On tuosta Facebookista ainakin se hyöty, että huomaa miten hyvin asiat itsellä on.
Itsellä ei tulisi mieleenkään laittaa tilapäivitykseen, että "pierettää", "panettaa", "onpa karsea krapula", "hirveitä asiakkaita", "kolmas ilta peräkkäin baariin, pakko juoda". Ja nämä viestit siis lähetetään kaikille kavereille, puolitutuille, sukulaisille, pomolle jne. Vähän jotain rajaa kiitos!
Toinen tilapäivitysryhmä mistä huomaa, että oma elämä on kuitenkin aika kivaa on nämä " väsyttää", juon kahvia, ei ole maitoa", "ostin kaupasta leipää ja voita", "olisipa jo viikonloppu", töissä on mälsää", " taas maanantai" jne. Vali vali vali. Who cares!
Onneksi on myös niitä päivää piristäviä viestejä, joissa on ihan oikeatakin asiaa. Ei sen tarvitse olla aina positiivista ja iloista, mutta kunhan oikeasti kertoo, mitä kuuluu. Jos väsyttää, niin kerro miksi väsyttää.
Kommentit (4)
Mun seinällä kaikilla on mukava elämä. Ikinä ei ole ollut tuollaisia päivityksiä. Siellä keskustellaan aika paljon yhteiskunnallisista asioista ja musiikista.
Mun seinällä kaikilla on mukava elämä. Ikinä ei ole ollut tuollaisia päivityksiä. Siellä keskustellaan aika paljon yhteiskunnallisista asioista ja musiikista.
Kyllä mullekin tulee noita joutavanpäiväisiä viestejä, mutta aika paljon kyllä ihan mukaviakin.
ja vaikka porukkaa onkin laidasta laitaan, elämänpiirini on elämänmyönteinen, innostunut ja positiivinen. Pari nihkeää naapuria olen blokannut.
kuin baari-illoistaan. Perheellinen 35-vuotias nainen kertoi aina vaan viikonlopusta toiseen, että missä oli ollut ja kenen kanssa, mitä ja miten paljon juonut. Välilpäivinä tuli sitten niitä väsyttää ja krapulaviestejä.