Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli kolmekymppiset äidit: pidättekö yhteyttä lapsettomiin ystäviinne?

Vierailija
23.04.2011 |

Vai onko ystäväpiiri vaihtunut lastentulon jälkeen muihin perheellisiin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin enää niitä ei ole kuin yksi kun kaikki muut ovat saaneet lapsia...

Vierailija
2/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiiri on aivan sama kuin ennen vauvaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi "lapseton vanhapiika" kävi tänäänkin kylässä ja viihtyi kanssamme tuntitolkulla. Muilla kavereillani sitten onkin lapsia.

Yhtään ystävää en ole lasten kautta saanut, vaan olen tutustunut näihin muutamaan ystävääni jo koulussa tai opiskelemassa.

Vierailija
4/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi parasta ystävääni ovat lapsettomia,ja hyvin on ystävyys jatkunut nämä 13 vuotta,vaikka nuorena lapsen sainkin.

Vierailija
5/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kolme lasta 20-24-vuotiaana, eli lapseni ovat jo isoja. Olen ihan eri elämäntilanteessa kuin nyt vauvan saavat. En muista yösyötöistä tai kakkavaipoista enää mitään. Enkä muista, minkä pituisia lapseni olivat 4kk tai 2v iässä.

Vierailija
6/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kolme lasta 20-24-vuotiaana, eli lapseni ovat jo isoja. Olen ihan eri elämäntilanteessa kuin nyt vauvan saavat. En muista yösyötöistä tai kakkavaipoista enää mitään. Enkä muista, minkä pituisia lapseni olivat 4kk tai 2v iässä.

Vierailija
7/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myönnän että sillai on vaihtunut että olen saanut ystäviä myös leikkikentiltä. Jokaiseen olen aktiivisesti yhteydessä ja he minuun.

Vierailija
8/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapseni ovat jo isoja. 10 vuotias ja 7 vuotias. Nyt vasta ystävät ovat ruvenneet tekemään niitä lapsia. Tosiystävät ovat vuosien varrella pysyneet, mutta aika paljon on ystäväpiiri vaihtunut. Nyt on jälleen kerran eri elämäntilanne kun itse voi melko vapaasti mennä ja muut ovat sidoksissa vauvoihin.

Muutama lapseton ystävä vielä on, mutta melko vähän pidän yhteyttä, koska heitä kiinnostaa vain panot, miehet ja biletys. Sitä se on ollut tämän viimeiset 10 vuotta. Eivätkä he ole koskaan ymmärtäneet, että lasta ei voi vain jättää kotiin ja lähteä bilettämään extempore. Samanlaisia ovat kuin kymmen vuotta sitten. Itse ei ryyppääminen ja baari kiinnosta vaikak periaatteessa nyt voi helpommin lähteä kuin aiemmin.

Vierailija
9/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapseni ovat jo isoja. 10 vuotias ja 7 vuotias. Nyt vasta ystävät ovat ruvenneet tekemään niitä lapsia. Tosiystävät ovat vuosien varrella pysyneet, mutta aika paljon on ystäväpiiri vaihtunut. Nyt on jälleen kerran eri elämäntilanne kun itse voi melko vapaasti mennä ja muut ovat sidoksissa vauvoihin.

Muutama lapseton ystävä vielä on, mutta melko vähän pidän yhteyttä, koska heitä kiinnostaa vain panot, miehet ja biletys. Sitä se on ollut tämän viimeiset 10 vuotta. Eivätkä he ole koskaan ymmärtäneet, että lasta ei voi vain jättää kotiin ja lähteä bilettämään extempore. Samanlaisia ovat kuin kymmen vuotta sitten. Itse ei ryyppääminen ja baari kiinnosta vaikak periaatteessa nyt voi helpommin lähteä kuin aiemmin.

Vierailija
10/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan vain 1 vanha ystävä on lapseton, muilla on lapsia. Jotenkin se elämäntilanne kuitenkin vaikuttaa, mulla jo aika isot lapset. Työkavereina on kyllä lapsettomia, ja käydään ulkona silloin tällöin yhdessä...mutta se kai on sitten eri asia?

Vierailija
11/11 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olen tekemisissä lapsettomien ystävieni kanssa, koska perheelliset ovat niin kiinni päivärutiineissaan yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä