Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti

Vierailija
25.04.2011 |

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä kohta 10 vuotta.Meillä on 3 lasta ja hyvä seksielämä/avioliitto.

Tai oli.Kunnes kuulin että mieheni on pettänyt minua.Hänellä on ollut kohta vuoden suhde työkaverinsa kanssa joka on kaikenlisäksi raskaana.Olen aivan rikki.

Ajattelin aina että tätä ei voisi ikinä tapahtua,mutta näköjään voi.

Kysyin syytä..Mieheni vain tokaisi "No alko tekeen mieli toista naista" Siinäpä oiva syy...

Hän on itsee monta kertaa sanonut että jos minä petän häntä niin hän tappaa mut.Mieheni on aikalailla sellainen joka on myös lyönyt.Löi kerran exäänsäkin kostean ravintolaillan päätteeks kun nainen oli hymyillyt ovimiehelle.

Jättää välttämättä miestäni en voi koska pelkään väkivaltaa ja sitä että 3 lastamme kärsii tästä.

Olen itse siis 28 vuotta ja mies 35.Lapsemme ovat 2v,6v ja 4v.

Tämä ei ole siis eka kerta.Mies petti mua suhteemme alussa,mutta annoin anteeksi.Nyt tarvisin neuvoja.Eikä kiitos siitä vittuiluviestejä jooko,on jo muutenkin vaikeeta ilman näsäviisaita kommentteja...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä kohta 10 vuotta.Meillä on 3 lasta ja hyvä seksielämä/avioliitto.

Tai oli.Kunnes kuulin että mieheni on pettänyt minua.Hänellä on ollut kohta vuoden suhde työkaverinsa kanssa joka on kaikenlisäksi raskaana.Olen aivan rikki.

Kysyin syytä..Mieheni vain tokaisi "No alko tekeen mieli toista naista" Siinäpä oiva syy...

Hän on itsee monta kertaa sanonut että jos minä petän häntä niin hän tappaa mut.Mieheni on aikalailla sellainen joka on myös lyönyt.Löi kerran exäänsäkin kostean ravintolaillan päätteeks kun nainen oli hymyillyt ovimiehelle.

Jättää välttämättä miestäni en voi koska pelkään väkivaltaa ja sitä että 3 lastamme kärsii tästä.

Tämä ei ole siis eka kerta.Mies petti mua suhteemme alussa,mutta annoin anteeksi.Nyt tarvisin neuvoja.Eikä kiitos siitä vittuiluviestejä jooko,on jo muutenkin vaikeeta ilman näsäviisaita kommentteja...

Ei tollasta haloota yhestä pettämisestä kandeis nostaa.Me miehet saamme pettää,naiset ei.

Vierailija
2/34 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasta haloota yhestä pettämisestä kandeis nostaa.Me miehet saamme pettää,naiset ei.

JUST.Mikäköhän antaa miehille oikeuden pettää???Se on niin väärin toi pettäminen,petti joko nainen tai mies.

Tosin.Ei noilta miehiltä osaa muuta odottaakkaan,niin sikoja ovat ettei rajaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se nyt vaan kannattaa lähteä. Jos pelkäät väkivaltaisuutta auttaisikohan se, jos ottaisit yhteyttä esim. perheneuvolaan ja kertoisit tilanteesta? Samoin kertoisit miehen väkivaltaisuudesta läheisillesi? Näin ollen sinulla olisi todistajia asialle, jos mies alkaisi käyttäytyä uhkaavasti.

Mutta näin siis todella vain jos väkivallan pelko on se oikea syy olla lähtemättä.

Vierailija
4/34 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää.

Asiaan:

Mies siis kohtelee kaltoin sekä vaimoaan että rakastajatartaan. Ei halua erota ja aloittaa uutta elämää raskaana olevan toisen naisen kanssa?

Jos mies on niin väkivaltainen, että pelkäät lähteä, voit myös ottaa yhteyttä turvakotiin ja kysyä neuvoja. Poliisilta saa suojaamisapua uhkaavissa muuttotilanteissa. Keinoja kyllä on, mutta ensin sinun täytyy tehdä päätös.

