Tämä on IHAN KAMALAA :(((((
Siis 9v ja 8v lasten, varsinkin tuon juuri 8v täyttäneen, käytös kun tulevat yökylästä mummolta.
Lapsi on niin silmät ristissä kuin voi vaan olla ja ihan tolkutonta, tauotonta kiukkuamista, meteliä, huutoa ja hepuloimista ihan joka ikisestä asiasta.
Poika on muutenkin silmittömän temperamenttinen ja lyhytpinnainen luonne, mutta nuo kyläilyt tuntuvat tekevän hirvittävän pahaa.
Kamalaa kun tuntuu että ei jaksa omaa lastaan, haluaisin olla vaikka 1-2vkoa ilman niitä.
Kommentit (6)
muu kuin se että ovat kuin syöttöporsaita siellä eli ei mitään väliä sokerin määrällä ja kyllähän uniajatkin heittää jonkin verran+varmaan unenlaatukin vieraassa paikassa.
Siitä turha tulla aukomaan päätään ettei itse hoidettaisi, olivat ekaa kertaa tänä vuonna siellä ja vimevuonna olivat yht.3x.
Sitä ennen eivät kertaakaan vuodessakaan.
Ja muita yökyläpaikkoja ei edes ole.
ap
Olen ottanut sen siltä kantilta, että se tavallaan kuuluu asiaan.
Kukapa sitä nyt riemua hihkuen palaisi juhlahuumasta mälsään arkeen?
;-)
Mutta meillä lapset kyl hepuloivat myös sokerihumalan jälkeen myös. Että sitä vältellään, vaik eihän ne isovanhemmat sitä ymmärrä, kun eivät ole koskaan olleet näkemässä.
niillä onkin koti-ikävä...minun 6-vuotias kiukkuaa aina yökyläilyjen jälkeen ihan vaan ikävästä...
Hoidat tietenkin itse lapsesi