Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö se nyt ole ihan sama pissaako poika istuen vai seisten?

Vierailija
26.04.2011 |

Miesystävä kauhisteli, kun poika (kohta 9v) oli unohtanut vessan oven auki ja pissi istuen.

Mökillä pissii seisten, kun puskapissillä pitää käydä.

Kotona on todennut, että voi istuakin niin ei sohase ohi pytyn :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualla sitten melkein pissii seisovilteen. Isänsä pissii myös usein kotona istuvalteen, ja jos sitä jotenkin vois sanoa tyttömäiseksi...heh, ei todellakaan voi, on äijä jopa kustessaan ja istuessaan :)

Vierailija
2/13 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoispojalla on aina jotenkin lörppö pippeli, josta ei erityisen hyvin saa kiinni jos seisaalteen pitää pissata. Se pissaa istualtaan.

Kuopuksella sojottaa pippeli lähes aina siihen malliin, että jos sen kanssa pissaa istualtaan, lentää suihku sylistä kattoon asti, kun ei se tajuais painaa pippeliään jalkojen väliin ja alaspäin. Tai ehkä se kerrasta oppis, mutta pissaa silti aina seisaaltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään arvostella istualleen pissivää miestä/poikaa.

Meillä on kolme poikaa, jotka pissii seisaaltaan ja roiskii minne sattuu. Noh, saavat tossa kymmenennen ikävuoden korvilla alkaa pestäkin sitä vessaa ihan kunnolla. Nyt pistän kyllä isoimmat roiskeet siivoamaan ihan itse. Ikää 8v, 6v 3v.

Vierailija
4/13 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä haise kusi kylppärissä. Olen asiantilaan erinomaisen tyytyväinen.

Vierailija
5/13 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat pojat, 27v ja 9v. Mutta palomiehen taitokin löytyy tarvittaessa, muuten sitä kehota käyttämään.

Vierailija
6/13 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua toisinaan ärsyttää miesystävän tapa jättää pytyn rengas ylös.

Miehet...

ap

Vierailija
7/13 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua toisinaan ärsyttää miesystävän tapa jättää pytyn rengas ylös.

Miehet...

ap

Niin no joo, oma mieheni kyllä kans pissii seisten ja jättää rengasta ylös (ei siis ole ammatikseen merillä), mutta koskaan en onneksi ole joutunut huomauttamaan roiskeista, siitä kyllä pärähtäisin kunnolla.. :O

Vierailija
8/13 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissaa myös istuen. Tykkää vain tehdä niin.

Vierailija
9/13 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos hänestä isona tulee purjehtija/merimies/kalastaja, niin osaapahan pissiä sitten istualteen, veneessä/laivassa kun ei ihan aina kannata yrittää pissiä seisten, sitten menee sananmukaisesti reisille... :) (Ja tää ei oo nyt vitsi, olen itse merillä työskentelevä nainen, ja olen monen merimiehen kuullut kertovan että pissivät istualteen ja opettavat poikansakin siihen...)

Vierailija
10/13 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istualtaan pissaaminen on miehelle paljon terveellisempi vaihtoehto. Rakko tyhjenee kunnolla ja eturauhasvaivat tulevat vasta myöhemmällä iällä. ja jos niitä on, niin istualtaan pissaaminen helpottaa jossakin määrin noita vaivoja.

Vierailija
11/13 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis ole tyttömäistä pissata istualtaan! :D

ap

Vierailija
12/13 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä loppujen lopuksi ole tyttömäistä :) Tosin myönnän, että ennen kuin merille lähdin, pidin sitä epänormaalina ja jotenkin neitimäisenä, mutta nyt kun tiedän, että se on oikeasti hyödyllistä ja terveellistäkin näköjään, en enää ajattele niin. Ja on se parempi että poika pissii istualteen, kuin tyttö seisaalteen... Nimim. "Kokeillut sitäkin pikkutyttönä" XD

Vierailija
13/13 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan 80% pissii istualtaan (ja heidän isänsä myös). Muiden 20% vessassa haisee kamala kusi, kun pikkupojat eivät osaa aina tähdätä pönttöön.

Eli pisteet pojallesi fiksusta tavasta pissata :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän