Kaupan kalatiskillä tänään...
Ostin ison paketin kalaa, kilohinta 25 euroa, eli paketin hinta oli yli tuon hinnan. Sitten ostin rapusalaattia rasiallisen. Kun myyjä ojensi viimeistä pakettia minulle, huomioni kiinnittyi vaakaan. Mietin kehtaanko kysyä, kun seuraava asiakaskin oli siinä vieressä odottemassa vuoroaan, mutta kysyin kumminkin:
-Onko tuossa vaa´assa valmiina tuo 70 grammaa?
Myyjä pyytämään avuksi toista myyjää. Sitten kävi niin, että mun paketit avattiin kokonaan ja punnittiin uusiksi ja hinta halpeni reilulla kolmella eurolla.
Silmät pitää näköjään olla koko ajan auki. Tuota ei olisi enää kassa kuitista nähnyt virheeksi. Taaraus oli pielessä.
Kommentit (2)
Se että ne taaraukset menee sekaisin ja näyttää väärin, johtuu ihan vaansiitä, että asiakkaat tönii,liikuttelee jne vaakoja. Koskaan se alusta ei ole niin tasainen, ettäse pysyisi ns,täydellisen vaaterissa.
Hevi osastoilla ei aina myyjät huomaa tarkastaa vaakoja ja onkin ihan hyvä itse katsoaja p yytää korjausta, mutta tuo että palvelutiskin vaaka heittaa +70g on jo naurettavaa huolimattomuutta myyjältä. Ja palvelutiskeillä se johtuu usein sitten siitä, että joku on taarannut pois jonkun astian painon ensin.mutta se pitää musitaa nollata sitten sen jälkeen :)
Etenkin Stockan hedelmäosastoilla vaa'at näyttävät mitä sattuu, useamman kerran olen saanut pyytää että korjaisivat asian.