Jos jäät, teet sen muistakin syistä kuin pelosta, niin epäilen. Tarkoitan: syyt jatkaa liittoa eivät perustu pelkästään miehen käytökseen, vaan johonkin, joka nousee sinusta. Jos tiedostat omat motiivisi luulen, että sinulla on helpompaa. Ainakin tiedät miksi jatkat tuollaisissa oloissa.

Itse eroaisin. En näkisi mitään syytä jatkaa liittoa miehen kanssa jolla on on pitkään jatkunut sivusuhde, oli mies väkivaltainen tai ei.

Vierailija
5/34 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä nuori (minä olen samanikäinen), ei kannata jäädä roikkumaan liittoon jossa asiat ovat menneet jo noin pahalle tolalle, tietysti terapia voi auttaa mutta aika harva väkivaltainen/pettäjä mies myöntää tapahtuneen omaksi syykseen vaan aina se syy on jossain muualla ja tällöin terapia ei todellakaan auta.

Jollain tapaa kuulostaa ettet rakasta miestä vaan olet riipuvainen hänestä, mikä on ymmärrettävää noin pitkässä suhteessa. Tästä väkivalta asiasta ei kannata vaieta vaan kysyä neuvoa ystäviltä ja sukulaisilta sekä pyydä tukea, ihan konkreettista tukea asunnon etsimiseen jne.. tsemppiä!

Vierailija
6/34 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä nuori (minä olen samanikäinen), ei kannata jäädä roikkumaan liittoon jossa asiat ovat menneet jo noin pahalle tolalle, tietysti terapia voi auttaa mutta aika harva väkivaltainen/pettäjä mies myöntää tapahtuneen omaksi syykseen vaan aina se syy on jossain muualla ja tällöin terapia ei todellakaan auta.

Jollain tapaa kuulostaa ettet rakasta miestä vaan olet riipuvainen hänestä, mikä on ymmärrettävää noin pitkässä suhteessa. Tästä väkivalta asiasta ei kannata vaieta vaan kysyä neuvoa ystäviltä ja sukulaisilta sekä pyydä tukea, ihan konkreettista tukea asunnon etsimiseen jne.. tsemppiä!

Tein päätöksen eilen.Ja juttelimme miehen kanssa.Kerroin hänelle kaikki tuntemukset ja päätin erota hänestä.Kyllähän hän uhkaili ties millä,mutta eilen hän teki yhden asian jota en voi ymmärtää tuon kaiken lisäksi.Hän paljasti että suhteita on ollut enemmänkin ja rehenteli saavutuksillaan.Tänään puhuimme lisää.Ja hän aneli(tai ei siis anellut vaan hoki että ei mun kaltainen ruma lehmä pärjää yksin.Hän sanoi että lapset jää hänelle koska en ole kykenevä äidiksi.Se satutti,mutta suutuin ja huusin että sitten menee poliisille tieto jokaisesta lyönnistä ja kaupungille leviää tieto millanen liero ja naistenhakkaaja olet ja petät mennen tullen.Mies muutti tänään pois.

Kiitos teille rohkaisevista ja kannustavista kommenteista.Se toi mulle voimaa ja kykyä tehdä asiat oikeiksi.

Esikoinen totesi tänään että "Iskä on kyllä tyhmä."

Vierailija
7/34 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Hyvä, että sait toimittua. Toivon mukaan ero sujuu mahdollisimman kivuttomasti ja ilman väkivallan pelkoa!

Vierailija
8/34 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin tekstiäsi ap,se sai mut tajuamaan että lyömistä ei tarvitse sietää.Olen aina ollut hiljainen ja en pane ikinä vastaan.

Mieheni on pahoinpidellyt minua erittäin useasti vuosien saatossa.Syynä oli aina mitättömät asiat.Hän oli myös pettäjä.Saattoi myös rakastajansa raskaaksi.Ei juurikaan välittänyt minusta tai omista lapsistamme.Hänen rakastajansa olkoon nyt vaikka Anne sai pojan.En ole ikinä nähnyt miestäni niin isällisenä.Hän tapaa poikaansa joka toinen päivä.Tyttäremme eivät häntä juurikaan kiinnosta.Kerran kännipäissään hän sanoi aika rumasti vanhimman tyttäremme kuullen.Hän sanoi että "Ei noi kersat voi olla mun omia,kun ovat niin hemmetin rumia ja perineet äitinsä rumuuden.Kun itse olen niin hyvännäkönen.Niin kun poikanikin"

Tyttäremme oli tuolloin 10 vuotta.Ja tapahtumasta on 5 vuotta.Se aiheutti hänelle aika hirveän trauman.Hän käyttää alkoholia paljon ja tuosta traumasta aiheutui hänelle syömishäiriö.

En nyt tiedä mitä tekisin.Sillä sain västikään tietää että odotan lasta.En ole kertonut miehelleni koska pelkään reaktiota.Ja olen miettinyt että jätän aviomieheni.Kun luin tekstisi asp.. se sai minut itkemään.Ehkä kaikki se patoutunut tuska pääsi vasta nyt valloilleen.

Pitäisikö tehdä abortti miehen tietämättä ja jättää hänet?

Tee abortti ja jätä

Vierailija
9/34 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kotipaikalta miehen jolla oli kaksi lasta syntynyt lähes samalla kellonlyömällä. Toinen synnyttaja oli miehen vaimo ja toinen samaan aikaan tulevan isukin työkaveri.

No isukki menehtyi kohta sydäriin, elämän paineet otti sydämeen

Tuo on kyllä provo.

Vierailija
10/34 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kotipaikalta miehen jolla oli kaksi lasta syntynyt lähes samalla kellonlyömällä. Toinen synnyttaja oli miehen vaimo ja toinen samaan aikaan tulevan isukin työkaveri.

No isukki menehtyi kohta sydäriin, elämän paineet otti sydämeen

Tuo on kyllä provo.

Meidänkin kaupungissa yksi häntäheikki teki vaimonsa ja rakastajattarensa raskaaksi lähes samaan aikaan, vauvoilla ikäeroa 2vk. Muutakin mies oli kikkaillut, kiirelähtö tuli...

Vierailija
11/34 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ero pysyvä,vai palasitko miehesi luokse vielä?

Vierailija
12/34 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, oikein sydämestä riipaisee lukea näitä juttuja. Emme me vaimoni kanssa niin kamalan pitkään ole olleet (12 vuotta), mutta en ikinä - en siis mitenkään päin - pystyisi edes kuvittelemaan että kävisin häneen fyysisesti käsiksi. Ei ole koskaan edes käynyt mielessä, ei edes leikillään. Järkyttää ja ahdistaa koko ajatuskin, että omalle rakkaalleni tekisin minkäänlaista väkivaltaa, fyysistä tai henkistä.

Jotenkin vetää vain sanattomaksi. Kai sitä peitellään niin jokapäiväisessä elämässä. Ei sitä koskaan voi tietää missä parisuhteessa on väkivaltaa. Tulee paha mieli kun ajatteleekin. :|

Ei, en ole mikään nysväke. Mielestäni meillä on tasapainoinen parisuhde, emmekä ole ns. negatiivisessa mielessä riippuvaisia toisistamme. Kuulostaa tietysti lässynlässyn-puheelta, mutta tottakai olemme "riippuvaisia" toisistamme, e.g. en osaisi edes kuvitella elämääni ilman vaimoani.

On kyllä kamalaa lukemista moni teksti täällä. Olen niin pahoillani teidän puolestanne, jotka olette ristiksenne saaneet ahdistuneita ja mielenvikaisia ihmisiä (miehiä tai naisia, vaikka mies se todennäköisimmin fyysisen väkivallan aloittaa) :(

Omaa kokemusta ei väkivaltaisesta suhteesta ole, joten siinä mielessä on hankala lähteä neuvomaan. Ainoa mitä voin sanoa, että upeille naisille löytyy aina ottajia. Eivät ne kaikki parhaimmat miehet ole niitä baarin karaokeisäntiä ja testosteronia uhkuvia vatipäitä. Hyviä miehiä on maailma täynnä, ja nykypäivän IT-painotteisessa sosiaalistumisessa moni saattaa olla vain ujo. Harvemmin nainen "ei kelpaa", vaan mies saattaa myös olla se pelokas, jos on omalta osaltaan joutunut kokemaan raskaita suhteita ja liian dominoivia naisia.

Kyllä hyviäkin miehiä maailmassa on, joten älkää ihmeessä jääkö hakkaavien kusipäiden luokse vain siksi, että siihen on "totuttu", ja rahaa olisi vähemmän. Raha on vain rahaa, ja sitä saa aina lisää. Henkisesti terve ja turvallinen elämä on mielestäni pääasia, ei se, että saako uusiommat legot pennuille ja aina sisäfilettä pöytään.

Vierailija
13/34 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on satuttanut sua tosi pahasti, siihen päälle vielä totaalisen mustavalkoinen maailmankatsomus, niin johan ovat kaikki miehet sikoja.

Koska nämä tällaiset naiset oppivat, että kaikkia miehiä ei voi laittaa samaan muottiin?!? Ei ole olemassa mitään homogeenista ryhmää "miehet" (niin kuin ei ole ryhmää "naiset" tai "lapset" tai "suomalaiset"), jonka kaikki jäsenet ajattelisivat asioista samalla tavalla.

Jos joku mies pettää ja jättää, ei se automaattisesti tarkoita, että seuraava tekisi samoin. Tosin tuolla asenteella en ihmettele, vaikka pettäisikin, eihän tuollaista sokeaa vihaa kestä yksikään järkevä mies.

Ei noilta miehiltä osaa muuta odottaakkaan,niin sikoja ovat ettei rajaa....

Vierailija
14/34 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on satuttanut sua tosi pahasti, siihen päälle vielä totaalisen mustavalkoinen maailmankatsomus, niin johan ovat kaikki miehet sikoja.

Koska nämä tällaiset naiset oppivat, että kaikkia miehiä ei voi laittaa samaan muottiin?!? Ei ole olemassa mitään homogeenista ryhmää "miehet" (niin kuin ei ole ryhmää "naiset" tai "lapset" tai "suomalaiset"), jonka kaikki jäsenet ajattelisivat asioista samalla tavalla.

Jos joku mies pettää ja jättää, ei se automaattisesti tarkoita, että seuraava tekisi samoin. Tosin tuolla asenteella en ihmettele, vaikka pettäisikin, eihän tuollaista sokeaa vihaa kestä yksikään järkevä mies.

Ei noilta miehiltä osaa muuta odottaakkaan,niin sikoja ovat ettei rajaa....

Niinpä.Ei kannattaisi yleistää.Ei kaikki mihet todellakaan ole sikoja.Oma mieheni on Sian vastakohta.Niin herttainen ja ihana aviomies ja upea isä lapsille.Jotkut on renttuja,ja jotkut pettävät,mutta eivät kaikki.

Vierailija
15/34 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ero pysyvä,vai palasitko miehesi luokse vielä?

Hei.Annoin miehelleni anteeksi,mutta onnea ei kauan kestänyt.Taas narahti pettämisestä.Raskaana oleva työkaveri aikoo pitää lapsen ja hänen kanssaan juurikin mies petti minua taas,vaikka kohteli tätä kuin sontaa.Uskon että miehellä on muitakin hoitoja,mutten sano varmaksi

Lyönyt ei enään ole,koska sanoin että jos satuttaa mua tai lapsia enään millään tavalla niin poliisille menee.

Avioeropaperit on tehty ja ero vireillä.Toivon totisesti että mies ei petä tai lyö tätä nykyistään.

