Aloitin puutarhahommat tänään!
Olipa mukavaa. Revin riehaantuneita vattuja juurineen ja kohta meen leikkaamaan marjapensaita.
Kommentit (21)
Onneks olkoon Itse aloitin jo yli viikko sitten.
todistaa, että olet joten parempi ihminen vai mitä tää sävy oikein tarkoittaa?
Ap
Minäkin aloittelin pihahommia tuossa aamulla,jatkan varmaan sen jälkeen kun olen käynyt kaupassa ym..
Joo tuo on just tyypillinen av-vastaus :D Minäkin aloittelin pihahommia tuossa aamulla,jatkan varmaan sen jälkeen kun olen käynyt kaupassa ym..
Mä en niin kauheasti jaksa ottaa paineita puutarhahommista. Puutarha on mulle semmoinen juttu, jossa teen jotain, jos huvittaa. Mua ei kauhesti jaksa rasittaa, jos repsottaa ja rehottaa. Kasvimaa nyt on ainoa semmoinen asia, joka tarvitsee kesällä säännöllisempää hoitoa.
Ap
Nyt katselin ikkunasta, että melkoinen urakka edessä. Viime syksyltä jäi lumen alle 6 kaadettua koivua ja 2 sireeniä. Rungot ja oksat tosin erillään. Ihan jees, tehdään kun ehditään.
Ap on nyt vähän herkkänahkainen. ohis
Mua vaan ihmetytti, mitä tuo kirjoittaja tahtoi sanoa, rakas ohis.
Ap
joka käy aina Onlinella rapotoimassa miten kamalasti tekee pihatöitä.
Nyt katselin ikkunasta, että melkoinen urakka edessä. Viime syksyltä jäi lumen alle 6 kaadettua koivua ja 2 sireeniä. Rungot ja oksat tosin erillään. Ihan jees, tehdään kun ehditään.
Meillä pitäis kaataa muutama puu kesän aikana, ovat vaan aika isoja, joten haastetta riittää!
Ap
ap kuulostaa Tonnikselta, joka käy aina Onlinella rapotoimassa miten kamalasti tekee pihatöitä.
joten mulla ei ole kunnia tuntea tätä mainittua Tonnista, enkä kyllä tee mitenkään kauheasti pihatöitä - vai kuulostaako susta oikeasti siltä tämän avauksen perusteella? Sulla taitaa nyt selvästi olla jotenkin paha mieli, kun pitää tulla tuommoisia asioita kertomaan. Toivottavasti siellä paistaa aurinko, että tulis sullekin vähän parempi olo.
Ap
kannattaakohan sun jatkaa ap niitä pihahommia kun ne saa sinut noin riitaiseksi? =O
-hämmentynyt ohikulkija
kannattaakohan sun jatkaa ap niitä pihahommia kun ne saa sinut noin riitaiseksi? =O
-hämmentynyt ohikulkija
riitaisuutta, rakas "hämmentynyt ohikulkija" (jonka luulen kirjoittaneen jo muutaman jännittävän kommentin tähän ketjuun), niin uskonpa, että sulla on mukana aika vahvaa omaa tulkintaa.
Ap
Mee sinne hommiis nyt äläkä täällä rähise....
Sua tuntuu kuitenkin ihan hirveästi kiinnostavan kommentoida tähän ketjuun! Mikäs tässä vastaillessa.
Ap
Ihan selkeästi Tonnis. Ottaa nokkiinsa kaikesta.
palstailija, joka ottaa jonkin yhdentekevän ketjun, jonka aiheeseen ei ole mitään sanottavaa, ja alkaa keksiä ketjun ap:sta yhden lauseen perusteella syväluotaavia analyysejä.
Ap
Ei juma mikä ketju!!
Mä aloitan puutarhahommista ja sitten joku hiiltyy siitä!
Mutta kuten sanottua, mä syön tässä, joten mikäs tässä vastaillessa. Selvästi se tyydyttää tuota, jota niin hirveästi mun persoona kiinnostaa ;)
Ap
Itse aloitin jo yli viikko sitten.