Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti Hgissä voisi saada vuokrakaksion 1 aik. ja 2 lapselle erotilanteessa?

Vierailija
24.04.2011 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asu kaupungin asunnoissa tai ole sosiaalitapaus.

Vierailija
2/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siitä, haetko yksityiseltä vai kaupungilta. Mille alueelle haluat muuttaa?

Itä-Helsingin alueelta on helpompaa saada, kuin kantakaupungista. Jos vuokraat yksityiseltä, niin mielestäni hyvinkin nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. kuun vikapv asunnoton pienen vauvan kanssa

Vierailija
4/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai niistä jonkun saa nopeastikin

Vierailija
5/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen haluaa jäädä isänsä luo asumaan.

Ihan sama mitä kautta sen kämpän saan, kunhan on dulline ja suht. OK kuntoinen asunto. Mistä kautta laitan hakemuksia, VVO, Sato?

Vierailija
6/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen haluaa jäädä isänsä luo asumaan.

Ihan sama mitä kautta sen kämpän saan, kunhan on dulline ja suht. OK kuntoinen asunto. Mistä kautta laitan hakemuksia, VVO, Sato?

Sadolla on aika kalliita kämppiä osa ainakin, mutta jos se ei ole ongelma niin kannattee tietenkin kokeilla sinnekin! Auroranlinnalle kannattee myöskin laittaa hakemusta!

Mulla ei ole kyllä tuottanut tulosta, mutta ehkä sulla vaikka tuottais..:)

Vierailija
7/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta onkin sitten toinen juttu, Länsi-Helsingin kaksioiden vuokrat ovat melkoisen korkeita.

Vierailija
8/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä on ihan turha etsiä asuntoa ainakaan edullisesti. Käsittääkseni Länsi-Helsingissä monet asunnot kalliimpiakin. Vuokra-arvio kaksiossa/kolmiossa vähintään 800 e/kk. Kaupungilta on tosiaan turha odottaa asuntoa. Kuulemma hakijoita on vuositasolla yli 20000 ja asuntoja vapautuu vain pari tuhatta vuosittain (en muista tarkkoja tilastoja, mutta kysyin itse pari viikkoa sitten). Eli yksityiseltä etsittävä. Ja siinä tilanteessa varaudu vähintään 2500-3000 e budjettiin (sis. 2 kk takuuvuokra + ensimmäisen kuun vuokra + muuttokulut).

Vierailija
9/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä on ihan turha etsiä asuntoa ainakaan edullisesti. Käsittääkseni Länsi-Helsingissä monet asunnot kalliimpiakin. Vuokra-arvio kaksiossa/kolmiossa vähintään 800 e/kk.

Vierailija
10/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä on ihan turha etsiä asuntoa ainakaan edullisesti. Käsittääkseni Länsi-Helsingissä monet asunnot kalliimpiakin. Vuokra-arvio kaksiossa/kolmiossa vähintään 800 e/kk.

Kaksioissa menee helposti 1000e vuokra..alle 800e tosiaan kyllä vaikea löytää mitään potentiaalista..

Vierailija
11/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi VVOn ja Saton kaksiot maksoivat 900 eurosta ylöspäin.

Aivan. 800 e olisikin "unelmaedullinen". Itselläkin asunto (kolmio) haussa ja pelkään pahoin että ei löydy kämppää alle 900 euron. Oikeastaan kaksion ja kolmion hinnoissa ei ole suurtakaan eroa, joten jos on lapsia, kannattaa ottaa suoraan kolmio. Vinkkinä vaan alkuperäiselle. Ei voi mitään... Rahalla saa, toivottavasti. Jos haluaa tehdä toimeksiannon jollekin firmalle, että etsivät asunnon, niin siitä pitää olla valmis maksamaan vielä ylimääräinen tonni. Onnellinen se, joka nappaa asunnon muiden asunnonetsijöiden nokan edestä. :/

Vierailija
12/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aktiivinen. Mä sain kahdessa viikossa asuntotarjouksen sieltä ja hain vain kahdesta paikasta (hyvin halutuilta alueilta) Soitin sinne kolmesti sinä aikana ja kolme viikkoa hakemuksen jättämisestä asuin jo uudessa kämpässäni.

Miinuspuoli on Saton asuntojen korkeat hinnat. Plussa taas edullinen takuuvuokra, 250e tai ei ollenkaan jos vuokraat ainakin vuodeksi asunnon.

Vierailija
13/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin olemme jäämässä asunnottomiksi ja kaupungin neuvontapalvelussa sanottiin suoraan että samassa tilanteessa olevia on tuhansia eivätkä voi luvata meille edes väliaikaista asuntoa. :( Kehottivat olemaan sosiaalitoimistoon yhteydessä ja kun typertyneenä kysyin että mitä se auttaa (emme ole asiakkaita siellä), neuvoja sanoi että joskus sossun kautta voi saada asuntolapaikan! Just. Sellaisenhan me tarvitsemmekin, ihan koko perhe.

Vierailija
14/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinginkaupungilta todella helposti. Pasilasta kaksio alle 800e kuussa. Aikaa meni kuukausi.

Vierailija
15/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme edelleen jonossa siellä kaupungilla, ilmeisesti vaan kaltaisesi luuserit saavat sieltä kämpän. En tunne yhtäkään työssäkäyvää ihmistä, jolle olisi kaupungilta tarjottu ikinä asuntoa!!

Vierailija
16/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset 3000e vuokratakuita joten järjestele ne pankista etukäteen (siis jos vuokra on 1000e/kk)

Vierailija
17/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lännessä niitä on kyllä vähemmän, mutta jos tuuri kävisi.

Vierailija
18/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain asunnon neljän vuoden päästä siitä kun jätin ekan kerran hakemuksen ja mun työkaveri sai kuudessa päivässä.

Vierailija
19/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme edelleen jonossa siellä kaupungilla, ilmeisesti vaan kaltaisesi luuserit saavat sieltä kämpän. En tunne yhtäkään työssäkäyvää ihmistä, jolle olisi kaupungilta tarjottu ikinä asuntoa!!

Minä sain 4 vuoden päästä asunnon ja koko sen ajan olin/olen töissä samalla työnantajalla.Ja mun työkaveri sai viime syksynä 6 päivää hakemuksen jätön jälkeen asunnon.Tiesithän et hakemus on voimassa vain 6kk jonka jälkeen se pitää itse uusia.

Vierailija
20/31 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

VVO:lta ei kuulunut mitään.

Aina kannattaa yrittää!

Tsemppiä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi