Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miellyttää miestä kun on ollut pitkään ilman "vakiseksiä"??

Vierailija
24.04.2011 |

Muutaman vuoden selibaattijakso takana, huono avioliitto ja lapsia, mikään ei toiminut. Nyt kuitenkin uusi onni ehkä löytynyt ja haluaisin kovasti miellyttää miestä sängyssä, mutta olen aiiiivan pihalla. Ilmeisesti tullu oltua niin kauan ilman ettei tiedä mitä pitäis tehdä, kaikki jännittää ja pelottaa että tekee jotain väärin. Antakaa jotain vinkkejä miten päästä alkuun ja antaa miehelle mahdollisiman hyvää. Vituttaa kun ei meinaa luonnistua. Suunnitelmat on aina kovat, mutta toteutus jännittää niin paljon että usein tulee kaniinit housuun. Jeesatkaa ja antakaa mitä tahansa vinkkejä!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit hoidellut joskus sitä entistäkin, niin ei olisi tarvinnut selibaatista kärsiä.

Vierailija
2/15 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjoittelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatkaa sitä nakkia niin kyllä se pamahtaa. Tota yleisempää, kaikkia miehiä koskevia, ohjeita on vaikea antaa. Helpompi vaihtoehto on PUHUA ja KYSYÄ että mistä se toinen tykkää---

Vierailija
4/15 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä klassikko, jolla suomimamma luulee homman hoituvan --- just joo ennetaan ekoilla treffeillä sitä mutta kun suhde vakiintuu niin sanotaan "että ei oo mun juttu" ,,, eli opetus - tee sitä mikä SULLE on luonnollista että annat oikea kuva itsestäsi - se on molemmille osapuolille hyvä asia !!!!

Vierailija
5/15 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä tiedät....

Vierailija
6/15 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäät selällesi, suljet silmäsi ja ajattelet isänmaata.

Vierailija
7/15 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat raippaa ja karjut "say my name bitch"

Jos miehen ilme on tyrmistynyt, niin voit päätellä että se ei tykkää...

Vierailija
8/15 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että joku kysyy edes täällä, viitsinpä sitten vastatakin. Suomalaisen naisen helmasynti tuntuu olevan se että miehen miellyttäminen on jotenkin epätasa-arvoista tai jotain. Ei rakkaan onnelliseksi tekeminen ole sitä koskaan. Mun vastaus on tietenkin miten miellyttää mua, jokaisella kun on ne omat mieltymykset.

Mä tykkään suudella, olla lähellä, lusikassa. Mä tykkään nuolla naista ja mikään ei kiihota niin paljon kuin katsoa naisen orgasmia mun kielen armoilla. Tykkään kun nainen tykkää ja sanoo mulle et se haluaa mua. Tykkään myös pitkistä hellistä sunnuntaiaamun rakasteluista.

Sit toisaalta tykkään pikaisesta aamusuihinotosta suihkussa. Tykkään pikapanosta kesämökin takapihalla. Ja jos vaimo pyytää, nussin perseeseenkin, se vaatii oikean mielentilan ja paljon liukastetta, mutta on äärimmäisen intiimi ja kiihottava kokemus. Mutta vain pyynnöstä, ehkä kerran puolessa vuodessa vaimolla on niin rietas päivä että haluaa tulla nussituksi pyllyyn. Silloin tulee molemmilta aivot-pihalle-orkku. Ja jos mielentila ei ole oikea, ei se tunnu lähellekään yhtä hyvälle kuin pillu joka on kiimainen.

Sulle sanoisin että vkl reissu kylpylään ilman lapsia, vähän viiniä ja paljon keskustelua vaahtokylvyssä ja sitten kokeilemaan mistä kumpikin tykkää. Liukuvoide ja klitoriskiihotin mukaan. Seksikkäät (yhteensopiva setti!) alusasut tuovat sinulle itseluottamusta ja kertovat miehelle omaa kieltään mitä sinä haluat tällä viikonlopulla hänelle antaa. Myös korkokengät (jos osaat niillä kävellä ja miehesi ei ole lyhyt tappi) ja laittautuminen MIESTÄSI varten varmasti kiihottavat molempia.

Rehellinen avoimuus myös tuosta jännityksestä auttaa laukaisemaan sitä.

Äläkä tee mitään mitä et itse oikeasti halua tehdä.

Vierailija
9/15 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Ootkohan sä mun mies:)

Vierailija
10/15 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen avoimuus myös tuosta jännityksestä auttaa laukaisemaan sitä. Äläkä tee mitään mitä et itse oikeasti halua tehdä.

Ei ne kaikki ollutkaan torveloita?!

Vierailija
11/15 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulle sanoisin että vkl reissu kylpylään ilman lapsia, vähän viiniä ja paljon keskustelua vaahtokylvyssä ja sitten kokeilemaan mistä kumpikin tykkää. Liukuvoide ja klitoriskiihotin mukaan. Seksikkäät (yhteensopiva setti!) alusasut tuovat sinulle itseluottamusta ja kertovat miehelle omaa kieltään mitä sinä haluat tällä viikonlopulla hänelle antaa. Myös korkokengät (jos osaat niillä kävellä ja miehesi ei ole lyhyt tappi) ja laittautuminen MIESTÄSI varten varmasti kiihottavat molempia."

Mun mielestä tossa on tosi hyviä vinkkejä, mulla on vähän sama ongelma ku ap:lla. Jännitän vaan niin paljon, koska mun nyksä on niin jumalattoman upea ja mua 12 vuotta vanhempi ja todella kokenut. Hän itse sanoo olevansa tyytyväinen, mutta mä olen sulaa vahaa hänen käsissään ja en sitten uskalla toteuttaa kaikkea mitä haluaisin. Pelkään että en osaa / ole yhtä hyvä kuin joku hänen eksänsä:(

Varasin kartanoviikonlopun ja laitoin miehelle tekstarin et koko viikonloppu on varattu ja yllätys odottaa:) Hänelle kuulemma sopii, jes! Toivottavasti en mene lukkoon, mä uskon että just toi viini ja vaahtokylpy upeassa huoneessa toimii.

Mitä miehet olette mieltä, onko OK että maksoin kaiken etukäteen? Mies on 43v eli ei kai se nyt haittaa?

Vierailija
12/15 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa viiniä, pillua ja vielä nainen maksaa reissunkin?

totta helvetissä se on ok:)

Vierailija
13/15 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa viiniä, pillua ja vielä nainen maksaa reissunkin? totta helvetissä se on ok:)

Tuosta ei edes av-mamma voi saada ongelmaa aikaiseksi :D

Vierailija
14/15 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa viiniä, pillua ja vielä nainen maksaa reissunkin? totta helvetissä se on ok:)

Ei todella haittaa! luulenpa että mies varaa sen seuraavan reissun

Vierailija
15/15 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos, etenkin miehelle joka ehdotti seksiasuja. ihan tavallisia seksikkäitä alusasuja käytin, lopputulos 110%

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän