Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veteraanipäivä: Ei mun sukulaiset tällaisen Suomen edestä taistelleet!

Vierailija
27.04.2011 |

Homojen ja lesbojen ja sekoboltsien maa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veteraanipäivä: Ei mun sukulaiset tällaisen Suomen edestä taistelleet! Homojen ja lesbojen ja sekoboltsien maa!

Kuulemma sinun sukusi ole liki pitäen kaikki kaappihomoja. Olivat vaan liian tyhmiä sitä myöntämään.

Vierailija
2/7 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä Marskin esikunnassa taisteli sinun puolestasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset saisi samoja ihmisoikeuksia, se on selvää.

Vierailija
4/7 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunko mielestä pitäisi veteraaneja kunnioittaaksemme palata niihin aikoihin ja tapoihin?

Vierailija
5/7 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen ajatus että pitäisi perustaa "Luojan kiitos en ole persu tai muu idiootti" -päivä. Silloin kaikki aivotoiminnalla varustetut voisivat juhlia luonnon suuressa geeniarvonnassa saamaansa lottovoittoa.

Vierailija
6/7 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun kaltaisen inisijän ei tarvitse molottaa venäjää.

Vierailija
7/7 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoja ja lesboja on aina ollut. Mun isovanhemmat oli syntyneet 1910 ja 1912 ja kertoivat, että heidän nuoruudessaan jo oli ollut naisia, jotka asuivat yhdessä ja miehiä, jotka asuivat yhdessä. Näitä kutsuttiin naispareiksi / miespareiksi. Kaikki tiesivät, mistä oli kyse, mutta kukaan ei syrjinyt.

Ei homous / lesbous tosiaan ole mikään 2000-luvun keksintö. Usko huviksesi ap, kyllä niitä on ollut olemassa jo sota-aikana!

Muistan lapsuudestani (70-luvulla) kaksi vanhaa tätiä, jotka asuivat yhdessä, olivat asuneet jo kymmeniä vuosia, parisuhteessa siis olivat, ja lapsetkin tämän tiesivät. Mulle ainakin kotona kerrottiin, mistä oli kyse, mutta ei kyllä kyseenalaistettu koskaan, että sellainen olisi väärin.

Siksi mulle onkin ihmetys, mistä nää homo/lesbovastaiset oikein tulee, millaisessa ihme nipokodissa pitää kasvaa?