Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Tähän sitten kaikki havainnot veetä huutavista yläasteikäisistä poikavirpojista ja muut vastaavat.
17.04.2011 |
Kommentit (2)
Eivät huudelleet muuta kuin sitä "virvon-varvon" lorua ja herättivät vauvan päiväunilta. Ovi avattiin sen vuoksi, että mun veljen piti tulla tänään piipahtamaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Luulisi juttujen perusteella jo käyneen jonkun kodissa, kun trullit lähtevät liikkeelle jo aamuvarhain ja yleensä ne on aina niitä yläasteikäisiä poikia.
Ap