Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako psykologi polttaa vapaalla HASAA?

Vierailija
24.04.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin jonkin toisenkin ammatin harjoittaja.

Vierailija
2/13 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa kukaan mukaan, kuuluu kiellettyihin päihteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa kukaan mukaan, kuuluu kiellettyihin päihteisiin.

Onko käyttökin kielletty?

Jos onnistuu käyttämään ilman että ostaa tai pitää hallussa (imee vaikka toisen polttamaa savua), niin onko sitten sallittua?

Vierailija
4/13 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUUMEIDEN 1)OSTO 2)MYYNTI 3)VÄLITYS 4)K Ä Y T T Ö ON KIELLETTY LAILLA SUOMESSA!!Onko tämä muka jollekin vielä epäselvää.Koskee kaikkia ammatteja.Moraalisesti voidaan ajatella että psykologi on vieläkin typerämpi poltellessaan pilveä,koska auttaa työssään ihmisiä..ja tässä taas elävä esim. siitä,että henkilö joka itse tarvii apua,lähtenyt opiskeleen psykologiaa...hohhoijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Vierailija
5/13 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUUMEIDEN 1)OSTO 2)MYYNTI 3)VÄLITYS 4)K Ä Y T T Ö ON KIELLETTY LAILLA SUOMESSA!!Onko tämä muka jollekin vielä epäselvää.Koskee kaikkia ammatteja.Moraalisesti voidaan ajatella että psykologi on vieläkin typerämpi poltellessaan pilveä,koska auttaa työssään ihmisiä..ja tässä taas elävä esim. siitä,että henkilö joka itse tarvii apua,lähtenyt opiskeleen psykologiaa...hohhoijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jointin rullaamisessa?

Vierailija
6/13 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myös KASVATUS JA HALLUSSAPITO RIKOLLISTA!!

Vierailija
7/13 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa lääkäritkin polttaa tupakkaa vaikka se aiheuttaa syöpää

Vierailija
8/13 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään sen suurempaa moraalista velvollisuutta noudattaa lakeja kuin muillakaan ihmisillä. Kannabiksen käyttö on kielletty lailla, mutta niin on ylinopeuskin.

Vierailija
9/13 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerta kertasitte mikä on laitonta.

Vierailija
10/13 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeudentajullani voi pilvenpolttoa kieltää, joten en pidä sitä laittomanakaan, vaikka se Suomen lain mukaan sitä vielä onkin. Eihän meillä kieltolakia onneksi ole!

Vierailija
11/13 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako psykologi rähjätä uhmaikäiselle lapselleen kaupassa? vai viekö se uskottavuuden?

Vierailija
12/13 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeen näytä menevän puhe jakeluun. Oon miettiny, et johtuuko just noista huumekokeiluista. Tällaista ei ihminen välttämättä itse huomaa.

Huono juttu, jos psykologi käyttäis hasista tms huumeita. Mun mielestä huumeita käyttävällä/käytteäneellä ei ole ihan normaali tunne-elämä ja kommunikaatiotaidot.

Vierailija
13/13 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeen näytä menevän puhe jakeluun. Oon miettiny, et johtuuko just noista huumekokeiluista. Tällaista ei ihminen välttämättä itse huomaa.

Huono juttu, jos psykologi käyttäis hasista tms huumeita. Mun mielestä huumeita käyttävällä/käytteäneellä ei ole ihan normaali tunne-elämä ja kommunikaatiotaidot.

Todella moni ihminen on käyttänyt nuoruudessaan tai käyttää aikuisenakin satunnaisesti kannabistuotteita ilman että kertovat sulle siitä yhtään mitään, etkä sä takuulla huomaa mitään. Joten puppaa tuo sun teoria.

Toki narkkaaminen usein jättääkin jäljet ihmiseen, satunnainen käyttö ei kuitenkaan sitä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän