Nainen! Kehtaatko käydä yksin terassilla juomassa lasillisen?
Kommentit (27)
usein lueskelen jotain, koska en etsi seuraa ja rakastan lukemista :)
Kyllähän minä teen kaikkea muutakin yksinäni, en niinkään tarvitse kaveria niihin juttuihin. Olen käynyt baarissakin yksinäni ja se on mukavaa ja tutustuu uusiin ihmisiin jne..
Mutta tosiaan mieluummiin päiväsaikaan, silleen sattumalta janon sammutukseen. Seuraa etsimään yömyöhällä en menis.
Kehtaisin kyllä mitä vaan yksin, mutta ei ole halua.
En kans ymmärrä mitä kehtaamista tuossa on. Enkä ole myöskään asettanut itselleni mitään sääntöjä siitä mihin aikaan saatan itsekseni poiketa yhdelle.
Tämä on tulos siitä että oli niin monta vuotta estynyt ja ryvin yksinäisyydessäni. Jossain vaiheessa opin elämään ja nauttimaan tällaisista asioista.
Joten, jos vaikka tiistaiaamuna kello 9.30(olettaen että lapsi on isällään ja minulla vapaapäivä) tuntuu siltä että voisin poiketa yhdelle, sen myös teen. Mulle se kuvastaa sellaista riippumattomuutta ja itsellisyyttä että tällaiset erittäin harvinaiset tempaukset saavat minut rakastamaan itseäni ja maailmaa entistä enemmän.
Vuosia sitten, vähän sen jälkeen kun ymmärsin että minä aikuinen nainen voin tehdä vaikka ihan vain itsekseni tehdä ihan mitä mua huvittaa, välittämättä toisten mielipiteistä, menin yksinäni leffaan.
Ystäväni sattui soittamaan juuri ennen kuin leffa alkoi ja kysyi mitä olen tekemässä. Kerrottuani hän melkein hätääntyi ja kehotti minua äkkiä hakemaan jotain leffaseuraa vaikka läheisestä kapakasta. Tämä ihmiseltä jota pidin tosi itsevarmana ja itsenäisenä ja kommentti ihmetytti mua suuresti. Nykyään tulee tämä mieleen jos satun leffaan menemään yksin ja saa hymyn huulille joka kerta.
mutta tottakai kehtaisin. Eihän siinä mitään kummempaa ole.
Onko pakko lähteä vaikkei kiinnosta?
kun naiset eivät SAANEET mennä vaikka ravintolaan yksin, ilman miestä? Ei se vissiin vielä 50-luvullakaan ainakaan ihan suotavaa ollut.
Että hyvät ihmiset, kehdatkaa toki, kun meillä naisilla on täällä ihan samat oikeudet kuin miehilläkin.