Onhan tää arki nyt vähän söheltämistä.Toiseksi nuorin lapsemme (poika) tosin on alkanut aggressiivisesti isänsä muutettua työkaverinsa luo,(satutti kuopusta lyömällä,lopeti sen,mut huuto ym. jatkuu)

toivottavasti sekin asia selviää parhain päin

t.ap

Vierailija
16/34 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti ihan normaalia lapsen reagoida vanhempien eroon raskaasti, mutta välttämättä asia ei itsestään ratkea parhain päin. Voimia vielä, kiitos kun jaoit tarinasi!

Vierailija
17/34 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin tekstiäsi ap,se sai mut tajuamaan että lyömistä ei tarvitse sietää.Olen aina ollut hiljainen ja en pane ikinä vastaan.

Mieheni on pahoinpidellyt minua erittäin useasti vuosien saatossa.Syynä oli aina mitättömät asiat.Hän oli myös pettäjä.Saattoi myös rakastajansa raskaaksi.Ei juurikaan välittänyt minusta tai omista lapsistamme.Hänen rakastajansa olkoon nyt vaikka Anne sai pojan.En ole ikinä nähnyt miestäni niin isällisenä.Hän tapaa poikaansa joka toinen päivä.Tyttäremme eivät häntä juurikaan kiinnosta.Kerran kännipäissään hän sanoi aika rumasti vanhimman tyttäremme kuullen.Hän sanoi että "Ei noi kersat voi olla mun omia,kun ovat niin hemmetin rumia ja perineet äitinsä rumuuden.Kun itse olen niin hyvännäkönen.Niin kun poikanikin"

Tyttäremme oli tuolloin 10 vuotta.Ja tapahtumasta on 5 vuotta.Se aiheutti hänelle aika hirveän trauman.Hän käyttää alkoholia paljon ja tuosta traumasta aiheutui hänelle syömishäiriö.

En nyt tiedä mitä tekisin.Sillä sain västikään tietää että odotan lasta.En ole kertonut miehelleni koska pelkään reaktiota.Ja olen miettinyt että jätän aviomieheni.Kun luin tekstisi asp.. se sai minut itkemään.Ehkä kaikki se patoutunut tuska pääsi vasta nyt valloilleen.

Vierailija
18/34 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee abortti ja jätä

Samaa mieltä olen.Tosin en abortin suhteen.Se ei välttämättä kannata.Jtätä se ukko.Anmsaitset parempaa.

Minuakin mieheni petti.Jätin hänet.Nyt olen naimisissa ihanan miehen kanssa ja odotan ensimmäistä yhteistä lastamme:)

Vierailija
19/34 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että sinua varmaan pelottaa ja voi pelottaa lähettää lapset isälleen tai joskus uskaltaa kertoa uudesta miehestä. Mutta kannattaa se silti, vähemmän joudut pelkäämään erossa kuin elämässä tuollaisen kusipään kanssa. Koska mies on ollut väkivaltainen, kannattaisi selvitellä valvottujen tapaamisten mahdollisuutta.

Toivottavasti kesästäsi tulee yhtä aurinkoinen ja vapaa kuin minun!

-Halaus-

Vierailija
20/34 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että uskalsit. Uskon, että se vaatii sisua, mutta sinusta sitä löytyi! =) Nyt pidät sen sisun mielessäsi etkä ota takaisin, vaikka matelisi!

Ja tuolle toiselle. Ehdottomasti paras ratkaisu on jättää mies. Hän on jo tyttärellesi aiheuttanut pahan vahingon. Nyt on korkea aika katkaista kierre ja alkaa parantaa tytön/tyttöjen itsetuntoa. Kertoa, että heissä ei ole mitään vikaa ja että isä on sairas mieleltään, eikä voi sille mitään (pitää todennäköisesti paikkansa, kuvauksesi perusteella). Mutta vaikka olisikin sairas, et voi antaa hänen saastuttaa lapsiasi enempää. Aborttiin en ota kantaa. Itse en siihen varmaan pystyisi (edes tuossa tilanteessa) mutta sen suhteen toimin itse niinkuin parhaaksi näet. Ja ainakaan minä en siitä syyllistä, vaikka se olisikin abortti.