Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mieheni tarkoitti?

Vierailija
24.04.2011 |

istuimme ruokapöydässä ja söimme... sitten poikamme teki hassun ilmeen ja mä nauroin... poika myös nauroi ja hetken päästä nauroimme kippurassa molemmat... sen jälkeem mieheni suuttui ja lähti ruokapöydältä. Kun kysyin mitä hätänä niin vastasi ettei jaksa katsoa kun kännipäinen vaimo "kikattaa ruokapöydässä"... Pakko tähän lisätä että olen tehnyt melkein koko päivän piha hommia ja sen jälkeen otin yhden pienen valkkari lasillisen ennen kuin mentiin syömään, eli mieheni mielestä olin näköjään aivan perskännit vetänyt siitä yhdestä pikkulasillisesta. Ajoin myös kaikki automatkat tänään sillä aikaa kun ukko istui vieressä. Eli mitä siis tein väärin, sitä, että nauroin ruokapöydässä? Mitä helvettiä siinä on niin kamalaa, pitäisikö itkeä? Mitä tarkoittaa KIKATTAA? Jumaliste onko tää mun mies ihan idiootti? Poikakin ihmetteli mitä isiin meni... poika täyttää 10 vee joten ei nyt ihan pikkulapsi enää... Hermot menee ja itkettää mikä on...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kikatus juttuja. ne on välillä sellaisi putkiaivo ääliöitä...

Vierailija
2/4 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sitä otti päähän joku aikaisempi juttu. Purkautui vaan siinä ruokapöydässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan niin pirun tosikoita

Vierailija
4/4 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä naisen kuuluu olla hiltty, hiljainen ja kuuliainen.. jssap!