Mikä pyykinpesu aine on niin voimakastuoksuista
että edes pesussa ei tuoksu lähde pois kun pesee jollain toisella aineella.
Olen ostanut kirpparilta vauvan vaatteita ja näissä käytetty tätä pesuainetta.
Itselle tätä pesuainetta ei ole tullut vastaan.
Voisin kokeilla tätä ainetta esim. urheiluvaatteissa.
Ihan raikas tuoksu en moiti mutta ei käy vauvan vaatteisiin.
Kommentit (13)
Itse käytän hyvin mietoja tai tuoksuttomia aineita ja siksi ehkä haistankin sen Omon (tai mikä lie se onkaan) niin herkästi.
Nestemäiset monesti tuoksuu voimakkaammin. Esim. Omo tai Ariel. Jos en ihan väärin muista, niin Ariel tuoksuu vielä voimakkaammin kuin Omo.
Arielia en ole kokeillut.
Jostain sain omon näytteen ja pesin sillä lakanoita. Haju oli niin voimakas ja ällötti niin, etten voinut nukkua. Aamulla vaihdoin toiset lakanat.
Arielin omenankukka-lime eikä persiliä myydä ainakaan meidän cittarissa eikä prismassa.
Pesen itse treenivaatteet pikaohjelmalla 30 asteen pesu 15 min ja 40 asteen pesu 20 min ja tuloksena puhtaan raikasta pyykkiä miedolla tuoksulla ja nopeasti.
Neuvoja miten saan tummentumat kainaloista pois vaaleista paidoista.
Lisäksi minusta tuntuu että jotkin paitani haisevat miedosti hielle pesunkin jälkeen.Paidat olen pessyt arielilla 60 asteessa.
Raskausaikana olen hikoillut kainaloistani kuin hevonen ja tämä on kiusallista.
sekä Ariel että Omo haisevat todella voimakkaasti. Etenkin Arielin haju on pistävä.
Kumma sinänsä, kun noiden merkkien jauheet ovat kuitenkin ihan hyvä tuoksuisia.
Neuvoja miten saan tummentumat kainaloista pois vaaleista paidoista. Lisäksi minusta tuntuu että jotkin paitani haisevat miedosti hielle pesunkin jälkeen.Paidat olen pessyt arielilla 60 asteessa. Raskausaikana olen hikoillut kainaloistani kuin hevonen ja tämä on kiusallista.
OMOn pikkujätti varsinkin violettikorkkinen nestemäinen haisee myrkylle, ja se haju ei lähde ikinä vaatteesta jos sillä pesee. Saan hajusta aina päänsäryn jos joku lähelläni oleva haisee sille. Muuten käytän kyllä hajustettuja pesuaineita, mutta vain tuo omo saa allergiseksi.
Siinä ainakin on voimakas, läpitunkeva tuoksu. Usein haistaa jopa kadulla ohikulkijasta.