Voiko omaan hammaslääkäriin (tarkastukseen) mennä vauvan (kiltti, 10 kk) kanssa?
Hoitajat (vauvan) teki oharit enkä viitsisi peruuttaa aikaa. Omasta puolestani vauva voisi istua rattaissa huoneen jossain hoitohuoneen nurkassa hyvin sen aikaa, mutta tykkääkö henkilökunta kovin kyttyrää?
Kommentit (8)
Mutta jos itkee, tarvii hoitoa tms, niin tietenkin aika venyy.
Aika riskillä kyllä, jos otat vauvan mukaan.
Mä kävin 9 kk vauvani kanssa tupla-ajalla paikkauttamassa 2 hammasta. Vauva oli hereillä vaunussaan, olin syöttänyt hyvin just ennen.
hammaslääkärin ei tarvitse kuulla marinaa, itkua tai mitään muutakaan.
Reiluinta on että soitat vastaanottoon ja kysyt.
Ite hommaisin hoitajan. Tarkastus saadaan tehtyä kunnolla, ja säki saat olla rennommin ku ei tarvi miettiä millon kuuluu parkasu.Aikoja ei pidennellä mielellään sen takia että lasta pitää hoitaa. Lisäksi se lattia on sitten ihan sikamaisen saastainen, eli sinne ei lasta kannata pistää konttaamaan sillä verukkeella että viihtyy paremmin.
kun otin mukaan hammaslääkäriin, jossa mulla paikattiin hammas. Istui koko ajan kiltisti rattaissa lukemassa kirjaa ja maitopullo hänellä oli myös. Hlääkäri ja -hoitaja sitten vain naureskelivat, että onpa omatoiminen lapsi, kun välillä otti huikan pullosta ja jatkoi lukemista!
tarkastuksessa juuri tuonikäisen rauhallisen vauvamme kanssa. Hän istui tyytyväisenä vaunuissa lelujensa keskellä ja seurasi tapahtumia tyytyväisenä. Sovimme heti aluksi, että mennään vauvan ehdoilla. Tarkastuksen voi hyvin keskeyttää, mutta puoliksi paikatun hampaan kanssa on vähän hankala lähteä kotiin...
mennä jos lapsi viihtyy rattaissa , ei ole väsynyt eikä n'lkinen