Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain opettajan paikkaa ja minulle ilmoitettiin nyt kutsusta haastatteluun.

Vierailija
26.04.2011 |

Haastattelu kestää kuulema 20 min. Tarkoittaako tuo sitä, että heillä on jo sopiva ihminen katsottuna paikkaan ja olen vain täytettä tilastoissa? Vai voidaanko joihinkin työpaikkoihin todellakin haastatella noin lyhyen aikaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on aina joko pyydetty töihin tai sitten minua on haastateltu pitkään. Kerran olen ollut ryhmähaastattelussakin. Tämmöinen 20 min haastattelu on minulle ihan uutta. Mitä tuommoisessa ajassa kysytään?

ap

Vierailija
2/7 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttäisiinkö että mitkä ovat hyviä puolia opettajana ja varmasti myös huonoja puolia. Jos työhön kuuluu "erikoisia" aineita kuten kässää tai musaa, niin niiden taidoista saatetaan kysellä. Mitähän muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/7 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun haastatellaan useita pitää ajat kellottaa.

Papereiden perusteella näkee paljon ja haastattelu joko vahvistaa tai heikentää asemaasi.

Vierailija
5/7 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin valittiin lopulta n. 20 min. keskustelun jälkeen tuntiopettajaksi.

Vierailija
6/7 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paria tuntiopettajanpaikkaa olen hakenut, ja yhtä sijaisuutta, nyt olen virassa. Virkaan ei haastateltu ollenkaa aiemman työsuhteen perusteella, ja siihe aiempaan pääsin tuollaisen pikahaastattelun perusteella.

Opettajat valitaan aika pitkälle paperien perusteella, haastattelussa vain katsotaan, oletko täyspäinen ja sosiaalisesti kykenevä luokkatilanteeseen.

Vierailija
7/7 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on se aika, jolloin opettajia haetaan ja rekrytoijilla riittää hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme