Mikä sellainen kauppa on tänään auki, josta saa raskaustestin?
Kommentit (27)
ellei huoltoasemilta saa. Ei se sieltä mihkään karkaa, odottaa hyvin tiistaihin.
...mutta kun mieli on niin kovin malttamaton. Entäs R-kioski?
Ap
Eikö se testin ostaminen voi odottaa tiistaihin? Tai miksei sitä voinut ostaa varastoon?
Eikö se testin ostaminen voi odottaa tiistaihin? Tai miksei sitä voinut ostaa varastoon?
mutta eipäs sitten tällä kertaa alkaneetkaan...
Ap
ellei huoltoasemilta saa. Ei se sieltä mihkään karkaa, odottaa hyvin tiistaihin.
pitää saada tietää, voiko tänään ryypätä
ja olen nähnyt niissä myytävän raskaustestejä.
pitää saada tietää, voiko tänään ryypätä
en vain viitsinyt mainita :D
Kannttaa nyt vaan koittaa josko pystyy olemaan yhen päivän ottamatta. Muuten tulee tuskainen 9kk taival.
ja olen nähnyt niissä myytävän raskaustestejä.
olenko valmis äidiksi jos en voi olla 2vrk ryyppäämättä vaikken olisikaan raskaana.
Yliopiston apteekkeja ei ole ihan joka nurkalla.
Vierailija - 24.04.11 02:48 (ID 12545541)
Oliko tämä ap.n?
Yliopiston apteekkeja ei ole ihan joka nurkalla. Vierailija - 24.04.11 02:48 (ID 12545541)
Oliko tämä ap.n?
Mutta ajattelin esim. itseäni. Ei ole ihan liki :)
joka paikassa, ellei sitten asu pienellä maalaispaikkakunnalla. Jopa täällä meillä Riihimäellä on sellainen.
joka paikassa, ellei sitten asu pienellä maalaispaikkakunnalla. Jopa täällä meillä Riihimäellä on sellainen.
ei päivystävä apteekki ole välttämättä YA.
Monet olivat kuvitelleet, että minulla on kiire tehdä testi, jotta tiedän, pääsenkö ryyppäämään. En edes muista, milloin olen viimeksi juonut alkoholia, eikä suunnitelmissa kyllä ollut alkaa sunnuntaina ryyppäämään. Mutta päivystävästä apteekista kävin äsken hakemassa testin, kiitos vinkeistä niitä antaneille! :)
Ap
Kansa vaatii tuloksia! :D
Pitää odottaa, että tulee pissahätä. :D
Ap