Olitko sinä 21-vuotiaana näin lapsellinen?
http://suosikki.fi/tickle-your-fancy/
Olen nyt hetken seurannut tuota blogia ja ihmettelen suuresti, kuinka paljon ikäistään nuoremmalta tuo tyttö vaikuttaa. Herttainenhan hän toki on, mutta niin kovin kovin lapsellisen oloinen. Olisin juttujen perusteella veikannut iäksi korkeintaan 16! Vaikea kuvitella häntä kuntouttamassa reumapotilasta...
Itse olin hänen ikäisenään huomattavasti paljon kypsempi. Ja niin olivat kyllä ystävänikin.
Kommentit (31)
en mä kyllä tossa iässä olis enää kehdannu laittaa kuviani netiin edestä, sivulta, takaa, perseestä, tisseistä ja sillai niinku... :D
eikö sulla oo tosiaaaan mitään muuta tekemistä ku valittaa? ootko kenties kateellinen tälle kyseiselle nuorelle? mää arvostan todella saraa ja hän vaikuttaa tosi ihanalta ja mukavalta naiselta.
Tosi ihanan näköinen! Paljon mielenkiintoisempi postauksineen kuin moni muu bloggaaja. Ihanat kasvot, kiinnostavan näköiset kun eivät ole sellaiset 'täydelliset'.
Kyllä siinä videolla oli ihan standardi 23-v nainen.
T. 40-v akka
Olin varmaan lapsellisempi, vietin villiä opiskelijaelämää nin paljon kuin rahat antoi myöden. En todellakaan kypsä äidiksi tai perhe-elämään. Onneksi osasin huolehtia ehkäisystä.
Veikkaan että ap on on ollut nuorenä äiti ja siksi ei ymmärrä tavallisen nuoren elämää. On itse joutunut ottamaan vastuuta ja siksi vastuuton hauskanpito on lapsellista.
t. 43v mummoäiti
En tiiä en jaksanut lukea paria riviä enempää. Ehkä olin, ehkä en. Mutta vois vähän ryhtiin kiinnittää huomiota, seisoo kuin honkkeli teini, lantio edessä vähän reppanan näköisenä.
Ihana tyttö, ikäisensä oloinen. Nauttii ulkonäöstänsä (hyvä!) ja on kaikkia kivoja omia juttuja, kuten tuo blogi. Tuli oikein nostalginen olo, millaista oli olla kakskytyks.
Tietääkö muuten kukaan, missä nämä ihanat vanhat talot ovat:
http://otavafiles.fi/plaza/uploads/images/ellitfi/muoti-ja-kauneus/tickle-your-fancy/2013/IMG_5064.JPG
Mennyt aika itseriittoiseksi ja vartalokeskeiseksi blogiksi
"No mä niinku aattelin tehä tällase videopostauxen täst mun tän päivän asust (nouseva intonaatio). Mul on niinku jalassa nää korkkarit jotka mä ostin just hennesilt (nouseva intonaatio) ja sit mä vedin niinku jalkaan nää mun mutsin sukkikset *hih hih* ku mult jäi kaikki omat gamat kotiin (nouseva intonaatio) ja sit tää paita on tsarasta ja tää takki tai mikä tää ny on tää biletoppi on niinku sit onlysta (nouseva intonaatio) ja nää korujutsqut kans ku ne oli tarjoukses nii mä sit ostin näitä ainaki sata ja sit tää megaupee siskolta lainattu lätsä se ei kyl yhtää olis halunnu sitä mulle lainata mut otin kuitenkii ja nyt me mennään shoppaileen mun frendille uusii biksui (nouseva intonaatio)"
ap