Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskallatko jättää 10-vuotiaan kuinka pitkäksi aikaa vahtimaan 1-vuotiasta?

Vierailija
27.04.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva/taapero tarvitsee aikuisen hoitajan.

Vierailija
2/10 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kauppareissun ajaksi, eli 0,5-1h.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siksi, etteikö se 10-vuotias varsin todennäköisesti pystyisi 1-vuotiasta vahtimaan, vaan siksi, että JOS kuitenkin jotain sattuisi, niin 10-vuotiaan psyykelle olisi kohtuuton vaatimus kestää sellaista. Ainahan jotain voi sattua, silloinkin kun itse vahtisin. Ja siitä selviäminen on kova pala aikuisellekin, saati sitten lapselle.

Vierailija
4/10 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vanhempi on kuitenkin saatavilla hätätilanteessa. Ei missään nimessä kauppareissun ajanksi tms.

Vierailija
5/10 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tottunut hoitamaan pikkusisarusta vauvasta asti,niin ehkä n.15-20min. Mutta täytyy ottaa huomioon,että 1-vuotias on vilkas vipeltäjä,joka kolhii helposti itseään. 10-vuotias ei osaa arvioida miten pahasti 1-vuotiaaseen sattuu,kun esim kaatuu. Oma poikani 12v lupas soittaa heti ambulanssin,jos vauva kaatuu ja alkaa itkemään..:)Onneks ei sentään ole ambulanssia pihalla näkyny,kun olen pikaisesti ollu poissa.

Vierailija
6/10 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mua on pidetty liian aikuisena liian muorena. oli toinenkin ketju jostain nuoren hoidosta ja kaikki kauhistelivat jos joku jätti pienen alle teini-ikäiselle.

mä olen hoitanut 10-vuotiaasta asti puoltuttuja lapsia,jopa päivä-yö-aamupäivä. ja ollut 1-7v.

ollut kyllä ihan normaaleja perheitä,hyviä vanhempia, mutta kyl mä jo sillon vähän ihmettelin et miks muhun luotetaan niin paljon.osasin mä lapset hoitaa,ei siinä mitään. mut mä kävin salaa tupakalla 13v,lapset laitoin eellä menemään puistoon ja isomman kattomaan nuoren perään. hohhoh kun jotain ois käynyt.

Vierailija
7/10 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotiasta kenenkään muun kuin aikuisen hoitoon.

Vierailija
8/10 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, mitä tapahtuu. Eli lapsi ei ole yksin kuitenkaan. Esim. 2 päivää sitten kun 10v sai työntää 1v siskoa rattaissa, lapsi meinasi pudota ja rattaat kaatua, koska hän sai päähänsä "ajaa rallia".

Vierailija
9/10 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes tuota 6vuotiasta kaksin 10v:n kanssa kuin siten, että olen itse kuitenkin tavoitettavissa, esim. pihalla ja lapset sisällä tai toisin päin. Mitään kauppareissuja ei vielä kävis mieleenkään suunnitella tai lenkille lähtöäkään. Lapsihan se on vielä tuo 10 vuotiaskin!

Vierailija
10/10 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuuttia, esim. että veisin roskat, suihkussa ja vessassa.

Yksivuotias on "älytön" ja 10-vuotias lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi