Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla alkoholisti isä. Onko asia vaikuttanut jotenkin miessuhteisiinne?

Vierailija
24.04.2011 |

Jos, niin miten?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin sanomiset ovat vaikuttaneet kuin juoppo isä. Pelkään miehiä, esimerkiksi.

Vierailija
2/9 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakeudun samanlaiseen asetelmaan kuin paikkani oli kotiperheessä. Minulla on jokseenkin lheisriippuvainen luonen ja olen "kotonani" kun joudun jatkuvasti kilvoittelemaan omanarvontuntoni kanssa. Hakeudun herkästi ihmissuhteisiin, joissa olen kerjuulla ja altavastaajana.

Vierailija
4/9 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mistä lienee johtuukaan, mutta pelkään miehiä. Tai en osaa olla niiden kanssa normaalisti. Keskustella ym.

Vierailija
5/9 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ensimmäinen pitkä suhteeni kesti reilu kuusi vuotta. Erosin miehestä, kun viikonloput rupesivat miehellä olemaan säännöllisesti kosteita ja ei osannut pitää hauskaa ilman viinaa taikka lopettaa ajoissa vaan aina veti änkyrät. En halunnut samaa tulevaisuutta kuin äidilläni on ollut taikka samaa lapsilleni, jota elämä itselläni ja sisaruksillani oli. Nyt olen onnellisesti miehen kanssa, joka osaa käyttää alkoholia normaalisti ja viina ei ole itsestäänselvyys joka viikonlopussa. Olen onnellinen nykyhetkestä ja onnellisena odotan tulevaisuutta, ei tarvitse pelätä.

Vierailija
6/9 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jokseenkin lheisriippuvainen luonen

sitoutumiskammoinen :)

Vierailija
7/9 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hylkään varmuuden vuoksi usein ensin itse. Usein en kuitenkaan, vaan yritän miellyttää, että kaikki pysyisi ennallaan eikä kukaan lähtisi minnekään T: läheisriippuvainen luonne

Vierailija
8/9 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein uskalla sanoa omia mielipiteitä yms., ihan nuo klassiset läheisriippuvuuden merkit. Miessuhteissa taipumusta retkahtaa renttuihin ja "pahoihin poikiin"

Vierailija
9/9 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muutenkaan hirveesti sympatiseeraa alkoholisteja. Tiedän niitten metkut niin hyvin.