No niin, tässä minun kesän suunnitelmat: aion
- järjestää kodin uusiksi, mm. uusia verhoja ja turhat roinat pois
- tehostaa kuntoilua, nyt on jäänyt ihan minimiin jo liian pitkäksi aikaa
- ommella itselleni reilun satsin kauniita kesä- ja syysvaatteita
- laittaa rahaa säästöön tulevia hankintoja varten
- lopettaa ylimääräisten herkkujen mussutuksen ennen kuin siitä tulee isompikin ongelma
- uida paljon enemmän kuin aiempina kesinä
Piti ihan listata asiat tähän jotta lista voisi toimia minulle kannusteena urakassani. Mitä sinä aiot elämälläsi tehdä tänä kesänä?
Kommentit (4)
Esim. luen, teen hyvää ruokaa, ulkoilen, uin ja saunon, mökkeilen ja leikin.
en ole mökki-ihmisiä, niin olemme kotona melkein koko kesän. Parina viikonloppuna menemme varmaan sukulaisten mökille,ihan kutsuttuna, emme tuppaudu ;)
Ja suurin osa noista listaamistani asioista on sellaisia mitä olen halunnut tehdä jo pitkään mutta ei ole ollut aikaa, ja tulen kyllä nauttimaan kun saan kesällä rauhassa tehdä niitä. Ompelu varsinkin on sellaista puuhaa mistä tykkään, samoin kuntoilu kunhan ei tarvitse lähteä työpäivän jälkeen räntäsateeseen lenkille...
ap
Mitä sinä aiot elämälläsi tehdä tänä kesänä?
Tänä talvena olen paahtanut töitä enemmän kuin ikinä. Ja se tulee jatkumaan alkukesään asti. Työtahti on sellainen, että olen joutunut vastoin periaatteitani ottamaan välillä töitä kotiinkin. Tunnustan, että perhekin on saanut kärsiä. Niinpä aion kesällä omistautua perheelleni. Mies on ollut älyttömän pitkämielinen, joten "palkkioksi" ajattelin mukautua hänen kesälomasuunnitelmiinsa, vaikka itse mieluiten lojuisinkin kotosalla. Lapsille haluan olla oikeasti läsnä ja puuhailla kaikenlaista. Käydä leikkipuistossa lounaspiknikillä vaikka joka päivä, jos niin haluavat. Ja se vaatekaapin siivous, mitä olen lykännyt koko talven, on väistämättä edessä. Viime kesänä alulle laitettu kukkapenkkiprojekti varmaan pitäisi päätellä, vaikken mikään viherpeukalo todellakaan olekaan.
Mä aion nauttia koko kesän. Olen mökillä mahdollisimman paljon ja mahdollisimman vähissä vaatteissa. Uin tietysti paljon ja teen aamuvarhain koiran kanssa pitkiä lenkkejä. Mä toivon, että saan ennen loman alkua painon unelmalukemiin ja sitten tarvitsisi vain pitää se siellä kesän ajan. Koti meillä pölyttyy aina kesäisin ja näyttää aivan kamalalta, kun täällä käydään vain.