Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritseekö sinua Floridassa käydessäsi se, että naisilla on isot pehvat?

Vierailija
26.04.2011 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskinpa akkojen perseitä siellä tuijottelisin koska en niitä muuallakaan töllötä.

Vierailija
2/15 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä? Jenkkimatkasta haaveilevana olen miettinyt etten taida kehdata lähteä kun ne on kumminkin niin hoikkia ja terveellisesti eläviä ja kauniita ulkomuodon palvojia.

Jonnekin slummiin ehkä kehtais mennä, mutta en uskaltais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olla ja voi

Vierailija
4/15 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin noin 8 v sitten ja olin siihen aikaan ihan hoikka tyttö, mutta pidin peppuani kamalan isona. Noh, siellä kyllä tunsin olevani todella hoikka! Olin aika järkyttynyt niiden ihmisten lihavuudesta.

Tuntui, että siellä oli kahdenlaisia naisia: tosi lihavia ja sitten sellaisia todella treenattuja aerobic-kuningattaria. Siltä väliltä ei ollut juuri ketään.

Vierailija
5/15 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kiusaantumiseni lähteet huonona päivänä löytyy ihan lähistöltä....Kun kesä tulee niin sinnepä lähikaupan lihatiskille laskeutuu naapurin pena ah niin muistorikkaassa Malloca-paidassaan, ihanasti keskilaskeutuvat siinä satiinisortsien päällä lepäävinä....siinä sitten penan krapulahiki tirisee samaa tahtia niiden grillissä pyörivien broilerien kanssa! Kyä se o hianoo ku kesä tulee!!!

Vierailija
6/15 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olla ja voi

Mikä ei ole suomijunttikohde?

Vierailija
7/15 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt erikseen haluaa toljottaa. Mutta ei, ei häiritse.

Vierailija
8/15 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä aika järkyttyneitä paikallisten painoindekseistä. Toinen vanhemmista on kyllä itsekin melko tukeva mutta kai se meininki siellä oli aivan mahdotonta.

Vierailija
9/15 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ole sen takia edes matkustanut Floridaan.

Boikotoin myös kaikkia muita kaukokohteita, joihin minulla ei ole var... eiku joissa on isopeffaisia naisia.

Vierailija
10/15 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tuijotella naisten peffoja.

Vierailija
11/15 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iHäiritsee niin paljon ]etten ole sen takia edes matkustanut Floridaan.

Boikotoin myös kaikkia muita kaukokohteita, joihin minulla ei ole var... eiku joissa on isopeffaisia naisia.

[/quote]

Ihan HIRVEÄSTI häiritsee, en voi kuvitellakaan matkustavani sinne!

Vierailija
12/15 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

prismassa ja cittarissa kyyläämässä kotimaisia nuoria muhevia pyllyjä, niitä riittää siellä sipsi- ja limsakärryjä työntämässä

Vierailija
13/15 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä koskaan käynyt, mutta voin kuvitella että ei häiritsisi. Siksi koska voisin päivitellä niitä, sepäs olisi hauskaa ajanvietettä ja siksi, koska voisin vertailla hoikkaa pyllyäni niihin ja kokea ylemmyyttä. Eli taidanpa laittaa matkan varaukseen :D

Vierailija
14/15 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli parempaakin tekemistä kun kytätä naisten peffoja. Ja mikä paikka ei ole suomijuntti kohde, jos Florida on? Olin siellä 4 viikkoa, kiersin lähes koko floridan ja näin 2 suomalaista. Ehkä se tekee siitä junttipaikan kun suomalaiset ei siellä käy?? Mielestäni siellä ei niin hirveän lihavia ihmisiä ollut, mutta lievästi ylipainoisia kyllä, aika harvassa oli normaalipainoiset. Texasissa taas näkee niitä TODELLA isoja ihmisiä.

Vierailija
15/15 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkanjärjestäjälle valituksen ja vaadin vähintään puolet matkan hinnasta takaisin. vaikka itse asiassa koko matka oli täysin piloilla! Toki sainkin konpensaatiota, mutta uudestaan en todellakaan ole ko. kohteeseen menossa! Kannattaa yrittää ottaa paremmin selkoa matkakohteen persetilanteesta ennen matkaa, koska matkanjärjestäjät eivät läheskään aina kerro totuutta. Juuri tällaisia paikan päällä käyneiden kertomuksia tarvitaan lisää!