Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää blogiarvonnat

Vierailija
25.04.2011 |

Bloggaajat järkkäävät arvontoja lukijoille ja jakavat palkinnot toisille bloggaajille. Tuntuu että pelkät lukijat eivät voita mitään,jakavat keskenään palkintoja.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerää ja naurettavaa.

Vierailija
22/39 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellisten panettelua. Järjestäkää itse arvontonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniin palkinnon. Enkä ollut bloginpitäjän kaveri tms.

Kuitenkin kieltämättä joskus käy mielessä, kun jotkut suositut bloggaajat voittavat palkinnon toisensa jälkeen, että ehkäpä arvonnanpitäjää kiinnostaa missä suositun bloggailijan talo sijaitseekaan ja siksi tämä "voittaa".

Voi kyllä olla ihan hölmökin tulkinta:D

Vierailija
24/39 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tuo oikeasti jollekin yllätyksenä?

Vierailija
25/39 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväy hyssykät sentään. Eikö teillä todellakaan ole muuta tekemistä kuin päivä toisensa jälkeen lukea näitä kauheita ja epäreiluja blogeja ja sitten tulla tänne naputtamaan niistä? Ei hyvin mene :D Sitäpaitsi, miksi kaikki blogistit ovat joko lastensa asioista huolehtimattomia, liikaa rahaa käyttäviä, egoisteja, epäreiluja tai muuten vain niin inhottavan kamalia, että heitä täytyy ihan kokoajan haukkua? Eikö se kerro omasta elämästä jotain, jos toisista on kokoajan pakko keksiä ilkeää sanottavaa? :)

Vierailija
26/39 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen lopettanut noihin osallistumisen kun tosiaan kerta toisensa jälkeen blogiarvonnoissa voittaa bloggaajat!

On tosi harvinaista että joku perus lukija voittaa joskus jotain, lähes aina (varmaan 95%) voittaja on toinen bloggaaja.

Ihan HELVETIN ÄRSYTTÄVÄÄ!!!!

Vierailija
27/39 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että blogisti voittaa ihan siitä yksinkertaisesta syystä että heitä osallistuu tavallisia lukijoita keskimääräisesti enemmän näihin arvontoihin! Blogisteja löytyy jo joka kulmalta ja ihan taatusti näiden arontojen osallistujien enimmäisjoukko koostuu toisista blogisteista. Käyttäkää järkeänne, ei kaiken takaa löydy aina salaliittoteorioita!

Vierailija
28/39 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogeja lukiessani, että miksi mun täytyy niitä tyhmyyksissäni lukea, jos koko ajan ärsyttää? Pitäisi mennä blogilakkoon, eikä kiukkuilla olemattomia. Kauppalehteä lukemalla voisi aikansa käyttää paremmin.

Vierailija
29/39 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt välillä ihan samaa kuin ap. Vaikka kuinka blogistit osallistuisivat enemmän arvontoihin, niin kyllä he näyttävät voittavan aika paljon useammin.

Monen olisi myös syytä miettiä, tarvitseeko voittoa oikeasti. Jos ei, niin silloin ehkä voisi jättää osallistumatta.

Vierailija
30/39 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin se unq arvonta ja saman blogin hoitolaukku arvonta menivät ihan anonyymeille lukijoille. Olen muutes miettinyt, että kannattaisi osallistua nonyyminä aina monella eri nimimerkillä niin olisi hyvät mahkut voittaa :)

Vierailija
31/39 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt välillä ihan samaa kuin ap. Vaikka kuinka blogistit osallistuisivat enemmän arvontoihin, niin kyllä he näyttävät voittavan aika paljon useammin.

Monen olisi myös syytä miettiä, tarvitseeko voittoa oikeasti. Jos ei, niin silloin ehkä voisi jättää osallistumatta.

Vierailija
32/39 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis melkein kaikissa lastenvaateblogiarvonnoissa on voittanut joku toinen blogisti.

Taas esim.lifestyle ja aikuisten muotiblogeissa arvontojen voittajat ovat melkein 100% lukijoita

Vierailija
33/39 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joihin voivat osallistua "kaikki paitsi anonyymit". Eli varmistetaan ettei vaan "upea" palkinto pääse lipsahtamaan jollekin anonyymille. Ja voitto menee varmimmin jollekin toiselle blogistille, joka saa vielä lisäarvan siitä, että mainostaa arvontaa myös omassa blogissaan... =)

Itse luen paljon blogeja mutta ei minulla ole mitään tarvetta kommentoida jollakin nimellä tai nimimerkillä ja nykyään en edes viitsi lukea näitä anonyymejä hylkiviä blogeja. Omasta mielestäni olen lukija siinä missä kaikki muutkin... Nämä arvontoihin saadut "lahjukset" on tuskin annettu ehdoilla, että ne saa arpoa vain vakiolukijoiden kesken. Itsetehdyt tai hankitut palkinnot ovat toki asia erikseen mutta niitä on aika harvoin.

Vierailija
34/39 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heljeksitään?Siksi kun ne täällä haukkuu kaikki blogit läpeensä ja etsii oikein virheitä blogeista.

Vierailija
35/39 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joihin voivat osallistua "kaikki paitsi anonyymit". Eli varmistetaan ettei vaan "upea" palkinto pääse lipsahtamaan jollekin anonyymille. Ja voitto menee varmimmin jollekin toiselle blogistille, joka saa vielä lisäarvan siitä, että mainostaa arvontaa myös omassa blogissaan... =)

Itse luen paljon blogeja mutta ei minulla ole mitään tarvetta kommentoida jollakin nimellä tai nimimerkillä ja nykyään en edes viitsi lukea näitä anonyymejä hylkiviä blogeja. Omasta mielestäni olen lukija siinä missä kaikki muutkin... Nämä arvontoihin saadut "lahjukset" on tuskin annettu ehdoilla, että ne saa arpoa vain vakiolukijoiden kesken. Itsetehdyt tai hankitut palkinnot ovat toki asia erikseen mutta niitä on aika harvoin.

kenelle palkinto lahtetetaan???

Jos vaikka kolmekymmenta anonyymia osallistuu arvontaan, kerro miten palkinto saadaan oikealle anonyymille? Nimimerkilla arvontaan osallistuminen takaa oikeudenmukaisuuden ja helpottaa kaytannon toimintoja.

Vierailija
36/39 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan menivät ihan tarpeeseen, niillähän ei ennestään kenkiä ole;-)

Vierailija
37/39 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan sovittu juttu, että menee "kaverille" ja tosiaan meni varmaan ihan tarpeeseen. =D

Vierailija
38/39 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saariston lapset blogissa arvottiin.eipä kannata niihin osallistua.kuitenkin menevät kavereille.

Vierailija
39/39 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laittaa kyllä blogin pitäjän huonoon valoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi