Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hehee. :D Aloitin viikko sitten blogin vain kutsutuille

Vierailija
26.04.2011 |

ja kuvittelin, että saisin isonkin joukon lukijoita. Kissan marjat, kuudelle kaverille taidan sepustukseni tehdä.

Erehdyin "vähän", kun mietin, miten suosittu olen. :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari A?

Vierailija
2/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aika rajatut mahdollisuudet suosiolle on kasvaa.

Onko kyseessä joku lapsiisi liittyvä blogi? Aika harvaa kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaveripiirissä oon monin keinoin ilmoittanut, että jos laittaa sähköpostiosoitteensa, saa kutsun.

Ei liity lapsiin vaan ihan koko elämääni. Toki lapset ovat siinä merkittävässä osassa. Mutta ei todellakaan ole mikään "Meidän Maija kakkasi tänään pottaan ensimmäisen kerran ja voi että kun se on suloinen kun se jokeltaa. Ja Pekalle ostin tänään uuden reimatecin" -blogi.

Eipä siinä, naureskelen vain itselleni, kun kuvittelin kaikkea tyhmää. :D

ap

Vierailija
4/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä valitusta jaksa kukaan lukea:(

Vierailija
5/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne päinkään. :)

ap

Vierailija
6/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin olisi paha mieli jos ketään ei kiinnostaisi.

Vierailija
7/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opeteltu vähän kovemman käden kautta. Mutta hyvä kun on tullut opittua. :D

ap

Vierailija
8/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin olisi paha mieli jos ketään ei kiinnostaisi.

pitää miettiä, KIINNOSTAAKO ihmisiä oikeasti lukea blogia, joka käsittelee omaa elämää. Useimpia ei kiinnosta. Ihan eri asia vaihtaa kuulumisia ja keskustella kuin käydä lukemassa jonkun blogia. Parilla mun kaverilla on tällainen omaa elämää ja lapsia käsittelevä blogi, ja mua ei kiinnosta ne pätkääkään.

Vierailija
9/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää miettiä, KIINNOSTAAKO ihmisiä oikeasti lukea blogia, joka käsittelee omaa elämää. Useimpia ei kiinnosta. Ihan eri asia vaihtaa kuulumisia ja keskustella kuin käydä lukemassa jonkun blogia. Parilla mun kaverilla on tällainen omaa elämää ja lapsia käsittelevä blogi, ja mua ei kiinnosta ne pätkääkään.

Pitää olla tyytyväinen, kun on edes ne 6, joita kiinnostaa. Ei tarvi ihan itselleen vain kirjoitella.

ap

Vierailija
10/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä blogi avoimeksi.

Vierailija
11/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en julkaisekaan blogiani yleisölle. Kun ajattelin että heti sillä on varmasti lukijoita mutta paskat jos noin huonosti saa lukijoita niin taidan jättää...

Vierailija
12/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli avoin blogi, mutta eipä sekään hirveän suurta suosiota saanut. Nyt haluan kirjoittaa vain kavereille. En halua koko maailmalle julkistaa tätä elämääni.

Mieluummin sitten kirjoitan vain niille kuudelle. Eivätkä ne oikeastaan ole vain, koska ovat ystäviäni. :)

ap

Vierailija
13/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokisin kyllä isoksi kynnykseksi pyytää itselleni kutsua blogiin.

Mikset vain laita blogia avoimeksi ja anna osoitetta kaikille kavereillesi. Jos et ilmoita sitä blogilistalle ym, aika pieni on todennäköisyys että sinne kukaan ulkopuolinen eksyisi (jos siis et sitä halua).

Suurin osa suosituista blogeista on suosittuja myös siksi, että kirjoittajat ovat osanneet markkinoida blogiaan esim. kommentoimalla muita blogeja. Toki osa on levinnyt puhtaasti siksi, että blogi on niin hyvä. Ja ei blogista tule millään markkinoinnilla suosittua, jos se ei ole hyvä.

Vierailija
14/14 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes niin, että osoite olisi vain kavereilla. Ihan siksi, että blogissa tulee aika paljon käsiteltyä lasten asioita (meillä pari erityislasta) ja se on osittain purkautumiskanavakin. Siksi se on vain kavereille.

Eikä se minua sinänsä haittaa, että lukijoita on vähän. Kunhan vain naurattaa, kun kuvittelin, että saan hirmu määrän sähköpostiosoitteita, joihin saisin sitten lähetellä kutsuja. :D Tekee hyvää välillä pudota maanpinnalle.

ap