Raskausaikanakin näköjään voi pitää painon kurissa
Viimeksi painoin samassa vaiheessa raskautta 7 kg enemmän... pikkuisen ruokailujen tarkkailua vain vaatinut. Ja on paljon helpompaa kuin niiden kilojen karistaminen jälkikäteen.
Kommentit (7)
ja painoa tullut noin 6 kg
ei ole tullut kuin noin kilo
Raskausaikanakin näköjään voi pitää painon kurissa Viimeksi painoin samassa vaiheessa raskautta 7 kg enemmän... pikkuisen ruokailujen tarkkailua vain vaatinut. Ja on paljon helpompaa kuin niiden kilojen karistaminen jälkikäteen.
raskaudet ovat erilaisia :)
Mulla tuli ensimmäisessä raskaudessa 8 kiloa ja toisessa 30. Ei se aina ole omista syömisistä kiinni! Toki niillä on vaikutusta, mutta itse tässä jäkimmäisessä raskaudessa söin vain vähän enemmän. Se ei mitenkään selitä tuota kaikkea painonnousua. Siinä on niin monta muutakin vaikuttavaa tekijää!
No, joka tapauksessa minulta lähtevät raskauskilot (tai ainakin tähän asti ovat lähteneet) ihan huis vaan, joten tuolla ei sinänsä ole väliä. Lapsillakin ollut syntymäpainossa eroa vain 200 gr ja itsellä ei mitään raskausdiabeteksia tms.
Mutta ei tosiaan kannata tuudittautua siihen, että kaikki olisi itsestä kiinni kun se ei ole.
ei kiloakaan yhdessäkään raskaudessa.
Sitten kertyi jo enemmän. Söin, mitä maistui ja synnytysten jälkeen palauduin aiempiin mittoihin tekemättä mitään.
turvotushan selittää kilojen nousua jollain määrällä.
Tää on mun kolmas raskaus ja vielä mennään miinuskiloilla. RV 23, alun pahoinvointi laskee mulla painoa tehokkaasti.
Edellisissä on tullut se 10-12 kiloa lisää. Tässä voi jäädä allekin. Mulla on radi-dieetti ja sillä on kyllä vaikea lihoa. En meinaa millään saada tarvittavaa kalorimäärää kasaan.
yli 10 kg. Nyt on kilot tietenkin tulleet takaisin.
Itse olen rv 28 ja nyt tullut jo 7kg lähtöpainoon verrattuna. Olin viikonlopun kamalassa vatsataudissa ja noin miljoona kertaa kävi kyllä mielessä, että en aio YHTÄÄN ahdistua raskauskiloista kunhan saisin taas joskus syötyä jotain... :-(
Mulla itselläni on kummallinen tapa päätyä raskauden lopussa aina samoihin lukemiin, lähtöpainosta riippumatta.