**LOKALAHJOJEN TOIVEIKAS TORSTAI 27.10**
Kommentit (33)
Onnittelut vauvat saaneille!! (en nyt muista nimiä......)
HÖMÖTINTTI:Ei mullekkaan oo tehty mitään painoarvioo,th sano kerran että ihan hyvän kokonen se on :/ mitä sit tarkottaakaan,mutta jos tää nyt ei synny niin sit ens keskiviikkona mulla on ultra ja siinähän sitä sit näkee vähä parammin sitä kokoo.mutta ei mulla kyllä toi sf mitta oo ollu kun siinä keskikäyrällä koko ajan.
Meinaattekste nyt kaikki karata vielä tässä kuussa synnyttään????
Eli mä siis taidan jäädä tänne marraskuulle... :/
Mä en oo mitään muuta saavuttanu niillä mun rehkimisillä kun selkäkivun.Joten nyt aijon ottaa ihan rauhallisesti ja tyytyä siihen että ei tää synny viel piiitkään aikaan!!
Spica [color=8470ff]40+5[/color]
Mutta ei toki anneta meidän epätoivoisten pinon mennä liian alas. Vielähän lokakuuta on " rutkasti" jäljellä :)
Voih vauvauutisia taas kerran sadellut. Toivotellaan onnea tällä kertaa TYTTILII ja HEMULI pienistä pojanpalleroista ja JOHANNU ihanasta tytön tylleröstä :) Voi kumpa pääsisi pian itsekin.....
HENNAJO, joo ehdottomasti treffit vaan kättärille ja mahdollisimman pian kiitos. HEFFAKLUMPEN mukaan sitten vaan :) Minun nimeni on erittäin helposti pääteltävissä tuosta nimimerkistä eli jos sen niminen typykkä on huonekaverina tai kävelee aulassa vastaan niin nykäiskää hihasta ja jatketaan juttua siellä ;)
HÖMÖTINTTI, mulle on tehty painoarvio viimeeksi ultralla viikolla 35+0 (lääkärissä oli ultra laite) ja silloin painoarvio oli 2,5kg. Viimeeksi reilu viikko sitten neuvolassa käsikopelolla (rv39) th arvioi että oli silloin 3,6kg. Mulla on molemmat aiemmat olleet 3,6 kiloisia joten pikkuisen mietityttää jos kasvaa kovin siitä isommaksi. Mulla kun nuo esikoisen hartiat aikoinaan jumittivat kiinni :/
MIUMAU pidän peukkuja että pääset viikonlopuksi sairaalaan!!! Niin ja onnittelut vaan jo etukäteen pienen pojan johdosta :) Minäkin haluaisin niiiiiiiin kovin jo tietää kumpi tulee niin tietäisi kaivella tuolta kellarista jomman kumman laatikon esiin. Toinen laatikko sisältää vaatetta tytölle ja toinen pojalle. Neutraalit on jo kaapissa siisteissä pinoissa :)
VALLU miten sä jaksat!!!??? Mä tänään tartuin imuriin ja kun olin hutasten imuroinu tän kämpän, olin ihan poikki ja kaaduin parin tnnin tirsoille :) Kyllä sä olet ihme mimmi!! :D
Ja sitten pienelle lenkille tuonne ulos ettei ihan homehdu pystyyn tänne.
Sinilainen vieläkin se 40+1
Terveiset tirsamaasta, otin sitten reilun tunnin päikkärit. Olipa ihana levähtää, vaan se Forumi jäi lukematta ;-).
[b]Sinilainen[/b]: Teikäläinen ite siellä huhkii; ekaks imuroi ja sitten vielä lenkille menossa, joten kyllä se sinä taidat se ihme mimmi olla ;-P
Tuli muuten mieleen: [b]PONNYT[/b] ei ole ilmoittautunut aikoihin, eihän?!? Hänkin sitten on tainnut mennä menojaan...
Nyt tuli ukkeli. Mulla on ruoka liedellä, lähdenpä sitä kattoon. Jos veis tytön tänään hetkeksi mummolaan leikkimään serkkutyttönsä kanssa, joka siellä on yökylässä sais itekin hetken hengähtää ;)).
Palataan taas ja [b]HUOM!!! Älkää päästäkö pinkkaamme alas, lokakuuta ON vielä jäljellä!![/b] :-D
*kukapa muu kuin minä*
Täällä edelleen kärvistellään ja viikot on nyt 41+1. Huomenna käyn ekassa yliaikaisseurannassa sairaalassa. Tänään tullut limatulppaa ja supistuksia ollut jo yli viikon verran aina öisin. Viime yönä tuli ekat kunnon kivuliaat aaltomaiset supparit ja kellotin jo väliäkin, joka oli 10-15min. Odottavin mielin siis... Nyt päivällä on suppareita tullut n. kerran/pari tunnissa, joten hiipuivat tuosta yöllisestä kyllä. Ihanaa joka tapauksessa, että huomenna päästään sairaalaan katsomaan tilanne. Viikonlopuksi sitten kotiin, jos ei mitään vielä tapahdu sitä ennen. Kohta pitäis lähteä vähän kävelylle ja sitten saunaan.
Tsemppiä kaikille vielä odotteleville ja vauvaonnitteluja nyyttinsä jo saaneille :)
Heti alkuun sanoisin painoarviosta (kuka sitä kyseli???), että meillä arvioitiin pikkukakkonen 4.2 kg, mutta olikin " vain" 3,6, istukka sen sijaan oli iso, 800g, ja sanoivat, että vettä oli tosi paljon,,,
Että ei ainakaan kannata yöunia menettää (jos on viellä nukkumistaito tallella:), kun arviot voi mennä ihan metsään..
Mulle taitaa käydä niin, että la:n kunniaksi tuun kipeäksi,,,Kamalan kylmä koko ajan, ja ällö olo, ja ruokaa ei tee mieli, ei sitten mitään,,
Olisko synnytystä enteileviä merkkejä?? Tai kaikkkihan niitä voi olla, jos haluaa ne niin tulkita, vai?
Kättärille menijät,,Kun paljastitte nimiänne, niin sanompa minäkin, että eräs mies, (joka oli ilmeiseti ihastunut minuun), sanoi mulle baarissa, että " sä olt kuin LIEHUVA LIEKIN VARSI" ...päätelkää nyt sitä sitten jotain,,,Joo, mutta uskotteko, että näillä raskausviikoilla ei tee mieli paljon liehua mihinkään;)))))))
Onko kaikilla jo sairaalakassit pakattuina? Meillä on, ja varmaan laukku seisoo tossa makkasin nurkassa niin kauan, että kaikki vaatteetkin on jo sitten ihan tunkkaisia...
Onko teillä uudelleen synnyttäjillä jotain " traditioita" ? Siis lähinnä jotain, mitä pitää olla joka synnytyksessä? Meillä on miehellä ollut joka kerta ihan samat vaatteet! Samat verkkarit on nytkin kaivettuina kaapista...Nyt ne onkin sitten tulleet tiensä päähän kun tää taitaa olla viimeinen vauva. HAIKEETA....
no, mutta suunvuoroa muillekin, kasvattakaa pinoa, ettei täälllä ihan tylsisty...
Heffaklumpen ja masuasukki 40+0!!!!!
tekemisen puutteessa katseskelin sitten noita edellisiä äitiyskortteja. Tulin sitten siihen johtopäätökseen, et eihän tää vauva olis voinutkaan syntyä vielä, vasta sitten lauantaina. Toka syntyi just laskettunapäivänä, jos katsotaan menkkojen mukaan. Laskettuaaikaa vaihdettiin silloin 6 päivää myöhemmäks ekassa ultrassa. Tässä raskaudessa kun päivämäärää ei muutettu niin kai se sit syntyy taas laskettuna:) Juupa juu, mä alan kuullostaa jo epätoivoiselta.
Sinilainen ja muut Kättärille menijät; Jos huonekaveri jon Johanna niin se voin olla minä. Osastolla 6 mua tuskin näkee, kun yritän sitä välttää.
Ja tietenkin mieskin äsken soitti, et se lahopää unohti tietokoneen töihin ja käy sen hakemassa ja tulee sitten. Mäkin täällä inuroin ja puleerasin taas vaihteeks, mut ei siitä mitään hyötyä ole. Eilen kun ppjan kanssa käytiin lääkärissä ja lääkäri määräsi rinexiä pojalle, tostes siihen sit et mä en sais sitä sitten ottaa kun aiheuttaa kuulemma supistuksia. Ja arvatkaa tekeekö mieli mennä juomaan koko pullo:)
Ajattelin minäkin nyt sit pinoutua taas.
Ei mitään. Ei limatulppaa, supistuksia... Viikonloppuna on isän syntymäpäivät ja elättelen toiveita et sinne ei päästäis. Sillä tavalla me alunperin kerrottiin raskaudesta, että ei taideta päästä synttäreille lokakuussa kun on varattu yks matka. Yksiö tyksistä :)
Hampaita kiristellen seurailen muiden " marrasmeininkejä" sillä minähän se olen jolla todennäköisesti jakautuminen ajoittuu sinne. Kohdunsuulla ei mitään toimintaa moneen jumalan aikaan. Sama kiinni, hieman pehmentynyt ja 1,5 cm edelleen...
Tsemppiä ja tsuipistuksia kaikille.
Knoppe 39+4
On meitä lokakuisia täällä sentään vielä.. Tänään on ollut tosi väsynyt olo koko päivän, vaikka olen nyt ottanut levon kannalta ja nukahdinkin tuokioksi.. Vauva on ollut tooooosi rauhallinen, vähän jo huolestuinkin, mutta sitten sentään kun menin kyljelleni, vauva liikehti sen verran, että sain mielenrauhan. Mulla ei mitään limatulppia ole näkynyt, ja tympiikin kun pientä poltetta on ollut, muttei mitään kummempaa.. pari ässää tuli hoidettua eilen illalla samaan aikaan, siivous ei kuulunut niihin.. :) Aikaansaannoksena oli YKSI kunnon supistus, ei muuta..
tsemppiä kaikille, huomenna olisikin sitten virallinen määräpäivä, mutta tuskinpa vauveli ihan niin täsmällinen on.. marrasklubi häämöttää...
dem@ rv 39+6
Kauhee vierasrumba ollu koko illan, niin en oo koneelle ehtiny, mutta täällä ollaan ja tiiviisti!!
Supistuksia ei kuulu, eikä muitakaan vaivoja oo, olen siis elämäni kunnossa, jos vaan maha ei olis tiellä! Tänään siis laskettu aika meikäläisellä, taidan tarjota kaikille suklaata, joka on ollu mun herkkua nyt loppuodotuksen ajan, olkaapa hyvät!
Ette kyllä oululaiset lähde synnyttämään ilman mua! Mäkin olisin ihan valmis jo lähtemään hakeen vauvan kotiin! No jospa joku muukin jää tuonne marraskuun puolelle, ettei tarvi ihan yksin... :( Tällä hetkellä kyllä tuntuu, että tuonne masuun tuo vauva jääkin, meillä on maailman ensimmäinen lapsi joka haluaakin jäädä kasvamaan mahaan... No joo ehkä ei kuitenkaan, mutta kun ei oo mitään merkkejä synnytyksestä, niin alkaa pikkuhiljaa turhauttaan! No toivotaan, että torstai on toivoa täynnä mahdollisimman monen kohdalla! Tsemppiä ja supistuksia!!!
Joh@nna 40+0
Nostetaanpas ja samalla ilmoittaudutaan, ettei vaan kukaan erehdy luulemaan mun menneen, vaikka mihinpä se minä lähtisin.
Täällä osallistuja nro1 marrasklubiin: hep, paikalla! *viittaa* Uskokaa tai älkää, mutta kohta puolin sivut vilisee uutisia uusista marrasmussukoista ja meillä vaan lokalahjat kasvaa masussa. no, tarkoituksenani ei ole masentaa, vain vähän " jakaa" fiilareita ;-P.
Vai että olette te Oululaiset menossa nyt ihan oikeesti Oysiin v-loppuna! Nyyh, mä taidan sitten tulla mukaan, mutta saattaa olla, että tulenkin vaan käymään treffeillä nuuskuttelemassa teidän muid3en nyyttejä. Tunnen melkein nenässäni sen ' uuden vauvan tuoksun' , se on ihan huumaava ja sitä vois tuoksutella loputtomiin! Miten ne voivatkaan tuoksua niin ihanalle?!
Joo, jäin siis jaarittelemaan kun ei ole oikein asiaakaan. Mutta eipä siinä, huomenna nähdään sitten pinossa.
[b]~~~ tsup ~~~ tsup ~~~ tsup ~~~ tsup ~~~ tsup ~~~ tsup ~~~[/b]
*Vallu*
Tulin pikaisesti ilmoittamaan että meille syntyi suloinen pikkuneiti sunnuntaina 23.10. Synnytys oli nopea ( 4,5 h) ja helppo, luomu sellainen. Tytön strategiset mitat olivat 3890g ja pituus 50 cm. Eilen kotuduttiin ja nyt koko perheen voimin tutustellaan toisiimme!:)
Paljon onnea muillekin nyyttinsä hakeneille ja muille tsemppiä paljon antavaan koitokseen!!!:)
Selmaselina ja tyty 4 pvää
Heippa lokamassut!
Meille syntyi maailman suloisin poikavauva ti 25.10.2005 aamukuudelta.
Poika painoi 3930 gr, pituutta löytyy 52 cm. Tulimme illansuussa kotiin ja kaikki on nyt hienosti.
Synnytys oli aika rankka....mutta se joka tapauksessa palkittiin ruhtinaallisesti!
Tsemppiterkuin vielä kärvisteleville
kolipoki
Jos huonetoverisi nimi OYS:ssa on Taina, tule tervehtimään se olen minä :)
Onnellinen miumau jos sulla sentään kipuilee, mulla ei oo muuta ku vähä selkä kipeenä :( No jospa se lenkillä käynti vähän vauhdittais... pitelee peukkuja itselleen...
Misuli