Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviääkö maalainen Helsingin keskustan liikenteessä, jos ei ole koskaan siellä ollut...?

Vierailija
24.04.2011 |

siis omalla autolla

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai riippuu ajajsta

Vierailija
2/9 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvisivät, mutta hermot täysin riekaleina kokemuksen jälkeen. ensi kerralla menevät julkisilla tai jäävät kotiin maalle. Suosittelen julkisia, en aja itsekään keskustassa vaikka täällä asunkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos on hyvähermoinen ja varma kuljettaja, ei tämä liikenne nyt oikeasti niin kauheaa ole. Pitää vain olla hermostumatta jos suunnittelmastaan risteyksestä ei pääsekään kääntymään tai jos jää muiden jalkoihin. Jatkaa vain määrätietoisesti muiden tööttäyksistä huolimatta määränpäähänsä.

Vierailija
4/9 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hermostu pienistä. Itse tunnen keskustan kuin omat taskut mutta olen niin epävarma kusi ja etenkin huono parkkeeraamaan etten lähde sinne pelleilemään...

Vierailija
5/9 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on hyvät opasteet ja sujuva liikenne, keskinopeus ehkä vähän suurempi kuin muualla, mutta jos ei nyt ihan hermoheikko ole, niin hyvin pärjää =)

Vierailija
6/9 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai navigaattorin opastamana voi selvitä itse ajaenkin

Vierailija
7/9 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen "maalta" muuttanut Helsinkiin ja monta reissua on sinne sun tänne tehty autolla, ja navigaattorista on ollut korvaamaton apu kun ei tiedä mitään paikkoja tai tunne seutuja.

Vierailija
8/9 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niitä viime talven lumikeskusteluja tällä palstalla muistelee, niin monella maalaisella ei ole mitään käsitystä Helsinin liiknteestä, ruuhka-aika voi olla sokkikokemus.

Mutta kun tietää, mihin on menossa ja noudattaa liikennesääntöjä, niin eiköhän sitä selviä.

Vierailija
9/9 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli unohda nopeusrajoitukset ja aja lujaa. Hirvittää, mutta kun menee jonon mukana, ei ehdi miettimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän