Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mä kerta toisensa jälkeen...

Vierailija
24.04.2011 |

leivon, vaikka AINA epäonnistun?

Niin noloa ja nöyryyttävää...Itku meinaa tulla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein harjoittelu on täyttä tuskaa ja lukuisia epäonnistumisia. Mutta se onnistuminen sitten onkin aivan mahtavan tuntuista :)

Älä masennu ja lakkaa yrittämästä vaikka et heti olisikaan mestari. Ja aloita niistä helpommista leivonnaisista, eli peruspullaa, pannukakkua, muffinseja.. tms.

Vierailija
2/6 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tuntuu, että luetun ymmärtämisen kanssa reseptien kohdalla on erittäin pahoja vaikeuksia. Sisälukutaito nolla näissä asioissa. Tarpeet loppuu kesken, kun lähden tekemään uutta pohjaa. Mies kauppaan. Ja taas jotain loppu. Mies kauppaan....

KOSKAAN en ole saanut kakkupohjaa kohoamaan kunnolla, niin että sen saisi leikattua kolmeen kerrokseen!

Mulla ei ole minkäänlaista kilpailuviettiä, mistä siis johtuu, että aina syöksyn surman suuhun? Miksi haastan itseni, vaikka tiedän ettei siitä seuraa kuin paskaa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä kunnon raaka-aineita ja noudata lämpötiloja.

Suolaisilla leivonnaisilla on helppo harjoitella, vaikkapa riisirieska, pikkupitsat, jauhelihamuffinit, sämpylät.

Siirry sitten makeisiin leivonnaisiin, kuten pulliin ja marjapiirakoihin. Esimerkiksi marjapiirakka piimäpohjalla onnistuu aina.

Onnea yrityksille!

Vierailija
4/6 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millanen uuni sulla on?

Vierailija
5/6 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta teetko riittävän ison taikinan?

Ainesten riittävyys nyt ei ole vaikea juttu. Et aloita ennenkuin sinulla on kaikki tarvittava.

Vierailija
6/6 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsyttää hieman toispuoleisesti.

Tänään menee varmaan lähemmäs puolille öin, kunnes saan kakun kasaan.

Irtopohjavuoassa paistoin kakkupohjan (siis kaksi kpl, kun eka jäi raa'aksi keskeltä) ja rakosista vuosi taikinaa. Osasin ennakoida, mutta ärsyttää moinen!

Miksi asetan itseni paineen alaiseksi ihan tahallani? Onko mulla niin kova makeanhimo, että olen valmis uhraamaan mielenterveyteni sen vuoksi? Idiootti!

Ei muuten, mutta kakku lähtee huomenna meidän mukana sukukokoontumiseen!!

ap