Uusi heinäkuulainen ilmoittautuu :)
Niinhän siinä kävi että loppujen lopuksi sain minäkinpisiityä ne kaksi viivaa testeihin, kaksi testiä piti tehdä ennenkuin uskoin mutta :D
Nyt vain on kaikki sormet ja varpaat ristissä ettei tarvitse palata Odotus puolelle takaisin!
Terv.Jenni la 4-7.7.2005
Kommentit (36)
täällä yksi kesäkuulainen, mahdollinen heinämamma...
selviää vasta 10.11 että minne se laskettu aika tahtoo mennä.
joten rutisen täällä nyt siihen asti sekä kesä että heinien puolella :)
tervetuloa " odottelemaan" ;)
krisse ja tytöt -02 ja -04 +masu rv?
Laitetaan alku häslingin piikkiin tuo! :D
Eli siis haluan olla täällä ODOTUS puolella enkä halua palata takaisin VAUVAKUUME osioon, en ennenkuin sitten mahdollisesti suunnittelemme kolmatta lasta :D
Mahtavaa Jenni!!! Jännäsin niin sun puolesta!!! Tervetuloa joukkoon!!!!!!
Mahtavaa!
Ehdin jo toivotella kuumeosastollakin :D Meitähän alkaa kertyä ihan mukavasti meitä heinäkuisia! :) Mitenkäs teillä tänään on aamu lähtenyt alkuun? Tai no nyt kai on jo iltapäivä! :D Itse kävin aamusta kampaajalla, olipas ihanaa :) Sitten ostin pojalle uuden talvihaalarin (hitsi kun ne on kalliita!!!). Mulla alkaa olla joka aamu hivenen vaikeampaa, eli siis pahanolon tunne on hiukkasen lisääntynyt joka aamu :/ Tänäänkin kun nousin bussista tuntui että olisin kävellyt vesisängyllä tms. :P Heh, ja olisin voinut halata kampaajaa kun sain siellä teen kanssa keksejä, just kun alkoi jo tulla heikko olo, mahtoi se kattoa että no on sen nälkä kun hotkin ne alas :D Tekis mieli kertoa jo kaikille, tuntuu että on ihan kielen päällä kokoajan että sanonko jo! ;) Pitää yrittää malttaa mielensä. Välillä pelottaa että mitä jos kaikki ei menekään hyvin... Mutta sille ei sitten voi mitään jos niin käy.
Jenni: onko minkälaisia oireita? Miten vanha teidän esikoinen olikaan?
No, nyt sitten pitäis kai yrittää keskittyä työhommiin, ei vaan oikein pysy ajatukset koossa, mistäköhän johtuisi?!?!?!?! :D Mukavaa päivää teille!!!!
t:Moonagirl rv 4+3 la 3 tai 4.7
Että plussa se sitten todellakin oli =) Onnea vielä teille muillekin =)
Jotenkin mulla oli kyllä sellainen tunne, että olisin raskaana, oli niin kummallista oiretta palelusta vatsakipuihin ja huimaukseen jne.
Tällä hetkellä mulla ei ole muita oireita, kun tuo hirveä metallin maku suussa, todella inhottava tunne, jatkuu nyt toista päivää. Esikoisen kohdalla en muista että olisi tällaista ollut. Mutta nämä " menkkakivut" ovat tuttuja esikoisen odotuksestakin, joten tää tulee varmaan olemaan taas tällaista huolehtimista, että ei kai vaan ole menossa kesken kun sattuu...No esikoisen kohdalla ne kivut jatkui jonnekin rv 15 saakka, joten ainakin tiedän mitä ehkä on odotettavissa.
Niin muuten ja mulla on esikoinen (tyttö) kohta 1v, eli tulee pienehkö ikäero näille.
Tästä se alkaa =)
Itsellä oireet jotka paljasti raskauden oli rintojen polttelu ja särky.
Muita oireita on palelu, unirytmit sekaisin, päänsärky..
Esikoinen on nyt 2,3 vuotias pojan vintiäinen ja vähän jännittää että kuinka suhtautuu ensin äidin masuun ja sitten siihen uuteen tulokkaaseen, ei olekoskaan nähnyt pientä vauvaa :) Tosin ystäväni saa piakkoin vauvan joten saas nähdä mikä reaktio on ja varsinkin kun minä pidän sitä sylissä. On näet aika tyypillinen Leijona-horoskoopiltaan tuo vipana..
Tekisi niin paljon kanssa kertoa heti kaikille, mutta vain mieheni, äitini ja paras ystäväni tietävät ja olisi tarkoitus pimittää tietoa tuonne rv12 asti. Toivottavasti vain kukaan ei kysele, koska valehtelemaan en pysty, tyhmä yli-ihana hymy paljastaa varmasti heti :D
Onko meille heinälaisille omaa pinoa, pitäisikö järjestää? Entä nimi, jokin hauskan hassu olisi mukava. :D
Mutta nyt jatkan pilvissä liehuntaa ja roikun tällä sivuilla :D
Terv.Jenni
Onnea vielä kerran! :) Meitä pikkukakkosen odottajia on vissiin aika monta heinäkuisissa :) Meillä poika on 1v4kk, tulee melkein tasan (pari viikkoa väliä) 2v ikäeroksi.
T:Moonagirl rv 4+3
En oikein osaa muuta, kuin hokea tuota: mah-ta-vaa! Vaikka tuonne kuumepuolelle kävin hetki sitten raapustelemassa, että on tänään ollut hieman outo olo. Oireet ovat entisellaan, huonovointisuus vaan pahenee...mutta välillä on sellanen olo, että menkat alkaa. Pysy vaan täti nyt niin kaukana kuin pippuri kasvaa!!
Meidän esikoinen on 1v2kk tai no ihan kohta 1v 3kk. Ikäeroksi tulee siis noin 1v 11kk eli melkein 2. Mietin tässä juuri, että pitäneeköhän sitä hankkia nyt sitten kaksostenrattaat. Onneksi vauva syntyy kesällä, niin ehtii vielä silloin tätä asiaa miettiä, näet kun ajattelin, että kantaisin vauvaa liinassa soilloin kun esikoinen ei jaksa kävellä tai esikoista liinassa jos vauva nukkuu rattaissa. Mitäs mä nyt näitä vielä mietin, jos nyt vaikka ihan tätä päivää...
nyt täytyy mennä lepäämään kun neiti on päikkäreillä.
Onnea vielä uusille plussille!!
Minna rv 4+3
eli olin vähän aikaisessa testailun kanssa. Tosiaan nyt on vähän toiveikkaampi olo kuin viime kierrossa. Silloin en saanut näin vahvaa (vaikka haalea tämäkin vielä oli) viivaa ollenkaan, vaan testailin ihan älyttömän haaleita haamuja pari viikkoa, ja sitten meni kesken.
Nyt siis toiveet korkealla, toivottavasti pysytään kaikki matkassa mukana heinäkuulle asti :)
Nyt varmaan pitäisi yrittää keskittyä johonkin muuhunkin välillä :P
Hei! Samoissa ajatuksissa, hassua että sitä nyt jo miettii sellaisia asioita, että miten sitä pääsee liikkeelle kahden ipanan kanssa yms. :) Liinan olen ajatellut hankkia minäkin, vaikka esikoisen kanssa olinkin vähän sitä mieltä että ' ihme vouhotusta' ;), mutta se kuulostaa nyt tosi kätevältä, jos siis pikkukakkonen vaan siinä viihtyy, eihän sitäkään tiedä. Meillä oli rintareppu esikoiselta, mutta jäi käyttämättä, ja eihän siinä edes voi ihan pientä kantaa kun on niin pysty asento. Tuplarattaita en haluaisi ostaa uusia, nytkin jo varastot täynnä kun on yhdistelmät ja matkarattaat. En tiedä että saako noihin nykyisiin yhdistelmiin sisaristuinta, mutta jotenkin on sellainen kuva että ei :/ Olis pitänyt sitäkin tajuta silloin ajatella! :O Ei osannut, ei.
p.s. Minni, vielä testeistä, mä testasin esikoisen kanssa noin aikaisin, näytti jo paljon ennen kuin olis pitänyt menkkojen alkaa, nyt näytti vasta just samana päivänä/yhden päivän myöhässä. Varmaan esikoiselta oli ovis tosi aikaisin.
T:Moonagirl
Suuret onnittelut Jenni ja Myy Pikkuinen. Ihana saada lisää porukkaa tänne odotuspuolelle. Löyityisikö teidän joukosta ketään taitaa koneenkäsittelijää, joka osaisi väsätä meille hienon listan tänne odotuspuolelle? Nimellä ei mulle ole väliä. Tuo heinäsirkatkin käy, mikä on ollut tuolla vauvakuumepuolella. Mutta jokin muukin sopii, jos joku keksii hyvän.
Täälläkin odotellan pikkukakkosta, mutta meillä esikoinen on jo 3 1/2 vuotta. Joten ikäroa tulee jonkin verran. Mutta en yhtään pistä pahakseni. Esikoinen on jo niin omatiominen ja nukkuu yönsä hyvin, että saa sitten eritavalla keskittyä uuteen tulokkaaseen. Toki se on harmi, ettei muksuista kovin toisilleen leikkiseuraa ole. Ainakaan vähään aikaan. Olenkin haaveillut, että jos sen kolmannen saisi sitten vähän lyhyemmällä aikavälillä. Heh, mä jo täällä suunnittelen kolmatta, vaikkei ole edes vielä sitä pikkukakkostakaan.
Mulla ei mitään uusia oireitä ole ilmaantunut. Väsymys on melkosta sekä janotus vaivaa. Ajoittain on pieniä vatsakipuaj, mutta huomattavasti vähemmän kuin esikoiselta. Nänni on kyllä tullet tosi aroiksi. Jos on esim. paita päällä ilman rintsikiota, niin se kankaan liikkuminen sattuu melkosesti. Tällästä en kyllä esiokiselta muista. Mutta niinhän sitä sanotaan, että raskaudet on erilaisia.
Mä tässä valmistaudun pikkuhiljaa toiseen yövuoroon. En kyllä tiedä millä lihaksilla jaksan valvoa, mutta mikäs auttaa. Sairaat on hodiettava :) Mukavia illan jatkoja kaikille!
T mirulii rv 4+5
Itse en niinkään hallitse näitä koneita, mutta jos MyyPikkuinen tai moonagirlkään ei hallitse, niin ei auta muu kuin mennä tuonne vauvakuume osioon tartuttamaan raskauspöpöjä että joku tietokone expertti saa kaksi viivaa testiin ja tulee tekemään meille omat pinot :D Ovelaa, eikö :D
Itse olen jo myös ehtinyt miettimään kolmatta lasta (;)) ja haluaisin myös toisaalta tehdä sen aika pian tämä kakkosen jälkeen. Sitten kutsuisikin koulunpenkki taas, mutta katsotaan nyt kun saadaan tämä raskaus kunnolla käyntiin ja nyytit syliin että mikä sitten on mieli!
Mitä jippoja muuten teitte nyt viime oviksen aikaan? Itse join greippimehua aina kun muistin ja pidin jalkoja ylhäällä touhuilujen jälkeen.
Sitten niistä muista tavoista ja uskomuksista: Esikoisesta kun sain plussan testiin, oltiin juuri tehty asuntokaupat ihan niinkuin nytkin :D ja eilen myin kaikki äitiysvaatteet pois!
Sain esikoisesen jälkeen kiloja kivasti pois, joten eivät olisi edes istuneet päälle (siis ne äippävaatteet) ja ainahan on kiva ostaa uusia vaatteita niin itselleen kuin vauvalle. Kerkesin nimittäin antamaan kaikki vauvan vaatteetkin pois, tosin ovat joulukuusta lähtien tulossa takaisin päin (jos otamme) pikku hiljaa kun vauveli kasvaa :)
Terv.Jenni
Mä ehdin tossa kymmenen kuukauden aikana kokeilla jos vaikka mitä jippoa tuloksetta. Oli greippimehut ja sitruunamelissat. En juonut alkoholia ollenkaan, lopetin kahvinjuonninkin lähes kokonaan. Vaan eipä tullut tulosta. Sitte viimesessä kierrossa kun menkat taas tuli, suivaannuin totaalisesti koko vauvapuuhaan. Ajattelin, että jos ei tuu ni ei tuu. Join taas kahvia, kävin kostealla laivaristeilyllä ja muutenkin yritin unhotaa koko vauvapuuhan. Ja kuinka ollakkaan sittenhän se tärppäsi. Eli mä kyllä uskon siihen, että liika yrityskin voi osaltaan ehkäistä sitä plussan saamista. Kai sitä kroppa on sitte jotenki niin stressaantunut ettei toimikkaan kunnolla.
Mutta lopu hyvin kaikki hyvn. Nyt olen kylä niin onnellinen tästä plussasta, että välillä tuntuu että halkeaa. Vaikka viel on kyllä htekiä, ettei muista vauvaa odottavansakkaan. Mutta sitten kun se taas iskee tietoisuuteen, niin onkin sitten tooosi leveä virne naamalla. Eiköhän tää tästä todmmaksi ala tulla kun massu rupeaa pikkuhiljaa kasvamaan ja vauveli kasvaa.
Sitä odotellessa....
Jenni kyseli mitä kikkoja tämän oviksen aikoihin tehtiin. Meillä ei tehty mitään kikkoja, vain sitä pupuilua harjoitettiin tavallista useammin ;D
Meinaatteko muut vielä testata vahvempia viivoja? Mulla kun tuli aika haalea viiva niin taidan vielä tässä joku päivä tuon jäljelle jääneen testin käyttää.
Höh, kaksi eri raskauslaskuria näyttää mulle eri viikkomäärät. Toinen näyttää 3+6 viikkoa ja toinen 4+0 vaikka näyttävät kuitenkin samaa laskettua aikaa.
T:Myy ja hyvin pikkuinen Pikkuinen ;D
Meinaan tehdä vielä jonkun ajan päästä predigtorilla, ihan testatakseni et Aconin plussa oli oikea ja että saan muistoksi tästäkin raskaudesta positiivisen testin :)
Syytä en tiedä että miksi säilytän, mutta jotenki en raaski heittää pois vaikka esikoisen raskausaika on jo turvallsiesti ohitse :D
Tuota tuosta pinojen teosta...minä en nyt ole siis alkuunkaan mikään ekspertti näissä hommissa, mutta millasia pinoja teillä oli mielessä?!?! Ihanko tavallisia päiväpinoja vai jotain päivitettävää listaa vai...? Joku tuolla eilisessä pinossa ehdotti, että jos pinouduttais heinäsirkat nimellä myös täällä odotus puolella. Musta se olis jees.
viestit tarkemmin...eli niitä päivitettäviä listoja...mitähän mä ajattelin...joo, ei ole mustakaan juuri apua tähän.
Testasin tänään ja PLUSSA se on :)) Hieman on epätodellinen olo, mutta kai sitä testiin voi/pitää luottaa. Testasin siis kp26/24. Viiva oli hieman kontrolliviivaa vaaleampi ja ajattelin testata viikonloppuna uudestaan, varmistaa :)
Vähän osasin kyllä tätä odottaa kun lämmöt pysyivät koholla ja suu on kuiva koko ajan, joutuu yölläkin nousta juomaan. Nyt siis tiedän että raskaudesta ne johtuu :)
nellariina *vielä pyörällä päästään*
tuosta heinäkuulaisten listasta ja siitä nimestä, minusta olisi kiva jos heinäsirkat nimellä oltais tälläkin puolella. Mutta miten vain, tämä mun ehdotus :)
pikkuiselle!