelkkää asiallista yhteydenpitoa, ja nyt ollaankin molemmat löydetty uudet kumppanit. Välit ovat asialliset ja korrektit, näin on hyvä.