Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paljonko maksatte isovanhemmille lastenne hoidosta?

Vierailija
27.04.2011 |

Onko esim. 10 e / tunti / lapsi sopiva summa? Entä sunnuntai ja yölisät, 100 % lisää?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ilosta ottamaan rahaa kun saavat lapset hoitoon. Niin harvoin sitä tekevät (asuvat eri paikkakunnalla) joten maksavat lähinnä meille, että päästään leffaan, syömään ja joskus on oltu hotellissa :)

Jos joskus on omia lapsenlapsia niin ei tulisi mieleenkään pyytää siitä palkkaa, että saa lapset hoitoon.

Vierailija
22/24 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tosiaan kunnioita isovanhempia ollenkaan? Orjatyötä teetätte. Ettekö edes ruokia kustanna? Me laitamme yleensä evääät mukaan lapsille. Monesti tosin mummi leipoo jotain.

t.15

isovanhemmat sun lapsilla on mutta mun lapsen isovanhemmat loukkaantuisivat verisesti jos me heille tarjottaisiin rahaa siitä että lapsi on välillä heillä yökylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan auttelemme muissa jutuissa: haravoidaan, laitetaan ruokaa, siivotaan, poimitaan marjoja, kitketään kasvimaata, korjataan vuotava hana, lämmitetään saunaa, pilkotaan puita, asennetaan virusturva, otetaan selvää millaisia puhelimia on tarjolla heidän tarpeisiinsa, kolataan, pestään auto jne jne.

Vuoroin vieraissa ja win-win ja niin edelleen.

Vierailija
24/24 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole muuten lapsenlapsiaan hoitanutkaan kuin rahasta. Enää en edes antaisi tätä iltatähteä äidilleni hoitoon, kun ei halua tavata sitä muutenkaan. Omat ovat koirat tärkeämpiä tälle mummolle.

Miksi isovanhemmilla ei saisi olla omaa elämää ja harrastuksia? Onko isovanhemman tehtävä tosiaankin vain ilmainen lastenhoitoapu?

tehtävä ole ilmainen lastenhoitoapu, mutta jos isovanhemmat itse vapaaehtoisesti haluavat hoitaa lapsenlapsiaan ilman palkaa niin mikä siinä on ongelmana? Minun lapseni isovanhemmat ainakin oikein odottavat sitä sitä että saavat lapsen hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan