Uusi heinäkuulainen ilmoittautuu :)
Niinhän siinä kävi että loppujen lopuksi sain minäkinpisiityä ne kaksi viivaa testeihin, kaksi testiä piti tehdä ennenkuin uskoin mutta :D
Nyt vain on kaikki sormet ja varpaat ristissä ettei tarvitse palata Odotus puolelle takaisin!
Terv.Jenni la 4-7.7.2005
Kommentit (36)
Heips!
Onnea uudelle heinäkuiselle! :)
Toivottavasti kaikki huomasi Pepitaxin viestin Heinähelmet 2006 keskustelulistasta!!!!! :) Käykäähän liittymässä! Kiitos Pepitaxille että järkkäsit sen! :)
Beijaflor: Mulla ei ooo sellaista reikää näkynyt kun sitten vasta lähellä synnytystä muistaakseni, jos silloinkaan? Mulla ainakin tuli usemmasta pikkureiästä maitoa :) Heh, olenkohan epänormaali?!?!? :D
Väsyttää ja aamulla pakko saada heti ruokaa, muuten tulee huono olo, ja pyörryttää välillä. Ajattelin jo varata tänään aikaa neuvolaan, varmaan menee jonnekkin marraskuun loppuun...
t;Moonagirl 4+4
Tein sen toisen testinkin nyt pois, kun ajattelin että tulis vähän vahvempi plussa. Eilen olin pissaamatta 3.5 tuntia ennen testiä, ja tänään 6.5 tuntia. Mutta nyt se viiva oli HAALEAMPI kuin eilen!! Siis mitä? :( Eilinen viiva oli aika haalea, mutta nyt sen viivan hädin tuskin näki :( Pelottaa että taas käy niin kuin viime kuussa, menee kesken heti alkuunsa. Voi itkujen itkut.
T:Myy
2Jenni2:
Terv.Jenni la 4-7.7.2005
Ihan pakko pistää onnittelut, sillä olin itse vuosi sitten samassa tilanteessa. Itseasiassa ensi maanantaina tulee tasan vuosi siitä, kun tein positiivisen raskaustestin ja LA oli 4.7.05... Ja ihana poju syntyi heinäkuun ensimmäinen tänä vuonna. Itsestä tuntuu ihan hurjalta, että aika kuluu näin nopeasti.
Aurinkoista odotusaikaa sinulle Jenni!
Itsellä en ole huomannut reikää(?) mutta muutama valkoinen pilkku on tullut nännipihaan. Maitoa on myös tullut ihan muutama pisara :)
Kävin rekisteröitymässä tuonne sivuille, englannissa en ole huippu hyvä, mutta toivottavasti onnistuin..
MyyPikkuinen, toivottavasti plussa alkaa vahvistumaan, odota muutama päivä jos maltat ja tee vielä uusi testi?
Itse tein myös tänään ja selkeämmäksi oli muuttunut, hento se vieläkin on mutta muutama testi on vielä jäljellä (sain siis hyvityksenä viallisesta testistä) ja meinaan ne testailla ja tosiaan vielä Apteekin testillä että saan muistoksi sen niinkuin esikoisestakin :D
Terv.Jenni ja pikku-uimari (mies keksi tuon nimen ja sitä on kuulemma käytettävä :D) rv4. LA ilmeisesti 7.7.2006
Ja mikä hauskinta, meillä on 1v-hääpäivä 2.7.2006 joten häälahja on keksitty, minkä toisillemme " annamme" ;)
Tervetuloa joukkoon Nellariina!
Mulla on noitten rintojen suhteen sellanen juttu tässä, että kun toi esikoinen itse vieroitti itsensä vasta (mitä siitä nyt on...) parisen viikkoa sitten. Mutta hieman ovat suurentuneet rinnat ja nännit ovat tulipunaiset, reiät molemmissa.
Enpäs huomannut tuota heinäheliä, meni ohi, menen katsomaan!
Minni
On tässä vielä sulatteleminen että ylipäätään uskoo olevansa raskaana ja ens heinäkuussa voisi sitten se pieni nyytti olla sylissä :)
En minäkään mitään reikää ole huomannut. Silloin ekassa raskaudessa en tuollasta edes tajunnu tutkia ja nytkään ei näyttäis olevan. Maitoo tuli silloin monesta reiästä, niinkuin jollain muullakin, oliko moongirl?, joten ollaanko me sitten molemmat epänormaaleja?? ;)
Onko jo kukaan ilmottautunut listan laatijaksi?? Semmonen olisi kiva saada.
Mutta nyt pitää taas jatkaa hommia
nellariina rv3+5? (outoo laittaa rv...)
Pitäisikö kuitenki alkaa laittamaan pinot joka päivälle? Se heinäsirkat on tuttu ja turvallinen pysykäämme siinä? :D
Kun tässä tulee kirjoiteltua monta kertaa päivässä ym niin ei olisi sitten hirmu pitkää pinoa sunnuntaina tai ensi viikolla :D Vai alotetaanko huomenna, kun alkaa uusi päiväkin?
Ensinnäkin korjaus raskausviikoille, nyt siis rv 4+1. Kiitos Jennin sain laskurilla nyt oikein :)
Päiväpino olisi hyvä minunkin mielestäni, kun toivottavasti tullaan olemaan ahkeria pinoutujia. Jos joku kultainen voisi tehdä meistä esittelylistan??
Nimikin olisi kiva jos se olisi heinäsirkat.
nellariina
Ihan alkuun onnittelut nellariinalle plussasta! Ja tervetuloa tänne odotuspuolelle. Meitähän alkaa olla jo ihan kivasti kasautunut tänne. Mä olen myös sitä mueltä, että voitaisiin alkaa tekemään noita päiväpinoja ja tuo heinäsirkat nimi sopii minullekkin. On sitten tuolta kuumeilupuoleltakin tänne siirtyminen helpompaa. Tietää mihin pinoon kirkoitella. Nyt kun vaan vielä saataisiin joukkoon joku sellanen näppärä ihminen joka teksi meille ton esittelypinon. Mutta annetaan ajan kulua. Eiköhän niitä plussia tässä ropse tasaiseen tahtiin. Ja joku heinäkuilaisista varmasti osaa sellaisen pinon tehdä. Eihän tuolla nyt kiire ole.
Myy Pikkuinen: Toivottavasti saat pian vielä vahvemman plussan ja voit huokaista helpotuksesta. Mä täällä pitelen sulle peukkuja.
Olin vielä viime yön töissä ja nyt olisi sitten viikonloppu vapaa. Väsyttää vaan ihan armottomasti kun jäi nuo unet niin lyhykäisiksi. Noh, ensi yönä sitten otetaan takaisin.
Olo on ihan onnallaan noiden oireiden suhteen. Nännit tuntuu vaan kipeytyvn koko ajan lisää ja lisää. Jännityksellä odotan tuleeko pahoinvointia. Esikoisesta sitä ei juurikaan ollut. Nyt ennemminkin maistuisi ruoka koko ajan. Se onkin nykyään mun suosikkipuuhaa. Voisin syödä kaiken aikaa.
Nyt lähdetään muksun kanssa kaupoille. Mukavaa perjantaita kaikille!
mirulii rv 4+6 (jee huomenna alkaa uusi raskausviikko!!!!!)
Esikoinen päiväunilla, joten on aikaa kirjoitella.
Mua kyllä huolettaa tuo haalentunut viiva nyt aikas paljon :0 Enpä olis testannut tänään uudestaan, niin olisin välttynyt tältä huolelta. Kai se on sitten vielä joskus testattava uudestaan, varmaan ensi viikolla. Viime kierrossa nimittäin kävi juuri näin, että testasin ensin haalean viivan, sitten negaa, ja sitten alkoikin vuoto :( Nyt en halua kokea samaa :( Enkä enää kyllä osta noita Pregent stickejä tai muitakaan liuskaraskaustestejä, oon niin tympääntynyt niihin jo, kun olen aina saanut niillä vaan negaa tai heikkoa viivaa. Siis varmaan ihan oikein ovat näyttäneet, mutta liuskaraskaustesti saa jo aikaan kylmät väreet mulla, joten seuraavaksi sitten joku ihan muu testi :P
Oireita: ei oikeastaan ole, muuta kun tuo metallin maku suussa edelleen. Ja ehkä on vähän tunteet pinnassa, itkettää helposti. Lämmöt edelleen koholla 37.2 astetta.
Nyt kotityöt kutsuvat.
T:Myy rv 4+0
Täällä on kova väsymys..Se onkin suurin harvoista oireistani. Testasin tänään uudestaan ja kaksi kaunista viivaa tuli. Toivon todella, että meidän kaikkien raskaudet menee loppuun asti. Onko moni jo liittynyt tuohon yahoo-ryhmään? Mä voisin olla siinä toisena modena.
Saara rv 4+2
Toin tuon osoitteen tuohonkin että kaikki sen huomaavat ja ilmoittautuvat sinne :D
MyyPikkuinen: Saako udella, että missä päin Tamperetta asustelette? Me asutaan täällä länsi Tampereella, ajattelin vain kuin ei ole oikein muita ystäviä tällä hetkellä jotka olisivat raskaana, että haluaisitko vaikka joskus tavata tms, kun noin hauskasti lasketut ajatkin samana päivänä :D Minkäikäinen teidän esikoisenne olikaan? Meillä 2,3-vuotias pojan naskali :) Jos haluat kirjotella vaikka sähköpostilla, msn:llä tai muuten niin laita vaikka postia suoraan sähköpostiini jenni.hurtig@luukku.com
Voikun ite pääsisin pikapuoliin liittymään kanssa odottajien joukkoon.
Tulin itseasiassa kysymään teiltä sellasta intiimiä ja tyhmää kysymystä että onko teijän nänneihin ilmestyny jo pieni reikä?Kun mun ystävällä se ilmesty jo ennenku se teki edes testiä ja nyt mä joka aamu ja ilta tutkin aina omat rintani,ja välillä näyttääkin että nyt siihen on tullut, mutta sit " syvemmältä" se on kumminki kiinni ja välistä ei edes näy " reiän paikkaa" . Ois kiva jos kertoisitte et miten teillä on kun ootte kaikki jo ihanasti sen plussan saaneet!
Oikein paljon tarrasukkia pikkuasukeille!Toivon teille kaikkea hyvää!
hmm..ehkä vähän itseäni nyt pessimistinen asenne vaivaa...mies lähti just kertausharkkoihin viikoks ja on vähän yksinäinen olo ja tuntuu että ei meillä nyt kumminkaan tärppää:´(
Ai niin ja mies esitti toiveen etten testaisi ennen ens perjantai-aamua,hän haluaisi olla paikalla..kiva kun tätin pitäs tulla maanantaina ni siinähän sitten oottelen..ja tiedän kyllä että täti ei oo ikinä myöhässä, mut kyllä mä sen testitikun varmistuksen silti haluisin.No saas nähä.